• Er zijn veel verhalen te schrijven over het leven van de Marauders, hun vrienden en vijanden. Ik zou je kunnen vertellen over hoe ze bevriend zijn geworden en hoe James eindelijk Lily voor zich wist te winnen. Hoe Remus zijn eerste transformatie onderging en waar Sirius naar toe reed tijdens zijn eerste rit op zijn magische motor. Ik kan je ook vertellen waarom Peter zich tegen zijn vrienden keerde en hoe de relatie tussen Regulus en Sirius nou echt was.

    Of wil je liever lezen over Severus, die met een woord een dierbare vriendschap kapot maakte? Of over Bellatrix, die niet zonder reden zo krankzinnig is geworden. Over Marlene McKinnon, een brunette die verbazend goed kauwgombellen kan blazen en het hart van een bruin harige Marauder sneller laat kloppen. Ik kan je vertellen over de eerste zoen van Frank en Alice, maar ook over hun eerste ruzie. Over Mary McDonald, de schotse schoonheid die ondanks haar luidruchtigheid, eigenlijk vooral bang is. Ik kan ook uitgebreidt vertellen over een hoe een vriendschap die onbreekbaar leek, in duizenden stukjes brak.

    Daarom presenteer ik jullie Marauder stories een bundel met alle verhalen die ik graag aan jullie wil vertellen.


    Details:
    x Engelse namen. Sommige verhalen zullen compleet Engels zijn, anderen gewoon Nederlands.
    x Alle rechten behoren toe aan J.K. Rowling
    x Credits van de cover gaan naar Yusa
    x Aanvragen mogen gedaan worden, vul de onderstaande lijst in en en zet je lijstje in dit topic
    ~ Personages:
    Keuze uit [geen max]: Lily, James, Sirius, Peter, Remus, Alice, Frank, Andromeda, Marlene, Mary, Regulus, Severus, Lucius, Narcissa, Bellatrix en Rodolphus.
    ~ Pairings:
    ~ Theme/Subject:



    Gezien ik een enorme Marauder addict ben, maar het moeilijk vind om een verhaal af te maken, heb ik besloten om een story te maken vol met one shots over the Marauders en hun vrienden en vijanden. Sommige zullen in het Nederlands zijn, anderen volledig in het Engels.

    Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit vinden en voor de geïnteresseerden, de eerste one shot komt vandaag online!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 0:57 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Abo *O*
    Ik vind het een heel leuk idee!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 13:27 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    MARAUDERS OMFG *O* You just made me very happy. Ik neem alvast een abo, want als ik nu meteen ga lezen wordt mijn studie ontwijkend gedrag echt te erg lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Woeeh jullie reacties maken mij ook heel erg blij haha! n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Had jij btw niet ook ooit een Jily story?


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Had jij btw niet ook ooit een Jily story?


    Yes, klopt. Maar ja, daaruit bleek maar weer eens hoe slecht ik ben in verhalen afmaken haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    3# Loony, Loopy Lupin


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ~ Personages: Lucius en Narcissa
    ~ Pairings: Lucius en Narcissa
    ~ Theme/Subject: Hun eerste ontmoeting of de eerste keer dat ze samen ergens naar toe gingen

    Vanaf dat ik dat lijstje boven aan je hoofdstukken zag staan, denk ik al aan dit verzoek. Ik ben zo benieuwd wat je hier over gaat schrijven, als het te lastig is, moet je het zeggen.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    ~ Personages: Lucius en Narcissa
    ~ Pairings: Lucius en Narcissa
    ~ Theme/Subject: Hun eerste ontmoeting of de eerste keer dat ze samen ergens naar toe gingen

    Vanaf dat ik dat lijstje boven aan je hoofdstukken zag staan, denk ik al aan dit verzoek. Ik ben zo benieuwd wat je hier over gaat schrijven, als het te lastig is, moet je het zeggen.


    Ohh, leuk! Ik heb denk ik al wel een ideetje. n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    4# A nightly kitchen visit

    Dit verhaal ben ik blijkbaar vergeten hier in te zetten, mijn excuses. Het volgende verhaal volgt vanavond.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    5# The gift of Christmas


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ~ Personages: Marlene, Sirius, James, Remus, Peter, Lily, Alice
    ~ Pairings: Blackinnon (aka Marlene en Sirius)
    ~ Theme/Subject: Dat ze hun gevoelens voor elkaar aan elkaar durven te vertellen


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    6# Toujours pur


    When time and life shook hands and said goodbye.