• Jaaaaa, ik heb voor het eerst een kaart uit Japan ontvangen (via postcrossing.com)!!!!

    Kijk kijk kijk!!!!



    En dit ga ik terug sturen:



    Oh, je wilt niet weten hoe blij ik ben met deze kaart uit Tokyo. Ik sta helemaal te stuiteren!
    Anyways, om dit topic nuttig te maken. Wat heeft jou vandaag heeeel blij gemaakt?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hey vette shit. Wou net zeggen; dat gebouw ziet er Japans uit :'D. That's cool.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlijk gewoon de rust die hier nu heerst haha. Die had ik nodig.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Wat leeeeeuk! En als je het dan toch al vraagt. Rutger gaat iets wat ik voorstelde en een voorbeeld voor schreef implementeren op Q *O*

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuk ;3


    26 - 02 - '16

    Omg jaloers, hoe heb je zo'n penpal gevonden? :3


    Let the Night embrace you

    Dat is zooooo cool c:


    Pretty is just a pretty word.

    Sagitta schreef:
    Omg jaloers, hoe heb je zo'n penpal gevonden? :3

    Zo cool!
    Ik had twee jaar geleden een penpal in Japan, maar omdat we het allebei nogal druk hadden, duurde het jammer genoeg niet zo lang voor we stopten met mailen...
    Het enige wat mij vandaag blij heeft gemaakt, is dat er morgen een les wegvalt en dat ik dus nog maar twee uur les heb :)
    Maar dat wist ik eigenlijk al van vorige week.

    Uchiha schreef:
    Hey vette shit. Wou net zeggen; dat gebouw ziet er Japans uit :'D. That's cool.

    Dat is de Kinkakuji, hopelijk ga ik die volgende zomer in het echt kunnen zien :Y)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    Zo cool!
    Ik had twee jaar geleden een penpal in Japan, maar omdat we het allebei nogal druk hadden, duurde het jammer genoeg niet zo lang voor we stopten met mailen...
    Het enige wat mij vandaag blij heeft gemaakt, is dat er morgen een les wegvalt en dat ik dus nog maar twee uur les heb :)
    Maar dat wist ik eigenlijk al van vorige week.

    (...)
    Dat is de Kinkakuji, hopelijk ga ik die volgende zomer in het echt kunnen zien :Y)


    jupsss het is kinkakuji ^.^
    ik doe aan postcrossing (kijk maar op de site ervan). Op die site kan je kaarten sturen en ontvangen van over de hele wereld! Het is echt leuk!!
    Ik heb nu al kaarten uit oa: Duitsland, Polen, Rusland, Texas, Indonesie, Nieuw Zeeland en uit Japan. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dat is echt awesome!
    Ik wil een brief van Johnny Depp. Hehe. ^^
    Dán zou ik pas flippen. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik doe ook aan Postcrossing, het is onwijs gaaf. :Y)

    Btw, misschien moet je even nadenken of het plaatsen van adresgegevens slim en/of gewenst is...

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 22:41 ]


    I can't even think straight.

    Awesome!
    Ik werd vandaag hèèl blij van het nieuws dat Kick Ass 2 in de maak is. :9~


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Oooh dat is gaaf! Ik ga ook eens een kijkje op die site nemen, denk ik. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Anhysbys schreef:
    Ik doe ook aan Postcrossing, het is onwijs gaaf. :Y)

    Btw, misschien moet je even nadenken of het plaatsen van adresgegevens slim en/of gewenst is...


    Ik vertrouw jullie. (A)


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Ik vertrouw jullie. (A)

    Het ging me ook om het andere adres en de rest van de wereld. ;P

    Maar goed, Postcrossing is ontzettend gaaf. Ik heb een wereldkaart in mijn kamer waarop ik aangeef van welke plaatsen ik kaarten heb ontvangen en ik heb alle kaarten opgehangen. Ik vind het echt onwijs tof. ^^


    I can't even think straight.