• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 21:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar dicht tegen ma aan.
    "Dat snap ik, schat. Ik wil ook niet dat jij dood gaat, maar stel dat ik zou doodgaan en niets je hier zou houden, zelfs de kindjes niet. Zou jij zomaar een andere relatie kunnen starten? Zou jij zomaar kunnen doorgaan alsof ik er nooit ben geweest? Jij zou me toch ook graag achterna komen? Maar als het ooit zover komt, dat jij sterft en onze kindjes leven nog." man, hoe kon dit onderwerp zo pijnlijk zijn? Hoe kon elk woord zo zwaar wegen? Het was alsof ze eerst iets kapot maakten in mijn binnenste voor ze mijn mond uit kwamen. "Dan zal ik goed voor ze zorgen. Ik zal leven, voor hen...voor jou."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [kmoe eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik steek dan gemakkelijk nog een vinger erbij en ga zo verder. Ik glimlach even lief naar haar en concentreer me dan. Ik begin haar tepel te kussen en er zachtjes op te bijten. Ik probeer het zo fijn mogelijk te doen.


    Leslie Day
    Dit zou Nick dus denk ik nooit echt doen. Maar de gedachte aan Nick verdwijnt ook gelijk weer. Jake steekt nog een vinger bij me naar binnen. Zijn glimlach is lief en ik glimlach terug en kreun dan weer, iets harder. Hij begint mijn tepel te kussen en ik kreun iets harder. En wanneer hij erop bijt slaak ik een zacht kreuntje/kreetje. 'Hmm Jake,' kreun ik dan. Mijn verlangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Gaat niet gebeuren' Andwoorde ik, 'Dat vroeg ik je net: Hoe zie je dat voor je want dat gaat namelijk niet gebeuren.' Andwoorde ik en zocht vervolgens iets te drinken en vond een fles wijn.. Kon er mee door.


    Luna Day
    Hij zegt dat dat niet gaat gebeuren. En dan heeft hij een fles wijn. 'Hm, lekker, wijn,' zeg ik met een knipoog. 'Doe mij ook maar.' En ik kijk hem lief aan. 'Ik had gehoopt dat je wel spontaan met iets zou komen.' Ik houd mijn hoofd scheef, 'maar dat is dus niet zo.' Ik maak een Hm-geluidje. 'Niet dansen hè?' Vraag ik hem. 'Dan maar een uitdaging... Ik daag je uit om heel die fles leeg te drinken achter elkaar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kus hem zachtjes en glimlach dan flauwtjes. 'Nou ja nu maar hopen dat ik niet dood ga.' probeer ik grappend te zeggen. Het lukt een beetje en ik omhels hem stevig. 'En ik zou niet kunnen doorgaan zonder je, ik zou sterven binnenin. Gewoon een omhulsel zijn zonder leven in.' Ik knijp mijn ogen dicht en probeer aan niets meer te denken, alleen aan zijn warmte, zijn geur, stem en het leven in mijn buik.

    Jake
    Ik glimlach en ga nu ook naar beneden. Mijn beurt om haar zo te verwennen. Ik spreid haar benen iets en blijf haar vingeren.
    Zachtjes lik ik rond haar clitje en dan haar clitje zelf.

    [moet zo afsluiten, één uur zonder pc, ben rond 20 uur terug]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okaaayyy, baaayyy alvast ^,^]

    Leslie Day
    Hij blijft me vingeren terwijl hij mijn benen iets spreidt. Zijn hoofd is afgezakt en ik voel zijn tong. Ik kreun uit harder en bijt dan op mijn lip. Ik heb mijn ogen genietend gesloten en de lakens kreuken onder mijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik genoot gewoon van onze kus. Van de zilte geur waarmee de lucht bezwangerd was, het geluid van de golven tegen het strand onder me, de zon die mijn huid verwarmde en vooral van Alexi in mijn armen. Alexi die volledig in het teken stond van toekomst.
    Zij was mijn toekomst, zij bracht mijn toekomst, zij baarde mijn toekomst. Ik wreef zachtjes met mijn hand over haar wang, zonder de kus te verbreken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Ik twijfel of ik haar laat weten wat haar vader voor werk doet of dat ze er niks over weet en ook niet wat haar vader voor werk doet, dus dat ze ook niks weet over demonen en engelen..... Hmmm...]


    {Doe dat ze het wel weet :Y) Ik hou van drama}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Doe dat ze het wel weet :Y) Ik hou van drama}


    [This :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Luna Day
    Hij zegt dat dat niet gaat gebeuren. En dan heeft hij een fles wijn. 'Hm, lekker, wijn,' zeg ik met een knipoog. 'Doe mij ook maar.' En ik kijk hem lief aan. 'Ik had gehoopt dat je wel spontaan met iets zou komen.' Ik houd mijn hoofd scheef, 'maar dat is dus niet zo.' Ik maak een Hm-geluidje. 'Niet dansen hè?' Vraag ik hem. 'Dan maar een uitdaging... Ik daag je uit om heel die fles leeg te drinken achter elkaar.'


    Nick
    'Zeker weten? Dan blijft er niets meer over voor jouw' Zeg ik grijnzend, van één fles werd ik niet dronken, hooguit wat minder sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [This :3]


    {:D

    Dan krijgen we een mini demonenjagetje :3 Ohhh.. Dan mag je Nick wel ontvoeren en martelen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Zeker weten? Dan blijft er niets meer over voor jouw' Zeg ik grijnzend, van één fles werd ik niet dronken, hooguit wat minder sarcastisch.


    Luna Day
    Ik lach vermakelijk en laat dan nog twee flessen wijn laten verschijnen. 'Oke, dan drink jij er twee op achter elkaar en dan neem ik er ook wel eentje voor mijn rekening.' En ik knipoog weer naar hem terwijl ik hem nog een fles aan reik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {:D

    Dan krijgen we een mini demonenjagetje :3 Ohhh.. Dan mag je Nick wel ontvoeren en martelen :3}


    [Je wilt Les gewoon medelijden laten krijgen :c]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Je wilt Les gewoon medelijden laten krijgen :c]


    {Nee, ik hou van drama :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Nee, ik hou van drama :3}


    [Je kan het ook anders zeggen :c je haat mij :c]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.