• Misschien kennen jullie het concept wel van het progamma Over de streep : als iemand je echt zou kennen wat zou diegene dan van je weten?
    Door meer over iemand te weten snap je misschien beter waarom iemand is zoals diegene is en kunnen we elkaar misschien makkelijker accepteren. Nu denk ik dat er al best wel veel acceptatie is op Quizlet maar ik denk dat het nooit kwaad kan als we een beetje van elkaar zouden weten wat we hebben meegemaakt, wat ons bezig houdt, wat ons verdriet heeft gedaan. Daarom heb ik dit topic aangemaakt.
    Ik zal maar starten. Ik vind het best lastig om mijn verhaal zomaar hier te doen op een forum maar ik denk dat er toch iemand moet beginnen. Ik hoop echt dat er meer mensen in dit topic de volgende zin zullen afmaken: als je me echt zou kennen...

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik al sinds mijn tiende een angststoornis heb. Ik ben nu 15 en ik heb op dit moment niet extreem veel last van mijn angst door heel veel therapie maar ik ben altijd bang dat er weer een moment zal komen dat ik weer regelmatig angstaanvallen krijg. Een angstaanval is voor mij het vreselijkste gevoel op de wereld. Ik wil dat echt nooit meer meemaken.
    Doordat ik zo angstig ben en was heb ik me best wel geïsoleerd. Thuis, op mijn kamer, voel ik me te minste veilig en kan er niks gebeuren. Ik denk dat ik daardoor een jaar geleden steeds somberder werd. Het afgelopen jaar is best wel moeilijk geweest. Ik wenste iedere dag dat ik niet meer leefde en ik voelde me verschrikkelijk naar.
    Nu gaat het wel iets beter met me. Ik ga sinds twee weken naar speciaal onderwijs omdat het op mijn vorige school niet meer ging. Ik wilde niet meer naar school en het werd allemaal veel te veel voor me. Ik zit nu in een klas met vier andere meisjes die ook vastgelopen zijn op school. Ik heb het er best wel naar m'n zin, het enige mindere is dat ik op die school maar een paar maanden kan blijven. Het doel van die school is dat je weer terug gaat naar regulier onderwijs. Ik zie er ontzettend tegen op om weer terug te gaan naar een normale school te gaan maar ik probeer daar gewoon nog niet aan te denken.

    Nu is het jullie beurt.. Ik hoop stiekem dat er heel veel mensen op dit topic gaan reageren c:


    raindrops are the perfect lullaby

    Als je me echt zou kennen, zou ik niet hoeven uitleggen wat er aan de hand is. :Y)


    -

    Als je me echt zo kennen, zou je weten waarvoor mijn littekens staan,


    Het orakel van Delphi.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik faalangst heb voor gym.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als je me echt zou kennen ben ik bang om mensen dichtbij me te laten als in vriendschap en liefde, omdat ik bang ben dat ze mijn hart toch weer breken en ik nog ongelukkiger word dan ik al ben. Ik denk altijd dat ze niet echt om me geven en er constant in mijn gezicht gelogen word waarna ik weer alleen eindig met maandenlang gejank in mijn bed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je me echt zou kennen zou je meer weten dan ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf ontzettend bezig houd met gedachten van mensen. Mijn filosofische kant is een kant die ik koester met heel mijn hart. Als je me echt zou kennen, zou jij één van de weinigen zijn die het te zien krijgt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend ben van de confrontatie. Ben je het ergens niet mee eens, voel je je ergens niet fijn bij, moet je het zeggen. Maar op het moment dat ik zoiets moet doen bij vriendinnen ga ik na of het de moeite waard is, die shitload aan problemen die er sowieso van komt (aangezien iedereen altijd alles doorlult), en dan kom ik vrijwel altijd tot de conclusie van niet. Dus hey ik ben een hypocriet.
    En als je me zou kennen zou je weten dat ik mijn zusje één van de leukste personen in mijn omgeving vind whoeep.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je me écht zou kennen, zou je me niet meer willen kennen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik een gigantische hekel aan mezelf heb gehad.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Als je me echt zou kennen zou je weten hoe moe en zat ik van alles ben.


    26 - 02 - '16

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat zich achter die glimlach veel verdriet schuilt. Dat als ik zeg dat ik het niet erg vind ik vanbinnen kapot ga. Dat ik geen zelfvertrouwen heb en dat naar me kijken me een gevoel geeft alsof er iets mis is met me.
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik niet ben, zoals je denkt dat ik ben.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 18:38 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Undercoverx schreef:
    Als je me echt zo kennen, zou je weten waarvoor mijn littekens staan,


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Als je me echt zou kennen, dan wist je dat ik vorig jaar erg veel heb meegemaakt en elke dag hoop dat dit niet opnieuw gebeurd. Dan zou je weten welke twijfels er in me omgaan op dit moment en weten wie er achter die grote mond zit.
    Spijtig genoeg zijn dat er niet veel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf soms in slaap huil en dat ik zoveel over alles na kan denken, dat mijn hoofd wel lijkt te ontploffen en ik gewoon ziek word van al het nadenken.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds zo onzeker ben over alles.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."