• Ja, het bewerkprogramma GIMP.

    Normaal, als ik tekst wil toevoegen, ziet het er zo uit:


    Klik hier om het beter te kunnen zien.

    Maar ik heb nu op iets geklikt, waardoor de tekst los zweeft. Terwijl hij normaal echt vast in dat linkerbalkje hoort te zitten.


    Klik hier om het beter te kunnen zien.

    Dus als ik op de "A" klik van tekst, dan staat alles wat met de tekst te maken heeft niet meer in het linkerbalkje. En ik moet hem daar echt vast in terug hebben.
    Snappen jullie wat ik bedoel?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:51 ]


    Chaos is a ladder.

    Ik gebruik dan ook Photoshopcs6 (cat)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Dat balkje vasthouden en terug slepen met je muis?


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Shacklebolt schreef:
    Dat balkje vasthouden en terug slepen met je muis?

    Dat heb ik al geprobeerd maar je kunt het blijven verslepen. En dat is niet de bedoeling. Het hord echt vast te zitten in die linkerbalk.
    Maar m'n pc was traag dus ik klikte heel erg snel op die tekst en nu is dat tekst-dingetje los geraakt van die linkerbalk...


    Chaos is a ladder.

    Volgens mij kun je hem daar gewoon terug naartoe slepen, en heb je er dan geen last meer van. Je moet in ieder geval ergens zijn als 'beeldinstellingen' / 'display'

    Ik ga nu zelf even kijken op gimp.

    Hoe krijg je trouwens de -compleet- Nederlandse gimp, die van mij staat nu half in het engels (ongeveer 90% engels, 10% nl) Of heb ik een te nieuwe versie (2.8)

    Ah, ik hem hem door! Je moet hem wel slepen (dit slepen doe je door het icoontje ingedrukt te houden) , in of uit de gereedschapskist, dan krijg je in beeld even 'gereedschapopties' te zien. Als je hem dan ingedrukt houdt en weer op die gereedschapskist zet blijft hij daar wel in staan hoor.
    Bij mij staat er als ik hem uit de gereedschapskist heb gesleept ook op die lege plek ; 'You can drop dockable dialogs here'

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 18:13 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Hybrids schreef:
    (...)
    Dat heb ik al geprobeerd maar je kunt het blijven verslepen. En dat is niet de bedoeling. Het hord echt vast te zitten in die linkerbalk.
    Maar m'n pc was traag dus ik klikte heel erg snel op die tekst en nu is dat tekst-dingetje los geraakt van die linkerbalk...

    Ik heb geen GIMP ik zeg ook maar iets:p

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:59 ]


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    En als je het sleept tot aanop het dunne streepje onder de kleuren? Zo werkt dat bij photoshop meestal.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    HET IS GELUKT. Godzijdank!

    Kijk, ik heb op "Tekst" geklikt en toen floepte het weer terug! Pff, ben echt blij nu!




    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    HET IS GELUKT. Godzijdank!

    Kijk, ik heb op "Tekst" geklikt en toen floepte het weer terug! Pff, ben echt blij nu!





    Ja, dat wilde ik je dus uitleggen (aa)
    Maar bij mij staat i in het Engels, heb jij ook versie 2.8 ofzo, en hoe krijg je hem dan compleet in het Nederlands?


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Ja, dat wilde ik je dus uitleggen (aa)
    Maar bij mij staat i in het Engels, heb jij ook versie 2.8 ofzo, en hoe krijg je hem dan compleet in het Nederlands?

    Ik heb 2.6. En geen flauw idee. Mijn vader zegt dat het komt omdat wij Linux hebben en geen Windows, als besturingssysteem. En bij Linux staat GIMP er automatisch al in het Nederlands op en hoeft niet meer gedownload te worden.


    Chaos is a ladder.

    Slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn