• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Neiva - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:59 ]


    Oh ja haha geef me die chick maar heb wel een idee. (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [So be it. 8D Ik heb ook al een idee haha.]


    Sage Evangeline Clark

    "Dan ga ik nu maar terug." zegt ze, nadat ze mijn sigaret opgerookt heeft. Ik knik bedenkelijk en richt mijn aandacht niet meer op haar. Ze lijkt te twijfelen, dat is mooi. Nu krijgt Damien een koekje van eigen deeg, een hard, onsmakelijk koekje. Ik grijns, waarna ik met stijve benen opsta en naar mijn tas zoek, die ik om sla en weg van het kamp begin te lopen. Ik ben nog niet echt in mijn eentje weg geweest, behalve toen ik Xavier slapend tegen kwam, maar dat was niet zo ver en ook niet zo lang. Ik vraag me af waar Xavier nu is trouwens, want ik hoorde hem daarnet nog ruzieën met Willow en die gast... had hij daar geen seks mee? Dat zal best.
    Nu zie ik hem in ieder geval niet meer, evenals die andere twee trowens. Ik haal mijn schouders op en begin tussen de bomen door te sjokken, terwijl ik mijn gedachten bij het hier en nu probeer te houden en niet aan het verleden probeer te denken. Chris zal ik toch nooit meer terug zien, het was een stomme, impulsieve keus om hier aan me te doen die ik beter niet had kunnen maken. Ik kon beter thuis blijven en hem stalken, om hem in te laten zien dat hij echt nog wel van mij houd en niet als vrijgezel wilt leven. Nou ja, toen hij met mij leefde, deed hij toch alsof hij vrijgezel was dus dat verschilt toch nog niet eens zoveel. Ik kan het best pikken, zolang hij maar bij mij blijft.
    Ik kan mijn eigen nek wel omdraaien, dat ik nu alweer over het onmogelijke na begin te denken. Deze plek is nog veel erger dan mijn ziekenhuisbed, waar ik nog dichterbij was bij hem en me geen vreselijkere plek voor kon stellen. Nou, tada, hier is hij dan. Het is nog wel een wonder dat ik mijn medijnen nog niet geslikt heb en dood gegaan ben ondertussen. Ik ben het helemaal vergeten en eigenlijk moest je gezond zijn hiervoor dus heb ik het ook niet gemeld, maar door dat incident met Chris, waardoor ik dat litteken heb, zijn er nogal wat dingen fout gegaan waardoor ik nu permanent medicijnen hoor te slikken of ik ga dood. Nou, dan doet deze dimensie nog iets goed tenminste.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James haakt zijn arm los en kijkt me even serieus aan, waarna bulderend lacht. Het klinkt alleen zachter en zenuwachtiger als normaal, waardoor het bij mij niet helemaal gemeend over komt. Hij wuift even met zijn handen. 'Besef je wel wat je vraagt, Willow?' vraagt hij grinnikend. 'Je vraagt of ík gevoelens voor iemand heb, voor Xavier!' Ik haal mijn schouders op. 'Waarom deed je dan zo beledigt toen Xavier wegliep? En waarom show je dan steeds je spieren aan hem, als je hem toch niet leuk vindt?' vraag ik.
    'Willow, ik heb geen gevoelens voor iemand, nooit niet en dat zal ook nooit veranderen. Kom, ik laat je zien waar ik slaap,' zegt hij snel. Ik sla koppig mijn armen over elkaar. 'Het is onmogelijk helemaal nooit gevoelens voor iemand te hebben,' brom ik.
    James pakt me bij mijn arm en begint me een andere kant op te sleuren. 'Zal ik je dragen?' Het is best ver,' stelt hij dan voor. Ik denk even na en knik dan. 'Alleen omdat het anders zou lang duurt en niet omdat ik zogenaamd lui zou zijn,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow haalt in eerste instantie haar schouders op. "Waarom deed je dan zo beledigt toen Xavier wegliep? En waarom show je dan steeds je spieren aan hem, als je hem toch niet leuk vindt?" vraagt ze. Ik blijf gewoon door praten, omdat ik hier toch geen antwoord op wil geven. Ik heb die aandacht gewoon nodig van hem, waarom weet ik alleen nog niet.
    Ze slaat koppig haar armen over elkaar heen. "Het is onmogelijk helemaal nooit gevoelens voor iemand te hebben." bromt ze. "Oh kom op Willow, alsof jij relaties met je voedsel aangaat." zeg ik wat betuttelend, waarna ik haar mee begin te sleuren en voorstel om haar te dragen.
    "Alleen omdat het anders zo lang duurt en niet omdat ik zogenaamd lui zou zijn." antwoord ze waarop ik kort begin te lachen. "Goed, wat jij wilt lieverd." zeg ik verzoenend, alsof ik het toch niet meen en haar gewoon gelijk geef. Hierna zwiep ik haar omhoog op mijn rug. "Hou je maar goed vast." zeg ik enthousiast waarna ik het op een lopen zet. Niet een rustig loopje zoals ik normaal heb als ik alleen ben maar wat sneller, want ik wil er snel zijn. Ik geniet van het geluid van de wind die langs ons heen zoeft, hoe het voelt in mijn haren en op mijn huid.
    Ik spring een paar rotsen op en land voor de ingang van mijn grot. Deze heb ik toch al een tijdje en hij is behoorlijk onzichtbaar. Athan of die freak die tegen planten en bomen praat hebben hem nog nooit gevonden, dus daar heb ik geluk mee. Ik zet Willow neer en grijns. "Tada." zeg ik tegen haar en laat haar naar binnen, waar het ook al zo donker is. Je wend er vanzelf wel aan, mijn ogen zijn al geheel ingesteld op het duister. In de grot is mijn bed, een enorm bed met een groot vel eroverheen. Overal liggen spullen van mensen die geweest zijn.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Athan een hanger omhoog, maar ik had geen zin om daarop in te gaan, omdat Sage blijkbaar klaar was met lullen en Amberlynn naar me toe kwam lopen. Ik vroeg me wel af waar hij het vandaan had en van wie het was.
    "Hey, ik leef nog dus wat krijg ik?" vroeg Amberlynn met een grijns toen ze weer bij me was en naast me kwam liggen.
    "Hahaha, goedzo." zei ik lachend en boog me naar voren om haar een kort kusje op haar lippen te geven. Na een tijdje leek het alsof Amberlynn niet meer hier was. Alsof iets haar heel erg afleidde. Net op dat moment zag ik vanuit mijn ooghoeken dat Sage op stond en nog net een grijns op haar gezicht kon ontcijferen. Ze heeft haar vast heel erg verkeerde dingen verteld!
    Ik ging dichter bij haar liggen en keek haar glimlachend aan. "Wat is er Amber? Waar denk je aan?" vroeg ik, terwijl ik mijn hand op haar schouder legde.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 23:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Ik weet niet waarom, het zal wel vroeg zijn maar ik daht dat dit het laatste topic was.. )

    Amberlynn Jefferson.

    Ik voelde een hand op mijn schouders en ik schrok even. 'Huh? Wat?' Zei ik automatisch maar ik had het wel gehoord. Hij vroeg wat Sage had gezegd. Ik keek naar Damien en schudde mijn hoofd. 'Nikd bijzonders denk ik. ' zei ik toen wat twijfelachtig. Ik draaide me op mijn rug en keek Damien aan die wat dichter bij me lag.
    Ik toverde een glimlach op mijn gezicht en kneep in zijn wang. Ik stak mijn tong even speels uit en knipoogde waarna ik met mijn lange nagels over zijn borst heen ging.
    Ik raakte in trans door de herhalende beweging die ik zelf maakte en stopte even.
    'Wat is er met Sage gebeurd?' Vroeg ik plotseling en keek hem recht in zijn ogen aan, om zo te kunnen weten als hij wel echt de waarheid sprak.
    Ik moest weten wie van hen te vertrouwen was al wist ik gewoon dat Damien het was, ik moest de waarheid weten.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 6:47 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik had nog niks over Sage gezet, maar maakt niet uit, verwerk ik wel in de post]

    Damien Hunter

    "Huh? Wat?" zei Amberlynn en ik glimlachte eventjes naar haar. "Was je even weg gevallen?" vroeg ik lachend en haalde mijn andere hand door mijn haar, "Ik vroeg dus wat Sage had gezegd."
    Ze keek me aan en schudde toen haar hoofd. "Niks bijzonders denk ik." zei ze toen wat twijfelachtig. Ik wist best dat ze tegen me loog, maar ik ging er niet over door. Waarom zou ik? Daarmee maak ik mezelf alleen maar verdacht. Amberlynn glimlachte en kneep me in mijn wang. Ik grinnikte eventjes toen ze haar tong speels uitstak. Hierna ging ze met haar lange nagels over mijn borst heen. "Hmmm. Lekker hoor." zei ik met een glimlach toen ze me een knipoog gaf. Na een hele tijd stopte ze en ik glimlacht dankbaar naar haar.
    "Wat is er met Sage gebeurd?" vroeg ze opeens en keek me recht aan. 'Here we go.' dacht ik bij mezelf.
    "Nou, ze kreeg een stroomstoot van die stomme tijdmachine en toen ik hielp dacht ze dat ik haar vriendje of zo was. Toen werd ze vet pissig op me." begon ik, terwijl ik de gebeurtenissen op een rijtje probeerde te zetten, "Ik ging er verder niet op in, maar drong was aan dat ze rustig aan deed, maar goed, dat deed ze niet. Op een gegeven moment loopt ze vet pissig bij me weg, terwijl ik alleen maar wilde helpen." Ik aaide eventjes met mijn hand over mijn arm. "Ik ging haar achterna, omdat ik het zat was hoe ze deed, denk ik. Ik weet het niet meer heel precies." zei ik eerlijk en ik bleef haar rustig aankijken. "Eenmaal daar aangekomen probeerde ik met haar te praten en haar te vertellen dat ze rustig aan moest doen. Maar het enige wat ze deed was bitchen en gemeen zijn. Toen ze vroeg waarom ze naar mij moest luisteren, vertelde ik over de keer dat ik een stroomstoot had gekregen van een paar van mijn pesters. Maar in plaats van het meer te snappen ging ze alleen maar kutter doen." vertelde ik verder en mijn blik verharde. "Hierdoor werd ik echt pissig en begon haar uit te dagen, te raden waarom ze was zoals ze nu is en dat vond ze niet zo leuk. Dit resulteerde ik een ruzie, maar uiteindelijk kon ik haar ontfutselen wat er aan de hand was." Ik haalde even diep adem. "Niet aardig, ik weet het, maar ze verdiende het. Ik probeerde de hele tijd de helpen en deelde zelf iets van mij wat nog steeds een pijnlijke herinnering is en dan krijg je alleen maar gebitch terug. Op een gegeven moment word dat teveel." eindige ik en keek Amberlynn hoopvol aan.
    "Ik zou het snappen als je mijn actie niet goedkeurt, maar op dat moment had ik het helemaal gehad met haar."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [i]Willow Nastya Reyes
    'Oh kom op Willow, alsof jij relaties met je voedsel aangaat,' zegt James wat betuttelend, zonder antwoord te geven op mijn vragen, wat het voor mij duidelijk maakt dat hij wel degelijk iets voor Xavier voelt, maar het gewoon niet wil toegeven. 'Je zou Xavier toch niet meer opeten, dus in principe is hij je voedsel ook niet meer, toch? Dus dan kan je wel gevoelens voor hem hebben,' zeg ik op een iets wat triomfantelijke toon.
    'Goed, wat jij wilt lieverd,' zegt James verzoenend als ik heb gezegd dat hij me wel kan dragen. Hierna zwiept hij me omhoog, op zijn rug. 'Hou je maar goed vast,' zegt hij enthousiast en hij begint als een gek te rennen. Ik klem mijn armen en benen stevig om hem geen, zodat ik niet val, en knijp mijn ogen stijf dicht. Een paar minuten later zet hij me neer en open ik voorzichtig mijn ogen. 'Tada,' zegt hij. 'Volgende keer mag je wel iets minder snel lopen,' mompel ik, omdat ik nu wat moeite heb mijn evenwicht te bewaren.
    Als ik weer enigsinds normaal kan lopen, loop ik de grot in, waar het donker is. Zelfs als ik mijn ogen tot spleetjes knijp kan ik niet veel zien. 'Hoe kan je hier ooit iets vinden?' vraag ik terwijl ik de slaapzak op de grond laat vallen.
    [/i]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Je zou Xavier toch niet meer opeten, dus in principe is hij je voedsel ook niet meer, toch? Dus dan kan je wel gevoelens voor hem hebben." zegt ze op een iets wat triomfantelijke toon. "Dat geld alleen voor jou." meld ik haar wat emotieloos. Willow is de enige die ervan verzekerd kan zijn dat ik haar niet opeet, de rest moet ik maar aankijken hoor. Ik heb écht wel soms heel veel honger en dan eet ik liever iemand anders dan Willow.
    "Volgende keer mag je wel iets minder snel lopen." mompelt ze en ik kan zien dat ze wat moeite heeft om haar evenwicht te bewaren waardoor ik grinnik. "Je wend er vanzelf wel aan hoor." opper ik luchtig. Ze loopt hierna de grot in. "Hoe kan je hier ooit iets vinden?" vraagt ze terwijl ze de slaapzak op de grond laat vallen. Ik haal mijn schouders op. "Daar wen je ook maar al te snel aan. Volgens mij heb ik ergens wel iets dat licht kan maken..." murmel ik, waarna ik door de grot stommel en het vind.
    Het is een ouderswetse olielamp die ik voorzichtig aansteek met een lucifer, die kort fel oplicht in het duister en een schaduwachtig schijnsel op mijn gezicht werpt voor ik de olielamp aansteek en de lucifer uitmaak. Het werpt een flauw schijnsel door de grond heen en ik knipper even met mijn ogen tegen het licht, hoewel het niet zo fel is. Normaal hoef ik dat soort dingen toch nooit te gebruiken. "Beter zo?" vraag ik met een glimlachje en ik draai me richting Willow. .


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James grinnikt als hij ziet dat ik moeite heb mijn evenwicht te bewaren. 'Je wendt er vanzelf wel aan hoor,' zegt hij luchtig. 'Nee, jij moet gewoon langzamer lopen,' brom ik waarna ik de grot in loop, waar ik haast niks kan zien en aan James vraag hoe hij hier ooit iets kan vinden. 'Daar wen je ook maar al te snel aan. Volgens mij heb ik ergens wel iets dat licht kan maken...' murmelt hij. Niet veel later is er even een fel licht, van een lucifer zo te zien, die een schaduwachtig schijnsel op James' gezicht werpt waardoor hij er iets wat angstaanjagend uit ziet. Nadat hij met de lucifer een olielamp heeft aangestoken, maakt hij de lucifer uit. Het licht is niet zo fel, maar wel genoeg zodat ik tenminste iets kan zien. 'Beter zo?' vraagt James met een glimlachje. Ik knik en glimlach terug. 'Veel beter, nu struikel ik het donker tenminste over allerlei dingen,' zeg ik.
    Nu ik wat meer kan zien, zie ik dat er verschillende voorwerpen in de grot liggen. Waarschijnlijk zijn die van mensen geweest, die voor ons hier waren. Ik zou niet weten hoe hij anders aan sommige van die dingen gekomen zou moeten zijn. Mijn blik valt op een groot bed dat ook in de grot staat, wat me af doet vragen of ik hier vanavond ook al slaap. 'James, slaap ik vanavond hier ook al?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik maak straks een nieuw topic, ben nu namelijk op mobiel.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    "Nee, jij moet gewoon langzamer lopen." bromt ze waarna ze de grot in loopt en ik zacht moet lachen. Hierna doe ik een lichtje voor haar aan en vraag ik of het zo beter is. Ze knikt en glimlacht terug. "Veel beter, nu struikel ik het donker tenminste over allerlei dingen." zegt ze. "Je bent ook zo onhandig." lach ik zacht om haar op de kast te krijgen omdat ik wel bijna zeker weet dat ze hier tegen in zal aan.
    Ik laat Willow op haar gemak rondkijken en leun tegen één van de wanden aan. "James, slaap ik vanavond hier ook al?" vraagt ze. Ik kijk haar voor een moment serieus aan. "Als je dat zou willen is dat wel mogelijk ja." antwoord ik vervolgens. "Ik weet alleen niet of ik vannacht ga slapen, zoveel slaap heb ik namelijk niet nodig. Maar ik zal sowieso hier blijven, Je alleen laten lijkt me geen goed plan." overdenk ik hardop haar plannen.
    "Vind je het wat, trouwens?" vraag ik dan. "Anders heb je pech want het is het enige wat ik heb." grinnik ik er snel achteraan voordat ze er op kan antwoorden. Ik vind het hier fijn genoeg en het voldoet aan mijn wensen, dus ga ik niet iets anders zoeken. Ik wil het best wel met Willow delen, als ze maar niet onnodig dingen eraan gaat veranderen.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Je bent ook zo onhandig,' lacht James zacht. Ik kijk hem beledigd aan en sla mijn armen over elkaar. 'Ik ben helemaal niet onhandig,' brom ik. 'Iedereen zou struikelen als het zou donker zou zijn als net. Jij bent gewoon raar dat je wel goed in het donker kan zien,' voeg ik er nog aan toe.
    Na mijn vraag kijkt hij me even serieus aan terwijl hij tegen de muur leunt. 'Als je dat zou willen is dat wel mogelijk ja,' antwoordt hij. 'Ik weet alleen niet of ik vannacht ga slapen, zoveel slaap heb ik namelijk niet nodig. Maar ik zal sowieso hier blijven. Je alleen laten lijkt me geen goed plan'. Er verschijnt een frons op mijn gezicht. 'Waarom zou dat geen goed plan zijn?' vraag ik. 'Ik ben achttien, ik heb heus geen babysitter of iets nodig,' voeg ik er iets wat beledigd aan toe.
    'Vind je het wat, trouwens?' vraagt James dan. 'Anders heb je pech want het is het enige wat ik heb,' grinnikt hij er achteraan. Ik bijt bedenkelijk op mijn onderlip. 'Het is heel erg anders dan ik gewend ben, maar het is zeker beter dan gewoon buiten slapen, zonder iets boven je hoofd,' zeg ik uiteindelijk. 'En eh, jij hebt zeker niet een shirt waar ik in kan slapen, of wel?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ze kijkt me beledigd aan en slaat haar armen over elkaar heen. "Ik ben helemaal niet onhandig." bromt ze. "Iedereen zou struikelen als het zou donker zou zijn als net. Jij bent gewoon raar dat je wel goed in het donker kan zien." voegt ze er nog aan toe. Ze reageert precies zoals ik had verwacht en ik grinnik kort. "Vergeet niet dat jij de rare bent in deze wereld en dat ik normaal ben hier." verklaar ik vervolgens simpelweg.
    Er verschijnt een frons op haar gezicht als ik hard op nadenk. "Waarom zou dat geen goed plan zijn?" vraagt ze. "Ik ben achttien, ik heb heus geen babysitter of iets nodig." voegt ze er iets wat beledigd aan toe. Ik zucht even. "Daar draait het niet om, doe nou niet zo naïef en denk na voor je al die woorden uit je mooie mondje laat rollen." lees ik haar de les. "Je kan prima voor jezelf zorgen, ik wil alleen niet dat iemand hier toevallig langs komt als ik niet bent, Athan of zo." leg ik dan maar uit.
    Willow bijt bedenkelijk op haar onderlip. Nou, zo goed vind ze het vast niet dan. "Het is heel erg anders dan ik gewend ben, maar het is zeker beter dan gewoon buiten slapen, zonder iets boven je hoofd." zegt ze uiteindelijk en ik knik bevestigend. "En beter dan op de harde grond daarzo. Je mag op mijn bed." zeg ik schouder ophalen. "En eh, jij hebt zeker niet een shirt waar ik in kan slapen, of wel?" vraagt ze dan en ik grijns. "Natuurlijk heb ik die wel." Hierop trek ik mijn shirt uit en gooi ik die haar richting op. "Ik heb zo weer een nieuwe. Hou deze maar."


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    ‘Zoute popcorn?’ Vroeg ik, half grijnzend. Ik hield niet eens van zoute popcorn, maar ik at die rotzooi vanwege haar, omdat zij deze beter vond dan het zoete. Daarentegen was ik een echte zoetekauw, wat niet veel mensen van mij bleken te geloven. ‘Check.’ Klonk er, de lieflijke, vrouwenstem van Kayla. Ze was mijn beste vriendin en bovendien eerste, als zowel laatste, vrouw waarmee ik in een relatie was geweest. We stonden in de huiskamer die we samen deelden, aangezien we samen woonden, al voordat we überhaupt overwogen om een relatie te starten. Iets dat ik eigenlijk niet had moeten doen, of in elk geval de eerste keer niet met haar, want nu was de hele band tussen ons naar de haaien, terwijl zij me als enige snapte. Het was een herinnering die ik niet graag terug in mijn gedachten had gewild.
          ‘Frisdrank?’ Weer de vermakelijke toon die er in mijn diepe, mannelijke stem klonk. De jonge vrouw met de lange, bruine haren waarin een lichte slag zat, moest erom grinniken en knikte toen. ‘Check.’ Ze tikte de flessen frisdrank die ze net uit de supermarkt tas had gehaald aan op de dop en haar lange, gekleurde nagels lieten hierdoor een zacht getik horen. ‘Alcohol?’ vervolgde ik snel, dit keer erg nonchalant, terwijl ik hoopte dat ze het niet op zou merken. In elk geval had ik mijn ogen voor de zekerheid iets af gewend, omdat ik anders zeker wist dat ze het direct zou weten. Helaas was dit al het geval, want nog voordat ik mijn ogen iets kon laten afdwalen – bijvoorbeeld door de kamer en blijven hangen op een fotolijstje – keek ze me al aan met haar wenkbrauwen opgetrokken.
          ‘Alcohol?’ Haar vragende, nieuwsgierige stem liet me grinniken, maar ik probeerde het in te houden en daarom knikte ik dus achteloos, zonder iets te zeggen. Bovendien wilde ik niet in lachen uitbarsten op dit moment, dan zou ze gelijk weten dat het niet op het lijstje stond, al was ze sowieso slimmer dan dat, en ging ze het verbieden. Ik kende haar, soms nog veel beter dan zij zichzelf kende, hoe eng dat ook was – het tegenovergestelde was ook het geval: zij kende mij goed. ‘Kijk mij eens aan, Meneer Gray.’ Verslagen liet ik een geluid van tussen mijn tanden horen, terwijl ik haar aankeek met mijn liefste blik, of dat was mijn bedoeling althans. Het lukte niet, zoals ik al had gedacht. ‘Nee dus, dat stond er niet op en dat heb ik dus ook niet gehaald.’ Glimlachte ze triomfantelijk, waardoor ik haar met een droge blik als gezichtsuitdrukking aankeek.

    Nadat we alles hadden nagecheckt of we niets vergeten waren en echt wel alles hadden wat we wilden, ploften we op de zachte bank neer. Zoals elke keer wilde zij bij de leuning in de hoek zitten, zodat ik naast haar plaats moest nemen, maar het deerde mij niet veel. Het was ongeveer een uur of negen en buiten was het al redelijk donker, wat we konden zien door het grote raam tegenover ons. De gordijnen daarvan waren namelijk nog niet dicht, deze hadden een donkerblauwe kleur.
    Op een gegeven moment pakte ze mijn arm weer vast, om deze achter haar hoofd en over haar schouders te leggen als een soort steun. Zacht hummend liet ze haar hoofd toen op mijn gespierde borstkas rusten, waardoor ik mijn blik even kalm en teder op haar richtte. Op de kleur van haar haren en de zachtheid ervan, aangezien ik er met mijn hand strelend doorheen ging. Ook lette ik op haar gezichtsuitdrukking en hoe ze uiteindelijk iets slaperig begon te worden, of ze vond de film gewoonweg drie keer niets. ‘Zav, blijf je nog lang naar me kijken?’ begon ze abrupt, zo verbrak ze de lange stilte die er al was geweest – op het geluid van de film na. Enkele keren knipperde ik iets met mijn ogen, omdat het leek alsof ik in trance was geweest. Misschien begon ik wel moe te worden, in plaats van haar. ‘Anders voel ik me straks ongemakkelijk en dat wil je toch niet op je geweten hebben?’
          Zav was de bijnaam die Kayla me had gegeven en welke alleen zij mij zo mocht noemen, bij anderen accepteerde ik dat botweg niet. Ze wist dat en gebruikte dat maar al te veel naar mijn smaak, maar verder kon het me niet schelen. Ik hield van haar, ik kwam er alleen later achter dat het niet datgene was waarnaar ik op zoek was. ‘Wat, wil je niet dat ik je in verlegenheid breng?’ Mijn stem klonk quasi-verontwaardigd, terwijl zij al haastig “nee” met haar hoofd schudde en mij met grote, bruine puppyoogjes aan keek. Haar blik was op dat moment zo betoverend dat ik er even in verdronken was, echter al snel wist ik weer wat ik wilde doen en begon haar bij haar buik te kietelen. ‘Dan heb je pech dame, je zou toch moeten weten dat ik tegen je puppyogen kan!’ gniffelde ik, terwijl er een lieflijke schaterlach door de woonkamer klonk.
          Hierbij waren we de film vergeten en na enkele draaiingen van de kieteldood verder, lag Kayla onder me op de bank en was mijn shirt op de één of andere manier uit gegaan. Ik had werkelijk waar geen idee meer hoe dat zo was gekomen, maar we waren beide in het moment op gegaan, waardoor we op het punt waren dat we hadden gekust en zelfs met elkaar naar bed waren geweest. De film hadden we niet eens uitgezet en vergeten, welke dus de gehele tijd door had gespeeld. Er stond één of andere vage actie film slash roman op. Het was niet mijn ding, maar hey, in die tijd deed ik alles voor Kayla. Precies om de reden dat ik van haar hield.

    De volgende ochtend was zij als eerste wakker, hoewel ik eigenlijk diegene had moeten zijn die het ontbijt klaar had moeten maken. Dat had ik mezelf nog voorgenomen wanneer het gebeurde, maar zij was altijd al koppig geweest, had altijd al een eigen wil. Het was dus ook te verwachten dat deze ochtend anders zou verlopen dan ik überhaupt had gewild, maar ik had niets te klagen, want op dat ogenblik was ik gelukkig. Het soort gelukkig dat later weer in zou storten, want naarmate de relatie tot een eind naderde, ging het steeds slechter en was ik verward geworden over mijn geaardheid. Toen ik haar dat vertelde, brak alles in wat resulteerde dat we geen contact meer hadden, zelfs momenteel niet meer.
          Ze was nog altijd diegene geweest die me als enige snapte, waardoor ik het niet kon handelen en mijn emoties op een andere manier probeerde te uiten. Eigenlijk probeerde ik ze helemaal niet te uiten en zocht ik naar een andere oplossing. Daarna ging ik over op de fles alcohol, steeds meer en meer, alsof ik mijn troost daar nu in kon vinden. Ondanks dat ik altijd had kunnen praten met Kayla, dat was nu helaas kapot en ik had er een raar idee bij gehad dat de drank dan misschien wel zou kunnen helpen. Natuurlijk kon dat het niet, drank was helemaal niet te vergelijken met mijn beste vriendin in the first place – Kayla was velen malen beter. Niemand wist het, ik had het ook aan niemand verteld en dat zou niet gebeuren in de nabije toekomst.


    Met dit alles in mijn hoofd, de herinneringen en gedachten aan haar slenterde ik terug met een lege fles rum in mijn hand. Onderweg nam ik weer een grote slok eruit en pakte een slaapzak die van mij afkomstig was van de grond af, echter niet zonder flink te wankelen en eerst een keer op de grond te vallen, voordat ik deze eindelijk had en deze de tijdmachine in sleepte. Momenteel had ik geen zin om buiten te slapen en omdat Willow nergens te bekennen was, sliep ik nu binnen. Ik zou me er niet meer mee bemoeien en dat was de precieze reden dat ik haar ook niet achterna ging om haar te zoeken, die koppige jonge, vrouw. Ze wilde met James mee, dat moest zij weten, leuk voor haar. Ga dat wezen maar achterna, die je elk moment op kunt eten met zijn smoesjes over het niet doen.
          Stiekem wilde ik gewoon niet erkennen dat ik jaloers was, echter niet op een manier die ze zouden denken. Ik was jaloers dat ze klaarblijkelijk wel met James mee wilden, wie dan ook, maar niet mij vertrouwden of mochten. James was verdomme een wezen, klaar om ze elk moment wat aan te doen en ik doe niet eens een vlieg kwaad! Nee, oké, dat is dan weer gelogen, maar het gaat om het principe ervan. Dan was er ook nog de aantrekkingskracht van James die ik niet wilde erkennen: wat betekende het nu? Ik zou het nooit toegeven. Het was zo verwarrend dat ik er hoofdpijn van kreeg, of was dat gewoon de drank die zijn werk deed en me wazig liet? In elk geval had ik nog meer drank nodig en ik had zeer zeker niet genoeg aan dit beetje, dus ging liet ik de slaapzak en de halfvolle fles drank voor wat het was en ging wankelend op zoek naar meer.
          In de tas vond ik nog een fles en nam deze mee naar de tijdmachine, maar ik dronk er nog niet uit en liet deze enkel heel dicht bij me, zodat niemand eruit zou kunnen drinken of het überhaupt afpakken. Mijn schoenen deed ik uit, wat niet echt lukte, want ik viel op mijn kont en draaide vervolgens op mijn zij om de donkere schoenen uit te trappen. Weer een grote slok van de drank uit de halfvolle fles, nog een paar slokken en deze was leeg. Mijn broek liet ik aan, maar mijn donkere blouse die van een zijden stof was, opende ik hiervan eerste paar knoopjes. Hoewel het vast niet warm was, begon de hitte in mijn lichaam toch op te bouwen, waardoor mijn lijf dan ook warmer werd. ‘Welfurst- fur- trusten.’ Sprak ik met een dubbele tong enkele keren uit en stak zwaaiend mijn hand op, waarna ik de flessen dicht tegen mijn borst hield en de andere kant van de slaapzak om me heen legde.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.