• Deze tekening heb ik een tijdje geleden gemaakt, en ik ben aan het twijfelen of ik de bloemen wel of niet zal inkleuren.
    What do you think?



    link

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 22:32 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik weet niet. Kun je hem niet snel overtekenen en dan kijken of het mooi staat als je de bloemen inkleurt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Inkleuren die handel! Vergroot het contrast tussen slecht geweer - mooie bloemen :3.


    i put the fun in funeral

    In ieder geval stukken beter dan de pistolen die ik teken :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Omdat het pistool grijs ingekleurd is zou ik zeggen ja, omdat de bloemen dan mooi afsteken. Maar als je het niet zeker weet zou ik het eerst even in klad proberen :')

    ik moet denken aan guns and roses xD

    Maar inkleuren met felle kleurtjes


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Chico schreef:
    Ik weet niet. Kun je hem niet snel overtekenen en dan kijken of het mooi staat als je de bloemen inkleurt?


    Dat is een goed idee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk dat het mooi is als je ze in kleurt. (:


    Bad decisions make good stories.

    Licet schreef:
    In ieder geval stukken beter dan de pistolen die ik teken :Y)



    De tekening is VEEEET.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    17black schreef:
    Omdat het pistool grijs ingekleurd is zou ik zeggen ja, omdat de bloemen dan mooi afsteken. Maar als je het niet zeker weet zou ik het eerst even in klad proberen :')

    Dit.
    Het lijkt me inderdaad dat de bloemen dan mooier zouden afsteken, een echte blikvanger zelfs.
    Op de foto zijn ze niet zo erg duidelijk, maar misschien dat het wel wat duidelijker wordt met een leuk kleurtje?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    De tekening is VEEEET.


    Muchos gracias! Ken je de film?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Muchos gracias! Ken je de film?


    NOH. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    NOH. D:


    Ow haha ik dacht dat je hem daarom vet vond :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ow haha ik dacht dat je hem daarom vet vond :Y)


    Nee, ik vind het een goed getekende tekening - wauw, dit klinkt ontzettend houterig - met dynamiek. ME GUSTA BRO.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nee, ik vind het een goed getekende tekening - wauw, dit klinkt ontzettend houterig - met dynamiek. ME GUSTA BRO.


    Dankje! Zolang ik iets kan na tekenen zit het wel goed ;a


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind hem zo al erg mooi en ik denk dat als de bloemen ingekleurd worden het nog mooier zal zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.