• Ik vind het best irritant dat ik door mensjes in mijn klas/school om mij heen altijd jonger word geschat alleen ,maar vanwege mijn lengte ._. Echt elke keer als mensen er achter komen dat ik de oudste van de klas ben vragen ze naar mijn leeftijd en antwoord ik netjes en wat hoor ik er vaak achteraan. "Oh ik dacht dat je jonger was ,want je bent zo klein" of "Hoe kan dat je bent zo klein?" . *Zucht* zelf vind ik 1.62 niet klein, maar ik irriteer mij er wel aan.
    Vandaag had ik het weer moeten aanhoren. Ik kreeg hele rare blinken wanneer ik het zei (terwijl dit al mijn 2jaar is bij die mensen in de klas) . Later kreeg ik het ook via via te horen van mensen die mij zelfs 13 schatten vanwege mijn lengte en ook een beetje mijn make-up. Sorry dat ik niet al een pop word rondlopen hoor niet mijn schuld. Ik dacht dat ik echt slimmere mensen in mijn klas had.
    Zelf moet ik ook bijna de hele tijd aanhoren hoe klein ik wel niet ben ,oké ik maak er ook grappen over tegen mijn vriendinnen ,maar dat is toch anders. Meestal word ik daarna ook Aziaat door mijn vriendinnen vanwege het feit dat ik naar k-pop luister ,anime kijk enzovoort.

    Bedankt voor het lezen :3.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:28 ]


    Shoganai i ne~

    Dan heb je idd niet de meest slimme mensen in de klas zitten:Y) Zie het dan zo: Lang zijn is ook niet alles. Ik heb een vriendin van 1.80 en die steekt boven de meeste jongens uit en kan daarom geen hakken dragen als ze bij haar vriendje is, want dan moet hij tegen haar opkijken :'D Zij is de jongste ook nog eens van ons vriendengroepje, terwijl de oudste van onze groep ongeveer even groot is als jou, of misschien nog iets kleiner. Dus ja, ze balen beide wel een beetje met hun lengte, maar ze hebben dan elkaars lengte om de ander dan weer om uit te lachen (:


    From these ashes, I will rise

    1.62 is echt niet klein hoor. Ik ben 1.53 en krijg om de haverklap te horen hoe klein ik wel niet ben. Zolang ik zit, schatten mensen me zeventien, zodra ik sta, schatten ze me véél jonger.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben 1.57 en krijg ook vaak te horen dat ik 13/14 lijk terwijl ik 17 ben haha!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik ben ook zo groot en word altijd ouder geschat. Het ligt sowieso niet alleen aan je lengte, maar ook aan je gezicht etc.
    Ik ken nl veel meisjes die nog een stuk kleiner dan mij zijn en er ouder uitzien. :]


    Has no one told you she's not breathing?

    1.62 is toch niet zo klein? Ik ben zelf 1 m 64 en voel me niet groot, maar toch ook niet zoo klein. :/ Je niets van anderen aantrekken, hoor, laat ze maar. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat zuigt waarschijnlijk best wel. ._. Ikzelf heb dat nooit gehad, maar ik heb wel last van iets dat daarop lijkt. 1.80 m is voor een vrouw al wat aan de lange kant, maar voor een dertienjarige al helemaal. >< Men schat mij juist altijd een jaar of zeventien/achtien, wat op ten duur best wel irritant is, eigenlijk. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb het ook, maar dan wordt ik ouder geschat
    Ik ben nu 15, maar ik voel me echt als 12


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben nu 1,72 maar volgens de huisarts ben ik nog niet uitgegroeid. Ik krijg btw altijd te horen dat ik een jaar of 18 zou zijn terwijl ik pas 15 ben.
    En qua lengte vind ik 1,62 best klein, maar ik zou waarschijnlijk meer op je gezicht letten om je leeftijd in te schatten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat kan vervelend zijn, ja. Mijn vriendin werd altijd 'smurf' genoemd.. -- Mensen mogen wel eens verder kijken dan hun neus lang is.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben 1.70 of zo, maar ik kijk meer naar het gezicht om te schatten hoe oud iemand is.


    26 - 02 - '16

    Ik ben 1.69 en iedereen die ik ken noemt me klein, terwijl de meeste maar 5 cm langer zijn. Het heeft gelukkig ook zo'n zijn voordelen (:
    Maar toch schat iedereen mij ouder dan ik ben.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mensen schatten mij 12 , terwijl ik 14 ben.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ben ongeveer even lang als jij maar ik werd daarstraks 20/21 geschat terwijl ik pas 16 ben ._. Slaat echt nergens op dat mensen gaan schatten hoe oud je bent door naar je lengte te kijken.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik word ook wel eens zestien of vijftien geschat in plaats van achttien, en dat terwijl ik nog een redelijk normale lengte en uiterlijk heb. Ach ja, shit happens.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben zestien en ongeveer groot als jij. Maar weet je, een paar maanden geleden liep ik doodnormaal rond in de stad en ik kwam zo'n verkoper tegen die dacht dat ik een hogeschool zat, terwijl ik op dat ogenblik nog in het derde middelbaar zat >.<


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”