• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach zwakjes. 'Echt, ik verdien serieus niemand,' zeg ik met een trieste glimlach. 'Zelfs na de dingen die ik gedaan heb kom je nog kijken of het goed met me gaat.' Hetzelfde geldt voor Jake. Hoewel ik Jake niet pijn doe ofzo, voor hem ben ik er juist geweest. Maar ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik voelde mijn wangen branden.
    "Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn als je me... vastbond?" Ik bleef weg staren, terwijl ik op mijn lip beet en bijna tranen in mijn ogen kreeg van gêne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Dat zal vast wel meevallen, je hebt twee jongens die om je vechten is dat niet de droom van ieder meisje?' Vroeg ik met een scheve lach, en reageer niet op haar tweede opmerking, ik wist het net en wist niet wat ik er mee aanmoest.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik moet naar musicalles (: reageer rond 8 uur weer (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en ga op zijn schoot zitten. 'Heb jij heel toevallig touw mee dan?' grinnik ik zachtjes en druk mijn lippen op de zijn. 'Zo erg was het toch niet omdat te vertellen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Nomnom. Hi (doeg) |


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik kijk mee en bestudeer de blaren wat. 'Hoeveel bedraagt je budget?' vraag ik haar even. Ik moet weten wat mogelijk is en wat niet.
    Ik ga naast haar zitten in kleermakerszit.


    [Asje Leentje]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar nog steeds blozend aan.
    "Dat was dus wel erg..." mompelde ik en keek weer weg, terwijl ik op mijn lip beet.
    "En ik laat wel meer dingen verschijnen..." Ik wou dat ik het niet gezegd had, zelfs niet gedacht. Dit was gewoon zoooooooo supergênant.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik even zachtjes en duw hem weer naar achteren. 'Het is wel een leuk idee.' fluister ik in zijn oor en druk weer kusjes in zijn nek en op zijn oor. Ik vind het wel leuk om zijn fantasieën eens te horen. Ik ga weer zachtjes met mijn nagels over zijn borstkas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Dankje Liesje. |
    Vans.
    Vanessa dacht even na. "Ik heb geen flauw idee," besloot ze toe met een knikje,"Maar Meneer Brown vertrouwd me genoeg om te weten dat ik niet de duurste spullen kies." Vanessa dacht aan de locatie van het bal. Een klein landhuis aan de rand van de stad. "Het landhuis kunnen we voor een prikje huren." zei Vans trots. "Als je wil kunnen we er nu even heen?"


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik knik , verzamel haar blaren en sta op. Ik steek mijn hand uit om haar recht te trekken en kijk haar glimlachend aan. 'Je hebt dus al veel gedaan met andere woorden.' zeg ik. Een locatie zoeken is meestal het moeilijkste.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    Vans nam dankbaar Samuel's hand aan en trok zichzelf overeind. "Ah, ik heb zo mijn contacten." zei ze mysterieus en nam toen de bladeren van Samuel weer aan. Samen liepen ze terug naar school. Vanessa zei tegen Samuel dat ze nog even haar bladeren boven ging leggen en haar autosleutels en de sleutels van het landhuis ging halen uit haar kamer. Ondertussen liep Sikowitz de kantine uit. "Aha, jong volk. Waar gaat gy heen op zo'n schoon dag?" vroeg hij en dronk zonder zijn blik van Samuel's gezicht te halen van zijn kokosnootmelk.


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik sloot mijn ogen en hoopte dat ze al mijn gedachten weg kon houden. Gewoon Alexi, geen gênante momenten meer...
    Weer beet ik op mijn lip en kreunde zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Ik denk niet dat ik ken, Samuel Gaisford, nieuwe leerkracht Engels. En u bent?' vraag ik beleeft, niet antwoordend op zijn vraag.

    Alexi
    Ik kus zachtjes naar beneden toe, over zijn kaakbeen naar zijn borsbeen, zachtjes draai ik even met mijn tong een rondje rond zijn tepel en zo verder naar beneden. Ik druk kusjes boven de rand van zijn boxer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sikowitz
    "Ik denk niet dat u antwoord gaf op mijn vraag," zei Sikowitz terug en slurpte nog eens aan zijn rietje. "Erwin Sikowitz." zei hij toen. Toen kwam Vanessa terug met haar sleutels en ging naast Samuel staan. "Klaar?" vroeg ze en glimlachte van hem naar Sikowitz. "Hi."


    kindness is never a burden.