• Ik dacht laat ik eens lekker een forum aan maken dat gaat over gebruikersnamen, niet zomaar een maar iets wat over Justin Bieber gaat bijvoorbeeld mijn gebruikersnaam SeCuteBieber :D kennen jullie een leuke gebruikersnaam met 12 letters plaats ‘m dan hier op.! (lol)

    Ik laat alvast mijn verzonnen gebruikersnamen zien:

    TheBiebz
    Kidrauhl
    ShawtyMane
    MissBieber
    SeCuteBieber
    SeCuteRauhl
    MissKidrauhl
    KidrauhlSwag
    Biebster
    Biebz
    BiebzRauhl
    BieberDreams
    BieberConda
    BieberLove
    BieberMane
    BieberUhuh
    BieberSwag
    BieberIDunno
    BieberFlip
    BiebsCanadian
    BieberRocks
    BieberMania
    BelieberGirl
    FangirlingJB
    BieberBoss
    BiebzBarbz
    JBBabyFace
    BieberWorld
    BeautyBieber
    BieberMusic
    SwaggieBiebz
    BiebzdeFever
    CallMeBieber

    Dus als je een leuke gebruikersnaam hier tussen ziet kan je ‘m zelf gebruiken als je wilt
    Ik heb ook een heleboel One Direction gebruikersnamen die zet ik dan wel op een andere topic :D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 19:06 ]

    Assassin schreef:
    Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs. Vaak gedragen ze zich er dan ook nog naar.


    En wie ben jij om dat te vertellen? omdat ik een JB username heb ben ik gelijk een noob??
    *facepalm*

    Assassin schreef:
    Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs. Vaak gedragen ze zich er dan ook nog naar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    En wie ben jij om dat te vertellen? omdat ik een JB username heb ben ik gelijk een noob??
    *facepalm*


    Ik heb het over het algemeen, maar aangezien jij niet goed kan lezen en je gelijk aangesproken voelt, vind ik je nu wel en noob ja.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs. Vaak gedragen ze zich er dan ook nog naar.


    Tijd voor koffie.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb het over het algemeen, maar aangezien jij niet goed kan lezen en je gelijk aangesproken voelt, vind ik je nu wel en noob ja.


    Je zeg: Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs. En ik heb een JB username dus ik ben ook een noob volgens jou? ik vind het nogal raar dat dat word gezegt, dat je fan van iemand bent en je idool's naam gebruikt als username wil dan niet meteen zeggen dat ik een noob ben. Je weet niet eens wie ik ben, mensen beoordelen te vroeg, jullie kijken gewoon naar het inhoud van ons usernames's, profiel or whatever en meteen hebben jullie kritiek en of commentaar erop. Hiermee bedoel ik niets verkeerds me I'm Just Saying..

    Assassin schreef:
    Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs. Vaak gedragen ze zich er dan ook nog naar.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Je zeg: Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs. En ik heb een JB username dus ik ben ook een noob volgens jou? ik vind het nogal raar dat dat word gezegt, dat je fan van iemand bent en je idool's naam gebruikt als username wil dan niet meteen zeggen dat ik een noob ben. Je weet niet eens wie ik ben, mensen beoordelen te vroeg, jullie kijken gewoon naar het inhoud van ons usernames's, profiel or whatever en meteen hebben jullie kritiek en of commentaar erop. Hiermee bedoel ik niets verkeerds me I'm Just Saying..


    Ze zegt ook niet:
    Ik vind mensen met JB usernames noobs.
    Ze zegt:
    Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs.


    Tijd voor koffie.

    Canadiandude


    Save me from myself.

    Ass.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ass.



    :O:|

    Apocalyptic schreef:
    Ass.

    Oh my Gosh, Claire. Geweldig!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind de rest nogal noobs om in dit topic zo raar te reageren. Laat die meisjes gewoon fan zijn én zo'n topic maken als ze dat willen, in plaats van dit gezeik elke keer maar weer...

    Assassin schreef:
    Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs. Vaak gedragen ze zich er dan ook nog naar.


    Assassin schreef:
    Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs. Vaak gedragen ze zich er dan ook nog naar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    Ik vind mensen met JB usernames overkomen als noobs. Vaak gedragen ze zich er dan ook nog naar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.