• Voor school moet iedereen stage lopen neem ik aan.
    Na het is zover in week 2 hebben we stage week en vorige week moest alles geregeld zijn.
    Nu moeten wij met 2 mensen op dezelfde plek en een presentatie.
    De uitleg van alles was barslecht. Ik wil iets met kinderen maar kreeg niemand gevonden. Uiteindelijk gekoppeld met iemand.
    Zij zou bij haar zoontje vragen of we daar konden en ja dat mocht. Bel ik nee mag niet. Nu reageerd ze al 2 weken nergens meer op en ben ik wanhopig aan het worden. Ik zoek nu een stage plek alleen voor mezelf aangezien het nooit lukt met zijn 2en. Ik heb nou mijn hele woonplaats afgebeld en echt helemaal nergens. En dan zou je met zijn tweeën maar SPW is al moeilijke studie gebied en zeker nu het slecht gaat daarmee en ze bijna niemand voor een week aannemen. wel voor een halfjaar.

    Dus nu voel ik me best klote lichtgezegd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is stom I guess. Ik begreep de helft niet van wat je zei, sorry. Je hebt alles nogal onlogisch opgebouwd of tenminste zo neer gezet dat ik het niet snap.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Om eerlijk te zijn is je verhaal niet heel erg begrijpbaar.
    But yeah, sucks. Stage zoeken is gewoon een hel, ik weet het.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oke dus als ik het goed begrijp moet je over twee weken stage doen, vorige week moest je al aangegeven hebben wáár je stage gaat doen. Dit heb je nog niet kunnen vertellen omdat je niks hebt. Je moet perse met zijn tweeën stage lopen, maar niemand neemt twee personen aan?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    Oke dus als ik het goed begrijp moet je over twee weken stage doen, vorige week moest je al aangegeven hebben wáár je stage gaat doen. Dit heb je nog niet kunnen vertellen omdat je niks hebt. Je moet perse met zijn tweeën stage lopen, maar niemand neemt twee personen aan?


    •*• Lululu •*•

    Awh dat sucktD:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik moet ook 22 uur lopen, maar dat doe ik bij een scoutinggroep waar ik ook zelf bijzit, dus ik ga 't wel overleven.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.