• Niet dus. Ik kreeg iemand aan de telefoon die zeer duidelijk van buitenlandse afkomst is en die blijkbaar geen Nederlands kon. Zijn engels was ook al gebrekkig, wat je niet zou verwachten bij Microsoft. Het raarste was nog wel dat hij vroeg om mijn jongste broertje en hem noemde bij zijn volledige naam. Nou ik wist wel hoe laat het was. Het waren buitenlandse oplichters. Ik heb de telefoon meteen op de haak gegooid. Hoe gek denken ze dat ik ben?
    Gelukkig ben ik zo slim, maar er zijn heel wat mensen opgelicht op deze manier. Die volgen goed geloven hun aanwijzingen op en zijn zo een paar duizend euro kwijt. Leuk voor de oplichters, minder leuk voor de mensen die ze oplichten.

    Als je je afvraagt hoe ze aan zijn volledige naam kwamen en ons telefoon nummer:
    Zijn e-mail adres bevat zijn voornaam en achternaam (net als mijn e-mail adres voor officiële dingen) en als je dat invult op Google is de eerste hit een pagina waarop de stamboom van onze familie staat. Dan is een nummer vinden van ons thuis ook niet meer moeilijk. (Gewoon de naam van mijn ouders invullen bij Google en dan vind je wel een nummer.)

    Hebben jullie ook al eens zo iets leuks meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nog erger. Ik zou een bank eerder vertrouwen met zulke gegevens dan Microsoft. Niet dat ik erin zou trappen, maar goed.


    Uhu. Maar ze hoorde op de achtergrond zacht gelach, maar dat komt omdat ze nogal oplettend was door persoonlijke redenen ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn vader heeft dat een paar keer gehad, maar hij is niet dom, dus we zijn niks kwijtgeraakt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see