• Ik zat wat te googlen tot ik opeens op zo'n site terecht kwam genaamd Hikrant.nl ofzo ik was ff al die shit aan het bekijken tot ik een linkje zag staan iets over Justin Bieber ik klikte erop en zag tot mijn groote verbazing dit >>>> http://www.brushbuddies.com/jb-product-line-category.html
    En ik wist dat geeneens -.- terwijl ik al 3 jaar fan ben. -.- Oke ik faal diehard! denk ik :$
    ik weet dat zulke shit jullie niet aangaat maar ik wil dit graag delen met mijn fellow Beliebers :) Just Saying ;)

    Xx SeCuteBieber (H)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 21:04 ]

    Justin Bieber in je mond! :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Justin Bieber in je mond! :D.


    Hhahahahh dat dacht ik dus ook :) (lol)

    *klikt op link* Thanks now my eyes are bleeding .


    Shoganai i ne~

    Waaarom zou je een jb tandenborstel willen. o:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Matsuyama schreef:
    *klikt op link* Thanks now my eyes are bleeding .


    No Thanks :)

    ASTRONAUTx schreef:
    Waaarom zou je een jb tandenborstel willen. o:


    I Dunno :) ik wil em niet :) rare gedachten heb ik dan Justin in je mond xD:8

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 21:08 ]

    En om ff te informeren zo te zien hebben jullie niet bepaald wat met JB waarom in Bieber's name komen jullie dan op de Bieber forums met een duidelijke forum titel JUSTIN BIEBER?? xD (lol) niet gemeen bedoeld hoor :) Just Saying..

    ASTRONAUTx schreef:
    Waaarom zou je een jb tandenborstel willen. o:


    comfort in c h a o s

    SeCuteBieber schreef:
    En om ff te informeren zo te zien hebben jullie niet bepaald wat met JB waarom in Bieber's name komen jullie dan op de Bieber forums met een duidelijke forum titel JUSTIN BIEBER?? xD (lol) niet gemeen bedoeld hoor :) Just Saying..

    Hij staat - fijn - ook bij actieve topics. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Een zingende tandenborstel? Jeetje, ze gaan tegenwoordig wel erg ver om geld te verdienen.


    Physics is awesome

    Die zag ik laatst ergens in de winkel ja. x_x


    Your make-up is terrible

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Hij staat - fijn - ook bij actieve topics. :')


    Nu voel ik me echt blond (lol) wat ik overigens nog eens ben :$

    Kom je bij een gozer thuis, ga je ff naar de badkamer want je moet plassen. Zie je zo'n tandenborstel van Justin Bieber. Vraag je aan hem waarom hij die heeft. Antwoord: omdat ik houd van JB in mijn mond. Duidelijk geen BF-material :'D


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Kom je bij een gozer thuis, ga je ff naar de badkamer want je moet plassen. Zie je zo'n tandenborstel van Justin Bieber. Vraag je aan hem waarom hij die heeft. Antwoord: omdat ik houd van JB in mijn mond. Duidelijk geen BF-material :'D


    xDxDxDxDxD hahahahhaahxD

    Assassin schreef:
    Die zag ik laatst ergens in de winkel ja. x_x


    OMG, ik vraag mezelf echt af of fans van JB die kopen.


    Physics is awesome