• Hoi!
    Sinds zo'n twee minuten geleden ben ik Golden Member & ik vind het geweldig dat ik nu nieuwe smilies kan gebruiken *O*

    Ok, ik wilde dat even melden.
    Dag. (banana)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    (yeah) voor jou!
    Ik wil ook een gm zijn :3
    Ik weet alleen niet wanneer het hem gaat worden xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    CyberLord schreef:
    Ik vind GM geweldig. Ik ben zo blij dat ik bepaalde topics niet meer zie (en de mensen van dat topic vast ook). *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hahaha, veel plezier ermee! *O*

    Merrow schreef:
    (yeah) voor jou!
    Ik wil ook een gm zijn :3
    Ik weet alleen niet wanneer het hem gaat worden xD


    Ik zou zeggen; koop snel credits en word ook GM!
    Enkel voordelen (; buiten dan de prijs


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Als mijn geldcrisis voorbij is, ga ik ook Golden Membership kopen en niet door de advertenties (ik heb adblock) maar ook zodat ik bepaalde topics niet meer zie.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:56 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jeeej!

    Geef er liever geen geld aan uit, maar het zou wel veel fijner zijn om het forum door te kunnen zonder al die rpg's. voor de advertenties hoef ik het niet te doen, adblock is my best friend c:


    You are beautiful, you are love.

    Gackt schreef:
    Oké.

    wat gaaf!!
    geniet maar volop van (spreekt voor zich, dat je dat zal doen) xD


    -

    Welkom bij de club der ananassen. *O*


    I am an idiot, I move.

    Ludwig schreef:
    Hahaha, veel plezier ermee! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tof tof =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury