• Jaaaaa, ik heb voor het eerst een kaart uit Japan ontvangen (via postcrossing.com)!!!!

    Kijk kijk kijk!!!!



    En dit ga ik terug sturen:



    Oh, je wilt niet weten hoe blij ik ben met deze kaart uit Tokyo. Ik sta helemaal te stuiteren!
    Anyways, om dit topic nuttig te maken. Wat heeft jou vandaag heeeel blij gemaakt?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Die site is wel gaaf, ik betwijfel alleen of ik mag "postcrossen" als ik mijn adres moet weggeven aan een vreemde.

    Oeh das zo cool!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dragneel schreef:
    Die site is wel gaaf, ik betwijfel alleen of ik mag "postcrossen" als ik mijn adres moet weggeven aan een vreemde.


    Stel je voor, zo meteen staan er stalkers voor de deur! ;p
    Nee, het is veilig, hoor. Tot nu toe heb ik nog niemand gehad die er problemen mee heeft gehad, en als het echt heel onveilig is, zouden er niet zo veel accounts zijn, toch? n___n


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Stel je voor, zo meteen staan er stalkers voor de deur! ;p
    Nee, het is veilig, hoor. Tot nu toe heb ik nog niemand gehad die er problemen mee heeft gehad, en als het echt heel onveilig is, zouden er niet zo veel accounts zijn, toch? n___n

    TRUE DAT.
    Ik vraag het wel. Ooit.

    Ik kreeg er vorige week 1 via postcrossing uit Japan :3 en dan een paar dagen erna uit Korea :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Ik kreeg er vorige week 1 via postcrossing uit Japan :3 en dan een paar dagen erna uit Korea :3


    ur damn lucky ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |