• Iedereen zoekt bepaalde story's met een bepaald thema,
    hier kun je je eigen 16+ story promoten of naar een 16+ story zoeken je erg aanspreekt!


    Mijn nieuwste story:

    Summer Romance || 16+
    http://www.quizlet.nl/stories/99758/summer-romance--16/

    Waargebeurd !
    Mijn eigen verhaal.


    Wat zijn de criteria voor 16+? :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Prologue schreef:
    Wat zijn de criteria voor 16+? :'D


    Ik moet toegeven dat het een goedgeplaatste irrationele vraag is. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Prologue schreef:
    Wat zijn de criteria voor 16+? :'D


    Uhhhh,
    ik zou zeggen ; als je je eigen verhaal 16+ hebt gegeven,
    dus als er zoveel of zo goed gedetailleerde seks in voor komt dat het niet voor jonger dan 16 geschikt is.


    Shooter schreef:
    (...)

    Uhhhh,
    ik zou zeggen ; als je je eigen verhaal 16+ hebt gegeven,
    dus als er zoveel of zo goed gedetailleerde seks in voor komt dat het niet voor jonger dan 16 geschikt is.

    LOL, 16+ is niet alleen seks, maar ook onvervalste horror en andere ranzigheid.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 22:25 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    LOL, 16+ is niet alleen seks, maar ook onvervalste horror en andere ranzigheid.


    Horror kan je zelf aangeven,
    mensen jonger dan 16 hoeven daar niet perse bang voor te zijn.
    Mensen ouder dan 16 wel.

    Ik geef toe dat het niet alleen seks is,
    mishandeling etc behoort ook tot het 16+ gedeelte ;)


    Shooter schreef:
    (...)

    Horror kan je zelf aangeven,
    mensen jonger dan 16 hoeven daar niet perse bang voor te zijn.
    Mensen ouder dan 16 wel.

    Ik geef toe dat het niet alleen seks is,
    mishandeling etc behoort ook tot het 16+ gedeelte ;)

    Nope, echte horror behoort ook tot 16+, maakt niet uit of je er bang voor bent wanneer je jonger als 16 bent. Anders zou er wel een AL-label staan op al die horrorfilms. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Nope, echte horror behoort ook tot 16+, maakt niet uit of je er bang voor bent wanneer je jonger als 16 bent. Anders zou er wel een AL-label staan op al die horrorfilms. :')


    Oke sure.


    Ik vind die labeltjes sowieso een beetje onzin. :') Sommige kinderen kijken op hun dertiende horror terwijl volwassenen het niet doen. En mishandeling vind ik echt niet 16+.

    Maar oke. Ik heb wel twee verhalen, ik heb er alleen geen minimumleeftijd aan omdat ik dat bullshit vind. (:
    Maar als je van thrillers houdt, kun je wel een kijkje nemen.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje



    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje
    *Begint deze week

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 8:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Shooter schreef:
    (...)

    Horror kan je zelf aangeven,
    mensen jonger dan 16 hoeven daar niet perse bang voor te zijn.
    Mensen ouder dan 16 wel.

    Ik geef toe dat het niet alleen seks is,
    mishandeling etc behoort ook tot het 16+ gedeelte ;)



    Het gaat er gewoon om dat je als tien jarige gewoon nog niet geconfronteerd hoeft te worden met zombies uit Resident Evil of hoeft te zien hoe iemands gezicht wordt doorboord met een masker met stalen pinnen.

    En seks in een verhaal hoeft ook niet per se 16+ te zijn. Het hangt er vanaf hoe diep je zoiets beschrijft en waar het om draait.
    Ditzelfde geldt voor mishandeling. Dat kan je moeilijk tot de 16+ rekenen als het zo vaak in het nieuws is. Het hangt er vanaf in hoeverre je het beschrijft en hoe zeer het verhaal erom draait. Goh, ik val in herhaling.

    Mijn 16+ story is afgelopen, dus kijk daarvoor op mijn profiel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes