• Jep, ik ben vanaf vanavond 8 uur, tot morgen ochtend 8 uur op school (:
    We moeten met zo'n 250 leerlingen 12 uur wakker blijven, en dan zoveel mogelijk geld inhalen voor het glazenhuis! Zelf heb ik voor 78 Euro me laten sponsoren haha.
    Dusja, 12 uur lang wakker zijn voor het goeie doel (:

    Da's Awesome! Ik wou dat mijn school zoiets deed...


    Tijd voor koffie.

    Dat is echt een heel leuk iets!


    Pretty is just a pretty word.

    Kwijt schreef:
    Da's Awesome! Ik wou dat mijn school zoiets deed...


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ah dat is echt een tof idee!
    Succes!


    Bad decisions make good stories.

    Ik bleef alleen zolang voor de film marathons die op school werden gehouden :Y) Als je slim bent ga je nu trouwens slapen, dan is het makkelijker wakker blijven straks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Over een week vindt het benefietconcert plaats dat ik als profielwerkstuk heb georganiseerd! (krul)
    Jij veel succes/plezier met wakker blijven!

    Succes! ;D

    Veel geluk^^
    wel, pak maar iets mee(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Als ik even mag opscheppen, wij hebben een 24-uur lesmarathon gehad voor een goed doel, dat was echt geweldig. Dus ik wens je alvast veel plezier want dat ga je zeker beleven :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wij moeten dit jaar voor de kerst actie weer van half negen 's ochtends tot elf uur 's avonds op school zitten. Ik wil niet D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Aw, iedereen nog bedankt! Ik ben net wakker haha, en het is me gelukt ^^

    Thornfield schreef:
    Als ik even mag opscheppen, wij hebben een 24-uur lesmarathon gehad voor een goed doel, dat was echt geweldig. Dus ik wens je alvast veel plezier want dat ga je zeker beleven :Y)



    'les' marathon. Echte les? Of is dit nou een rare vraag xd Want als dat echt een les marathon was, moest het wel een fucking saaie les geweest zijn ;o


    Pretty is just a pretty word.

    suuw
    gefeli


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    'les' marathon. Echte les? Of is dit nou een rare vraag xd Want als dat echt een les marathon was, moest het wel een fucking saaie les geweest zijn ;o


    Echt les, maar wel leuke lessen zoals karate en chinees enzo, was geweldig om te doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zou dat echt niet kunnen haha, veel succes!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.