• - nutteloos topic, hell yeah -


    Wel, holey moley, me-oh-my, they're the apple of my eye! Ik vind die baby's denk ik leuker dan de echte; alleen Louis heeft een leuke kop naar mijn smaak, maar die baby's... sweet! :] - geen fan, geen hater -


    Wauw, héél knap hoor zo'n gezicht. (bloos)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 21:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weer die kindjes, er is ook een filmpje van ze. Ze zijn gewoon bijna te schattig.

    Over 1D smaken verschillen, ik vond ze eerst ook niet leuk en nu wel.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Weer die kindjes, er is ook een filmpje van ze. Ze zijn gewoon bijna te schattig.

    Over 1D smaken verschillen, ik vond ze eerst ook niet leuk en nu wel.


    Ik vond ze eerst niet echt boeiend - bij Viva la Vida weigerde ik ooit nog hun muziek te luisteren - toen een tijdje fan geweest en nu vooral neutraal. Ik heb heel faal hun cd, terwijl ik geen fan ben. Ik vind alleen Up all night écht goed, de rest... mwuah. Ik vind Little Things een goed nummer, maar dat komt omdat het niet zo mainstream is en er een diepere betekenis achter zit - even heel cru: het is ook wel logisch dat een songwriter (ode aan Ed Sheeran) het heeft geschreven, het past totaal niet bij hun eenzijdige muziek. Nou ja, ik vind de roddels lezen leuker dan de muziek, mwuahah, en vooral de discussies lezer erover, nóg leuker. (wbw)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ze zijn schattig. Er is zelfs een WMYB video over hun, (baby)


    -

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ik vond ze eerst niet echt boeiend - bij Viva la Vida weigerde ik ooit nog hun muziek te luisteren - toen een tijdje fan geweest en nu vooral neutraal. Ik heb heel faal hun cd, terwijl ik geen fan ben. Ik vind alleen Up all night écht goed, de rest... mwuah. Ik vind Little Things een goed nummer, maar dat komt omdat het niet zo mainstream is en er een diepere betekenis achter zit - even heel cru: het is ook wel logisch dat een songwriter (ode aan Ed Sheeran) het heeft geschreven, het past totaal niet bij hun eenzijdige muziek. Nou ja, ik vind de roddels lezen leuker dan de muziek, mwuahah, en vooral de discussies lezer erover, nóg leuker. (wbw)


    Ik vond en vind Moments nog steeds een heel mooi liedje.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik vond en vind Moments nog steeds een heel mooi liedje.


    Die vind ik juist verschrikkelijk, lol'd, net zoals dat nummer waar die foto van ''big'' One Direction vandaan komt, ik kan het nummers niet eens herinneren zo slecht, lelijk en verschrikkelijk vond ik het. *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kleine Harry en Niall staan verkeerd om. :') Lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    Kleine Harry en Niall staan verkeerd om. :') Lol.

    nu je het zeg, zie ik het :D


    -