• Hoi, ik heb geen idee of iemand me hiermee kan helpen, maar oké.

    Ik heb mijn laptop (Fujitsu Lifebook N532) nu bijna een jaar, en tot voor kort kon ik door 2x op mijn touchpad te klikken iets openen of aanklikken e.d., maar nu niet dus niet meer. Wanneer ik dubbelklik op mijn touchpad (maakt niet uit hoe snel), doet het echt helemaal niets (als ik bv. een link of zo wil aanklikken) terwijl hij dat van te voren wel deed. Die 'functie' is van de ene op de andere dag zomaar verdwenen, wat ik heel raar vind.
    Ik kan mijn laptop nog wel bedienen via de knop onder mijn touchpad, maar dat vind ik heel onhandig omdat ik dat niet gewend ben.

    Ik heb al geprobeerd om de kliksnelheid voor dubbelklikken en zo aan te passen, maar dat verhielp het probleem ook niet.

    Kan er iemand mij hier wel helpen?

    Kun je wel enkel klikken? Want als dat ook niet meer kan dan kan je denk ik wel de conclusie trekken dat het gedaan is met dat onderdeel van je laptop.

    Skrivbar schreef:
    Kun je wel enkel klikken? Want als dat ook niet meer kan dan kan je denk ik wel de conclusie trekken dat het gedaan is met dat onderdeel van je laptop.


    Nope, ik kan niet enkel klikken, maar dat kon ik nooit. :') Ik kan nog wel gewoon mijn muis overal heen bewegen, dus mijn touchpad werkt nog wel gewoon (veronderstel ik).

    slapen schreef:
    (...)

    Nope, ik kan niet enkel klikken, maar dat kon ik nooit. :') Ik kan nog wel gewoon mijn muis overal heen bewegen, dus mijn touchpad werkt nog wel gewoon (veronderstel ik).


    Dan is enkel het 'kliksysteem' kapot. Valt weinig aan te doen vrees ik : (

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Dan is enkel het 'kliksysteem' kapot. Valt weinig aan te doen vrees ik : (


    Nooouu ):
    Toch bedankt! :')

    ~Nevermind, had over iets heen gelezen.~

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 1:18 ]


    Credendo Vides