• Hoi
    Ik heb iemand nodig die goed met de computer kan werken en me vertrouwt met zijn/haar email adres.
    Het zit namelijk zo: ik heb vandaag in de krant gestaan (hahah) en mijn mama heeft die foto gescanned naar mijn computer. Nu het probleem: ik kan geen pdf files op mijn computer openen en dat zou ik toch wel graag doen om die foto te zien en zo.
    Zijn er toevallig mensen die een pdf file kunnen omzetten naar jpg of iets anders, maar iets wat ik wel kan openen op mijn computer? Zo ja; kan je dan even je email adres doorsturen naar mij, dan stuur ik je via email de mail die mijn moeder me stuurde met dat artikel in.
    Alvast bedankt (flower)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Als het goed is, kan dat met Adobe InDesign ;D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Als het goed is, kan dat met Adobe InDesign ;D

    Moet je dat downloaden/kost dat geld?

    Eh ja, dat kost best wel veel geld ja. Maar als je het gewoon in de 'reader' opened, kun je dan niet opslaan als... doen en dan opslaan als jpg ofzo?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Volgens mij kan dat níet met indesign. Maar je kunt er altijd een printscreen van maken is het niet? (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Printscreen?

    www.pdf2jpg.net
    Gratis en veilig. Ik gebruik het altijd voor mijn werk, omdat het programma waarmee ik werk alleen .jpg files kan uploaden en de meeste files die ik binnenkrijg .pdf zijn. Je hoeft geen emailadres in te vullen, mag wel en je krijgt geen virussen en/of andere sh*t.


    From these ashes, I will rise

    Gebruik gewoon Adobe Reader. Volgens mij het meest gebruikte programma om PDFjes mee te openen. Het is gratis. Dan hoef je het niet om te zetten. Een stuk simpeler.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ok, ik snap hier eigenlijk zo goed als niets van ):

    Ancore schreef:
    www.pdf2jpg.net
    Gratis en veilig. Ik gebruik het altijd voor mijn werk, omdat het programma waarmee ik werk alleen .jpg files kan uploaden en de meeste files die ik binnenkrijg .pdf zijn. Je hoeft geen emailadres in te vullen, mag wel en je krijgt geen virussen en/of andere sh*t.

    Die site doet 't niet

    OH wacht ik heb het gevonden !

    Maar ik zou zelf eigenlijk ook wel een programma of site hier voor willen weten, want ik moet dat nu ook steeds aan mijn zus vragen. Prt Sc is bij mij geen optie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Maar ik zou zelf eigenlijk ook wel een programma of site hier voor willen weten, want ik moet dat nu ook steeds aan mijn zus vragen. Prt Sc is bij mij geen optie.


    http://get.adobe.com/reader/

    Adobe! Zorg er wel voor dat je geen mcaffee installeert


    quidquid excusatio prandium pro

    Daar kan ik enkel maar converten naar word of excel en niet naar jpg. Ik zal eens kijken of mcaffee op mn pc staat. ik vrees van wel, want dat komt me bekend voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Whoehoe, bedankt mensen maar IK HEB HET AL ondertussen :Y)