• om te beginnen, ik ben vaak de persoon die het beste relatie advies geeft maar zodra ik het zelf ben dan weet ik wel wat ik moet doen maar durf ik het niet.

    dus het probleem vanaf het begin.
    toen ik op school zat voor mijn intake, zat ik te wachten tot ik hoorde of ik toegelaten was of niet, en ik leerde deze jongen kennen. tobias.
    we hebben wat gepraat en zijn in middels vrienden. (ik ben toegelaten trouwens)
    we hadden het leuk, hij is/was erg gezellig maar hij vroeg me mee uit op een date. op dat moment was ik nog de idioot om niet door te hebben wat hij ook echt bedoelde met date. dus wij naar de film, ik nog steeds niet door dat hij een echte date bedoelde, we hadden van te voren een joint gerookt. tijdens de film, vroeg hij of ik hem leuk vond. ik raakte natuurlijk gelijk uit mijn lach kick en heb eruit gekregen dat ik hem niet leuk vond. het weekend erna stierf mijn oma, ik was kapot van verdriet, die dinsdag erop gaf hij me nog bijles, en wat hij toen zei, maakte me woest, dat hij alleen nog met me om ging omdat mijn oma gestorven was. de dag erna deed hij alsof er niks gebeurt was en toen ik er meerdere malen over was begonnen zei hij heel emotie loos sorry. vandaag hebben we samen een film gekeken. hij was weer niet normaal. aan de ene kant wil ik dit allemaal verbreken omdat ik nog steeds boos ben over wat hij zei, aan de andere kant, is hij tot dit gebeurde wel een goede vriend geweest.

    het is niet dat ik geen vriend wil, ik heb er op dit moment gewoon geen zin in, door die situatie, maar hij vroeg vandaag om een knuffel, probeerde de hele tijd tegen me aan te komen zitten en nadat ik zei dat hij er mee op moest houden, zei hij nog op zo'n manier, heel lacherig maar wel gemeend, neem anders nog een biertje.

    ook als ik hem iets laat zien uit een film die ik grappig vind, dan citeerde ik iets en dan haalt hij me onderuit alsof hij beter en slimmer is alleen omdat hij een hbo doet en ik mbo. ik word er gewoon helemaal gek van en weet niet hoe ik dit kan laten stoppen zonder grof te zijn.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Vertel hem eerst eerlijk wat je hier hebt gezegd, dat je er gewoon nog niet aan toe bent. Als hij dan nog zo doet en niet ophoudt met vervelend doen is hij jouw vriendschap niet waard.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Vermoedelijk is ie onder andere een beetje pissig omdat je in lachen uitbarsste toen ie zei dat ie je leuk vond. Mensen vinden dat over het algemeen niet leuk.


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarschijnlijk is hij gewoon gekwetst en als ik jou was zou ik hem even met rust laten. Als hij nog met je om wilt gaan, nadat je hem hebt afgewezen, komt hij echt wel naar je toe. Dring jezelf niet op in de tussentijd.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Is het vandaag anithoofdletterdag of zo?
    Ik zou dat dus écht niet pikken eh.. Hoe durft hij zoiets te zeggen? Ik zou het contact verbreken totdat hij aankomt met een serieus excuus.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mordin schreef:
    Vermoedelijk is ie onder andere een beetje pissig omdat je in lachen uitbarste toen ie zei dat ie je leuk vond. Mensen vinden dat over het algemeen niet leuk.


    (Lolz)
    Maar ja, ik denk dat je hem een beetje gekwetst hebt.


    #WWED - What Would Emma Do?