• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Lizz
    Ik kijk hem emotieloos aan, langzaamd ringt het door dat het Jeffrey was.
    De grootste klootzak die me nu ineens helpt.
    "naar mijn moeder toe" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    De hele avond speelde ik een beetje met Emily. Ze leidde me echt af en zelf genoot ze er ook van om met mij te spelen. Haar oogjes straalden helemaal en telkens kierde ze het uit van plezier. Ze was echt zo schattig en lief, iedere keer smolt mijn hart door haar. Ik hield echt veel van Emily, ze was alles voor me. Ik deed er alles voor om een goede vader te zijn voor haar. Ik had nooit een vader gehad, dus ik vond het altijd heel moeilijk. Maar ik wilde gewoon dat Emily gelukkig werd en ik kon niet zonder haar. Ik kon ook niet zonder Bella, maar daar dacht ik nu niet over na. Ineens hoorde ik de deur dichtgaan en keek ik op. Ik keek meteen Bella aan en meteen voelde ik een pijnlijke steek in mijn hart. Ik hoorde wat ze zei en keek pijnlijk de andere kant op. Wat deed ze hier? Moest ze niet bij Damian zijn? Ik legde Emily in haar ledikantje die ik neergezet had en gaf haar knuffeltje waar ze meteen mee begon te spelen. Ergens snapte ik mezelf niet helemaal, dat ik haar niet wegstuurde. Ik wilde het gewoon niet, ik wilde haar gewoon bij me hebben. Ik hield van haar, meer dan die Damian ooit zou doen. Misschien was ik soms onhandig en zag ik er niet zo uit als Damian, maar ik hield echt vreselijk veel van Bella. Ik wilde altijd het beste voor iedereen en die Damian dacht alleen maar aan zichzelf. Ik keek nu weer naar Bella en voelde als maar steken in mijn hart en zag iedere keer dat beeld voor me. Dat ze zoende met Damian en dat deed echt enorm veel pijn. 'Moet je niet naar hém?' vroeg ik aan haar, ik had geen zin om zijn naam uit te spreken.

    Kurt Hummel

    Ik keek hem nu aan met betraande ogen en omhelsde hem vanuit het niets. Ik hield hem stevig tegen me aan en sloot even mijn ogen om van hem te genieten. Hij had gelijk, ik moest niet zo negatief doen over mezelf. Soms begreep ik ook niet waarom ik dat deed, ik wilde helemaal niet zo doen maar soms ging het gewoon automatisch, Blaine liet me alles helder zien. Hij had gewoon gelijk, hij had helemaal gelijk. Mode vond ik ook hartstikke leuk en was ook een droom van me, en ik zou altijd iets hebben om op terug te vallen. Bella had misschien wel gelijk, misschien was Nyada alleen maar onzin. En als er geen werk zou zitten in Broadway, had ik altijd mijn mode diploma nog. En natuurlijk kon ik het altijd combineren, dit was perfect. Ik moest gewoon naar de modeacademie gaan. Blaine en Bella hadden helemaal gelijk. 'Ik ga naar de modeacademie.' zei ik nu helemaal helder en gemeend. Ik sloeg mijn armen om Blaine's hals en zoende hem hartstochtelijk. 'je hebt helemaal gelijk, Blaine. En ik zou niet meer zo negatief zijn, je hebt gelijk. Ik hou van je.' zei ik dromerig tegen hem. Als Blaine naar die andere school zou gaan, konden we samenwonen. Ik kon dan elke dag bij hem zijn en dat wilde ik echt. 'Waar is die school waar jij naar toe wilt, precies? Het klinkt echt perfect voor jou.' zei ik naar waarheid. Ondertussen had ik ook alles opgegeten en voelde ik me tonnetje vol. Ik verplaatste me zonder pardon op Blaine's schoot en knuffelde hem. Ik had het gevoel alsof ik wel in huilen uit kon barsten, omdat ik hem had en omdat hij me gelukkig maakte en al die dingen van me vond. Ik hield echt zoveel van hem en het was gewoon niet te verwoorden wat hij voor me betekende. Deze avond was echt perfect en het voelde echt fijn dat we zo goed met elkaar konden praten. Ik was ook blij dat ik nu wist waar hij mee zat en waar hij over nadacht.

    Logan Hudson

    Ze had mijn broek uitgetrokken en mijn boxer, ik trok nu ook haar onderbroek uit en drukte nu zachte kusjes in haar nek. Ik graaide tegelijkertijd in mijn broekzak en haalde er een condoom uit. Ik was hier echt op voorbereid, we moesten het wel veilig doen. 'Weet je zeker dat je het wilt?' vroeg ik aan Rachel voor de zekerheid. Dadelijk deed ik iets wat zij niet wilde doen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    'Alsof ik je laat lopen met die enkel' mompel ik.
    Ik kijk haar emotieloos aan en zucht..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik "ik wil je" fluister ik en zoen hem weer.
    "ik hou van je Logan" zeg ik zwoel en kus hem weer.
    Nu hoopte ik maar echt dat er hier niemand kwam want anders zou dan beschamend zijn

    Lizz
    "wat kan jou dat schelen" ik trek me los en loop verder terwijl ik mijn grimas probeer te verstoppen.
    Ik moest weten of mijn moeder het ging redden anders werd ik gek.
    Ik wou dat Mitch thuis was, dan hda ik tenmiste nog iemand

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk haar na.
    'Veel' zeg ik, ookal kan ze het vast niet horen.
    Ik draai me om en loop weg..


    El Diablo.

    Lizz
    Eindelijk loop t hij weg en loop ik zo snel mogelijk naa rhet ziekenhuis.
    Een maal daar liep ik naar mijn vader die verdrietig zijn hoofd schudde. "wat!" roep ik hard uit.
    Ik begin hard te huilen, ik had nu iemand nodig, maar Mitch was er niet.
    Ik besluit naar de villa te gaan.
    Er was vast iemand die daar me kon afleiden.
    Huilend liep ik naar de villa waar ik aanbelde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [essen owja en vanaaf ben ik er neit heel de tijd aangezien we nog op late kraambezoek bij het neefje van mijn moeder gaan]

    wtf ik nies en het ruikt naar honing mijn kamer]:$:$:$

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik plof op een bankje, en zucht.
    Ik speel wat met de zilveren armband om mijn pols en denk na...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Nu niet' zeg ik zachtjes en draaide de deur opslot, zodat niemand naar binnen kon en keek Finn weer aan. Ik kreeg een pijnlijk steek door mijn hart en kijk hem met tranen in mijn ogen aan. 'Het spijt me. Het spijt me voor alles, Finn. Wat ik tegen je zei gisteren en op het strand' zeg ik trillend en loop naar het bed toe en ging zitten. 'Ik loog tegen Damian. Ik zei net dat ik naar Kurt ging, maar ik wou naar jou en nu ben ik hier.' zeg ik zachtjes en staarde naar mijn handen en zuchtte. 'De reden is, waarom ik hier ben. Is dat ik je mis en ik hou ziels veel van je. We waren net op een boottochtje en ik realiseerde me dat ik je miste en dat ik je jou armen wil liggen en niet in de zijne. Ik voel me niet mezelf als ik bij hem ben, maar ik ben helemaal mezelf als ik bij jou ben' vertel ik en stond op en loop naar Finn toe. 'Finn, je bent echt mijn tweede keus niet, je bent mijn eerste ware liefde en dat zal je altijd blijven. Ik hou van je' zeg ik en kijk hem diep aan. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en drukte mijn lippen op de zijne en zoen hem liefdevol. Ik had hem zo erg gemist en wou alleen hem. Van binnen werd ik helemaal warm en voelde me weer mezelf en gelukkig.

    Blaine Anderson:

    Ik druk hem dicht tegen me aan en wreef over zijn rug. 'Rustig, Kurt. We gaan hier gewoon goed overnadenken. Niet overhaast doen' zeg ik bezorgd en lief. 'Ik wil dat dit goed over nagedacht word en dat we rustig aan doen' leg ik uit. Dat was beter om gewoon rustig aan te doen, in plaats van helemaal overhaast iets plannen. De scholen moesten ons ook nog aannemen, maar we hadden ook genoeg tijd om hierover goed na te denken. 'De school ligt een paar straten verder op van de modeacedemie. En ik had gezien dat er rond de scholen een paar huizen te huur stonden voor studenten en het is beiden in New York, dus Bella zien we ook gewoon nog dagelijks' zeg ik glimlachend. 'Alleen haar school ligt wat verder dan de onze, maar misschien kunnen we met zijn drieén een studentenhuis huren?'stel ik dromerig voor en hield hem stevig vast. 'De school heet Music & acting school. Lekker orgineel' zeg ik lachend maar serieus. 'Ik weet dat het perfect klinkt, maar ik moet er gewoon nog goed over nadenken en we kunnen er langs gaan en ook naar de modeacedemie' zeg ik gemeend en pak mijn glas water en dronk een paar slokjes. 'We komen hier samen uit, Kurt. En ik hou ook van jou' zeg ik verliefd en gemeend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [trolol is iemand in de villa die zin heeft om de deur open te doen??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Of je komt weer gezellig naar Jeffrey :'D ]


    El Diablo.

    [haahah gezelligxD nee ik laat haar ff bij villa, miss. sebas, damon of santan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik wilde er iets tegenin brengen, maar kon het niet omdat ze me zoende. Ik kon haar niet weerstaan en zoende haar verlangend terug. Ik had echt nood aan haar lippen en ik voelde me meteen een stuk beter toen ik haar zoende. Ik hield gewoon zoveel van haar. Ik sloeg nu mijn armen om haar middel en trok haar iets dichter tegen me aan. Ik keek haar aan toen we onze zoen beëindigden en wist niet meer wat ik moest zeggen. 'Ik hou ook van jou,' zei ik naar waarheid, waarna ik haar nogmaals hartstochtelijk zoende. Ik kon gewoon niet van haar afblijven. Maar toch zat die zoen van Damian en haar me nog behoorlijk dwars. Ze kwam naar mij toe en zei die dingen allemaal, maar ze had wel met Damian gezoend. Dat begreep ik niet zo goed. 'Waarom zoende je hem?' vroeg ik nu pijnlijk en gebroken aan haar, het deed echt pijn om haar te zien zoenen met een andere jongen. Ik wist dat we geen relatie hadden, maar toch deed het heel veel pijn en wilde ik weten waarom ze hem zoende.

    Kurt Hummel

    'Ik weet wat ik wil, Blaine. Ik weet het echt zeker.' zei ik glimlachend van geluk, toen hij zei dat ik hier goed over na moest denken. Ik zou er ook wel goed over nadenken, maar ik wilde dit gewoon. Ik wilde een studentenhuis huren met Blaine en Bella. Ik wilde samen met hen naar New York gaan en de tijd van mijn leven beleven met hun. Ik wilde naar de modeacademie en daarna proberen om met Bella's hulp op Broadway te komen en dan part-time ergens te werken in de mode. Ik zag het allemaal zo helder nu en ik wist gewoon wat ik wilde. Ik knuffelde Blaine stevig en drukte een kus op zijn wang. 'We gaan langs die scholen om te kijken,' zei ik daarna, omdat hij echt wilde dat ik er nog goed over nadacht. 'En ik zou echt geen overhaaste beslissingen maken, ik moet nog een heel portfolio in elkaar knutselen. Maak je geen zorgen.' zei ik geruststellend tegen hem, waarna ik hem hartstochtelijk zoende op zijn lippen. Ik had echt zin in de rest van deze avond en vooral in het overheerlijke toetje. Door die gedachten verscheen er een speelse glimlach op mijn gezicht en bleef ik Blaine stevig vasthouden. 'Wij gaan een geweldige tijd tegemoet in New York met zijn drietjes als Bella bij ons komt wonen.' glimlachte ik. Eigenlijk wist ik niet eens wat Finn wilde doen, mhm.. Nouja, we zouden het hem later wel vragen, er was tijd zat.

    Logan Hudson

    Ik deed zorgvuldig de condoom om en drong heel voorzichtig bij haar naar binnen. Ik kreunde verlangend en zoende haar weer. Dit was echt romantisch, om dit met haar te doen onder de sterrenhemel en op het strand. Mijn eerste keer met haar moest gewoon bijzonder zijn, en wat was nou bijzonderder dan dit?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Toen hij binnen me kwam kreunde ik van genot en verlangen.
    Ik begon hem terug te zoenen terwijl mijn ademhaling sneller ging.

    Lizz
    Nog steeds deed niemand open en voelde ik me alleen.
    Mijn moeder had me voor eeuwig verlaten en hier deed niemand open
    Nog steeds huilend bleef ik lang op de bel drukken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik loop maar wat door de stad.
    Het is doordeweeks dus de leuke feesten waren er niet.
    Ik zucht en loop door. Misschien moet ik maar een baan zoeken, dan verveel ik me niet doordeweeks...


    El Diablo.