• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Jouw beurt.' grinnik ik en ben benieuwd hoe ze wil gaan gooien vanaf mijn rug, het is de laatste ronde ondertussen. Na haar ben ik nog 1 keer en dan is het gedaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [En Ellie, ik heb Livia wel voor je :3 Torriiii]


    {Is goed :3 Ik post wel even met Cat}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Kak, hoe ga ik dit doen. 'Jaaaakee, kan je alsjeblieft even door je knieën gaan zodat ik uberhaupt bij een bal kan?' vraag ik dan met een lach, 'of een bal aangeven?' Dit gaat nog wat worden. Grote kans dat wanneer ik naar achter zwaai met de bowling bal Jake en ik omvallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cat
    Ik was net op de school aangekomen en had met hulp van een jongen mijn kamer gevonden om vervolgens rond te kijken, dat in iedergeval tot ik een snoepautomaat ontdekte in de kantine en er vervolgens geld in deed en op een nummber drukte en het zakje snoep bleef haken ik blijf er naar kijken eigelijk in de hoop dat het gewoon naar beneden valt en speel met een paar plukken van mijn rode haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    |Lol, leuke bijnaam. Eerst even mijn huiswerk afmaken en dan vul ik lekker de rollen in. (puh)
    Komt die RPG er btw of niet? ^-^ |


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik lach en geef haar de bal voorzichig aan. 'Doe niets stoms Les.' grinnik ik en loop iets dichter naar de baan toe zodat ze kan mikken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Ik ben op school aangekomen en heb een kamer toegewezen gekregen. Mijn tassen heb ik er heen gebracht en ik ben mijn kamer gelijk weer uitgelopen. Ik loop in een willekeurige richting en kom uit bij een kantine. Hm. Ik heb wel honger dus dat komt goed uit. Ik pak wat te eten en ga dan aan een tafel zitten. Redelijk lonely, ik ken niemand hier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij geeft me voorrzichtig een bal aan en ik lach als hij zegt dat ik niets stoms moet doen. Hij is dichter naar de baan toegelopen. En ik focus me dan. Ik zwaai met de bal naar achteren en gooi die dan naar voren. Maar ik laat de bal net iets te laat los.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik voel ons meegetrokken worden naar voren en zet mijn handen vlug op de grond voor ik er met mijn gezicht tegen smak. Ik draai me om en kijk naar Les. 'Alles ok?' vraag ik haar bezorgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen als Jake gelijk bezorgd is. 'Ja met mij is alles goed, met jou?' vraag ik dan aan hem. Ik lig op Jake op de grond en ik vind het wel lachwaardig. 'Ik liet geloof ik de bal iets te laat los, sorry.' En ik kijk naar hem. Even vergetend dat ik zelf moet opstaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cat
    Na een tijdje te hebben gewacht besluit ik er gewoon opnieuw geld in te doen en toets inplaats van hetzelfde nummer het getal verkeerd om in en deze keer komt er wel wat uit en ik stop een snoepje in mijn mond na het zakje uit de automaat te hebben gehaalt, al snel begint mijn mond te branden en spug ik het snoepje uit in een prullebak terwijl ik de kantine rondkijk en vervolgens naar een meisje toeloop dat alleen aan een tafeltje zit. 'Heb je drinken dat ik kan lenen?' Vraag ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jakee
    Ik glimlach 'Alles is ok, en ik zei toch dat je geen stomme dingen moest gaan doen.' Ik lach zachtjes en probeer op te staan ' Eh... Les? Wil je van me gaan?' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Er komt een meisje met rode haren naar me toe die vraagt of ze drinken kan lenen. Ik bekijk haar even. 'Alleen als ik de drinken ook weer terug krijg,' zeg ik met een glimlach. Gewoon een grapje en ik reik haar wat drinken aan. Je kan gewoon drinken halen hier in de kantine, maar goed.

    Leslie Day
    Jake grinnikt zachtjes of ik van hem af wil gaan. 'Ehm, wat nou als ik zeg dat ik dat niet wil?' vraag ik dan met een lachje. Maar dan sta ik toch op en loop naar mijn cola en drink er wat van. Dan kijk ik weer naar Jake. En ook even naar Riley. Te laat met kiezen.. Ugh. Ik betwijfel of haar keuze ook zo moeilijk was. Misschien wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak mijn glas cola en drink ervan. 'Dus...' zeg ik aangezien het nu gedaan is. 'Wat nu? We kunnen hier nog even wat drinken?' stel ik voor en ga gemakkelijk in een stoel zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cat
    Ik knik snel om vervolgens haar drinken aan te pakken en daar een paar slokken van te nemen en vervolgens een verlichtende zucht slaak en haar haar drinken weer terug geef, 'Ik ben Cat' Zeg ik vervolgens


    Don't be like the rest of them, darling