• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Als ik iets moet aanpassen moet je het maar zeggebn}


    Do what people say you can't.

    [Mijn topics, ga nu een beginpost maken (het zou kunnen dat ik ineens weg moet, maar dan moest ik de tablet afsluiten]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mijn topics. Ik ben trouwens ook Bond <3 aan het kijken, dus ik reageer tijdens reclames)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ben TVOH aan het kijken dus ik kan in een keer wegzijn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Ik ben TVOH aan het kijken dus ik kan in een keer wegzijn]


    {the same}


    Do what people say you can't.

    [abo]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    MadeByHades schreef:
    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik schrijf wel wat]

    Dana Leigh McClark

    De brute zonnestralen kietelden over mijn gezicht zodra ik wakker werd. Vandaag was de dag dat de nieuwe serie "Let it shine" zou beginnen. Vrolijk stapte ik uit mijn bed, bijna struikelend over onze hond Gibby. Nouja, eigenlijk was Gibby van m'n moeder maar hij sliep echt overal. Of het nou in een bed was, of op iemands hoofd. 'Kom op, Gib! Hup, ga naar Holly!' probeerde ik. Er kwam een tegenwerkend geluidje uit zijn bek. Grinnikend liep ik naar mijn kast. Daar pakte ik een gave outfit en grinnikte toen ik merkte dat ik nu veel studs droeg. Maar dat was niet erg, helemaal niet zelfs. Het was gaaf. Glimlachend liep ik met Gibby in mijn armen naar beneden.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 14:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (moeten sommige niet als eerst "auditie" doen of is dat al "geweest?" )

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 12:11 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Weet ik veel, ik pas wel aan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [al geweest, vandaag is inderdaad eerste dag van de opnames. Ze ontmoeten elkaar hier voor het eerst en gaan de scenes en het programma doornemen]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felicia Williams
    De eerste dag van de opnames, en ik was nerveus. Nerveus voor de andere acteurs en actrices, en nerveus voor de tekst. Ik kende de tekst wel, en ik had het geleerd, maar ik was zo bang dat als ik eenmaal voor de camera zou staan, dat ik alle tekst weer kwijt zou zijn. Ik wist dat er nog 4 andere meisjes waren, en dat de hoofdrol gespeeld zou worden door Caitlynn Jo Millers, haar naam kwam me vaag bekend voor. Er zouden ook 5 jongens inspelen, en niet de eerste de beste, maar de 5 jongens van One Direction. Ik was echt geen fangirl, maar hun muziek vond ik wel leuk, en ze zagen er ook nog eens leuk uit. In het script las ik dat Liam Payne mijn tegenspeler zou zijn, en ik geef eerlijk toe dat ik het heel wat slechter had kunnen treffen. Ik liep de set op en kon nog geen andere meisjes of de jongens van One Direction ontdekken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dana Leigh McClark

    Vrolijk liep ik naar de studio. Ik woonde nog geen 10 minuten lopen. Blij melde ik me en liep naar de set. Er stond een meisje te kijken en ik besloot er op af te gaan. 'Hi!' zei ik vrolijk, en ik keek omhoog. 'Ik ben Dana Leigh McClark! Waarschijnlijk speel jij ook mee. Wie is jou tegenspeler? Die van mij Zayn Malik' babbelde ik door. Mijn script hield ik in mijn rechterhand vast en ik keek om me heen. Ik zag ergens een keukentrapje om bij een lamp te kunnen, dus ik rende eropaf, pakte het trapje, zette het voor het meisje neer en ging op de tweede trede staan.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 14:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."