• Hooi,
    Misschien hebben sommige al eerder een topic gezien over dit verhaal. Ik heb hem nu wat meer uitgebreid en ik ben van plan om hem nog iets meer uit te breiden, maar goed daar gaat dit topic niet over. Ik zoek nu een titel. Voor andre die het verhaal nog niet kennen, staat de verhaallijn hier onder;

    Drie jaar geleden heeft Aria te horen gekregen dat haar vader vermist is geraakt in het leger. Een kleine kans op overleving. Na drie jaar is de hoop dan ook opgegeven. Althans, door de mensen die Aria kent. Zijzelf heeft een gevoel in haar dat verteld dat haar vader nog leeft. Ze weet alleen niet waar en ook niet of hij zwaar gewond is. Dankzij alle stress en wanhoop bij haar moeder gaat haar gezondheid achteruit. De doktors komen erachter dat haar moeder maagkanker heeft. Een operatie kan gedaan worden, maar de kans was dan erg groot dat die zou mislukken. Dus probeerde ze het te bestrijden, totdat een jaar het nieuws kwam dat de kanker was uitgezaaid. Twee jaar heeft Aria haar moeder moeten lijden, tot ze overlijdt. Aria staat er alleen voor. Ze kan worden opgevangen door haar tante, maar ze wil iets anders en niemand kan haar tegen houden. Ze zoekt alle spullen van haar vader op, ook de leger spullen en gaat op een zoektocht naar de waarheid. Haar vader is niet zomaar vermist geraakt, dat weet ze zeker. Er is iets gebeurd. Harde waarheden komen naar boven en geheimen komen uit. Er is echter maar 1 manier om haar vader te vinden. Zelf het leger in. Dus gaat ze trainen en probeert ze op alle plekken die haar vader beschrijft te komen. De meest gevaarlijke plekken met veel gevaren. De keuze tussen zelf dood of iemand vermoorden. Een wereldje waar je niemand kan vertrouwen. Een verkeer iemand vertrouwen en het kan verkeerd aflopen. Altijd op je hoedde zijn met maar misschien één bondgenoot. Het is een echte oorlog.

    Ik weet nu niet echt een titel. Ik zelf dacht misschien dat dit iets is:

    - Quest of the war
    - Vermist
    - Missing in the war
    - War Girl
    - Lost in the war

    Wat denken jullie?

    Dikke kus,
    Demi

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:01 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Verloren hoop?
    Een echte oorlog zou ook mooi zijn, vooral omdat je dat in je beschrijving zegt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Back to the war in a different generation

    Misschien een beetje lang

    Ik weet geen titel, maar wil je me waarschuwen als je begint?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ja ik zal je waarschuwen:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    maar ze wilt iets anders en niemand kan haar tegen

    Dit moet wil zijn Deemz (;

    En voor de titel..

    Last change to find.

    Nee okay, die suckt :')

    Let me think for ya ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haaj, ik ga ook helpen. *Tedededeee*
    Ten eerste echt een gave verhaallijn, als je de schrijfmanier houdt zoals in de samenvatting/inleiding ga ik hem zeker lezen.. Maar wil je dan wel even waarschuwen als ie online staat zodat ik een abbo kan nemen?
    Voor de titel.. Ik hou van titels waarvan je later pas snapt waarom het boek zo heet (zoals bij Twilight boeken), maar die zijn moeilijk om te bedenken. Mmm.. Mogen het Nederlandse titels zijn?

    - Spoor
    - (wan)Hoop
    - Vergeten?
    - Strijd
    - Leven

    Tjaa.. Ik hou ook van 1woorden titels zoals je wel kan zien :Y)
    Maarja.. Ik weet het niet heel goed. Je kan ze ook nog combineren zoals levensstrijd ofzo. Omdat het vechten is voor haar leven om die van haar vader te kunnen vinden ofzo. En haar moeder dood gaat/is. Dusja.. Ik hoop dat je een goede titel kan vinden en dat ik je hiermee geholpen heb.

    Xx


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ik zit te twijfelen tussen Levensstrijd en Een echte oorlog.... Mmm... Bedankt voor jullie hulp! x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ik zit te twijfelen tussen Levensstrijd en Een echte oorlog.... Mmm... Bedankt voor jullie hulp! x


    Een echte oorlog!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Levensstrijd.. Ik vind hem best goed bedacht van mezelf xD
    Maar geen dank ^^


    Stop acting normal. It gets bored.

    Hooi, de story staat online. Iedereen die gewaarschuwd wilde worden heb ik gewaarschuwd. Als je ook gewaarschuwd wilde worden, maar ik dat niet heb gedaan, dan is hier alsnog de link. Bedankt voor het helpen met de titels :) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne