• Heej,

    Misschien kom ik nu dom over, maar dat kan me eigenlijk niet echt schelen. Ik heb tumblr aangemaakt en ik heb nu een beetje de basis en alles. Ik wil alleen de achtergrond kleur enz veranderen. Hoe kan dat, want ik kom daar echt niet uit.

    Dit is hem nu: klik

    Maar kan iemand mij uitleggen hoe je dat soort dingen nou aan kan passsen of kan dat gewoon niet?

    En dan nog een vraagje, als je iemand op tumblr zou volgen, wat wil je dan vooral? Foto's of meer teksten en quotes?

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

    Kuzz Demi


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bij Customize staat ergens in dat lijstje als het goed is de achtergrond kleur. Je kunt ook via bijvoorbeeld www.cherrybam.com een achtergrond kiezen, daar staat ook uitgelegd hoe je die krijgt...

    En ik zou vooral foto's volgen.

    Ik zelf hou meer van de foto's en soms wat quotes.(:
    Teksten zijn ook leuk.
    Ik kan het wel uitleggen, dus je hoeft het me maar te vragen.(;
    Ik typ nu wel niet heel snel, dus ik denk dat iemand me voor is met uitleggen.:'D

    Eerst ga je hier heen en als het goed is zie je links boven twee woorden; aanpassen en dashboard. Je drukt op aanpassen en dan krijg je een grote lijst met allemaal woorden. Bij mij staat de kleur onder het woord weergave, maar aan het begin had ik dat niet. Daar kan je een kleur uitkiezen en voila.(:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 17:54 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat je kleur uit kan kiezen heb ik inderdaad niet. Ik krijg een hele lijst met allemaal cijfertjes en alles O__O haha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Dat je kleur uit kan kiezen heb ik inderdaad niet. Ik krijg een hele lijst met allemaal cijfertjes en alles O__O haha

    Weet je zeker dat je dan niet naar HTML gaat?
    Want als je gewoon op "customize" klikt, krijg je gewoon een lijst met wat je allemaal kan veranderen.
    Zoiets:


    The odds are néver in our favor.

    Ja had er overheen gekeken haha, dom van mij -__- Whhaa, maar bedankt (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Haha, ik was voor het laatst op mijn Tumblr-account onderhand meer dan een half jaar geleden.
    Het enige wat ik weet is dat als je net zo'n achtergrond wil als "dat ene coole, bekende Tumblr-account" je waarschijnlijk ervoor moet betalen.

    Ja dat is erg jammer, maar ik ben er nu wel tevreden mee op zich (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne