• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver - Larentia
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Gereserveerd - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux - Larentia
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle - Larentia
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Naam:
    Bijnaam:
    Instrument:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:27 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ok ik haat spelbreker zijn maar we gaan niet claimen... das irritant omdat er dan -zoals jullie nu bezig zijn- discussies van komen.



    Okay Lizl :3

    Jullie zullen je nog gaan verbazen over wat ik ga doen... Mehuhhah :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:53 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Louis James Golddigger
    Bijnaam: Lou
    Instrument: Piano en Gitaar
    Leeftijd: 17 en een half j.
    Uiterlijk:




    Karakter: Is niet echt een serieuze jongen aangezien hij veel te graag lacht. Zijn lievelingsleerkracht is Sikowitz -Maar van wie niet?- en hij doet daarom ook het liefst drama. Hij is redelijk spontaan en probeert iedereen op te vrolijken. Hij haalt graag streken uit maar kan ook bezorgt zijn.
    Extra: Oudere zus.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:51 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Veel redheads e.a. ^-^


    kindness is never a burden.

    Curlies schreef:
    Naam: Mikayla Rowene Carté
    Bijnaam: Kay , Kayla , Row
    Instrument: Gitaar en Piano. Kan redelijk goed zingen. Acteren , ook.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Kayla heeft rood geverfd haar die komt tot haar schouders. Ze draagt niet zo vaak jurken , alleen voor voorstellingen en dergelijke.
    Karakter: Kayla komt meestal wel aardig over. Ze kan soms wát bitchy overkomen.
    Extra: Ze heeft een 'Infinity' tattoo in haar nek.



    [Even uiterlijk aangepast^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Cherine Rose Marchelle
    Bijnaam: Cher
    Instrument: Harp & piano.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:



    Cherine is met haar 1.70 van een gemiddelte lengte, niet groot maar niet klein. Ze heeft lang, krullend bruin haar en diepblauwe ogen. Haar wenkbrauwen zijn donker, haar lichaam rank met net genoeg rondingen om vrouwelijk te zijn.
    Karakter: Op het eerste gezicht is Cherine een braaf, goed opgevoed meisje. Ze is erg streng voor zichzelf en denkt bij alles wat ze doet eerst goed na. Dit betekent niet dat ze niet voor zichzelf op kan komen, maar dit doet ze enkel als het noodzakelijk is.
    Cherine is een goudeerlijk persoon, ookal doet de waarheid soms pijn.
    Extra: Cherine werd als jongste van drie oudere broers altijd beschermend opgevoed. Eigenlijk te beschermend. Wanneer een jongen ook maar in haar buurt kwam, stonden haar broers er voor. Toen ze op haar veertiende haar eerste kus kreeg, kreeg de jongen een klap van haar oudste broer en zelf moest ze er ook voor boeten.
    Haar ouders zijn streng gelovig, en geloven niet in seks voor het huwelijk. Cherine weet dat haar ouders en broer veel van haar houden, maar ze voelt zich verstikt thuis.
    Haar stem is betoverend mooi, al helemaal als ze zichzelf begeleid met de piano of harp.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik kan mijn rollen niet meer invullen vandaag waarschijnlijk -.- ik moet zo mijn kamer opruimen en dan eten en dan waarschijnlijk weg maar ik ga mijn best doen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Naam: Louis James Golddigger
    Bijnaam: Lou
    Instrument: Piano en Gitaar
    Leeftijd: 17 en een half j.
    Uiterlijk:




    Karakter: Is niet echt een serieuze jongen aangezien hij veel te graag lacht. Zijn lievelingsleerkracht is Sikowitz -Maar van wie niet?- en hij doet daarom ook het liefst drama. Hij is redelijk spontaan en probeert iedereen op te vrolijken. Hij haalt graag streken uit maar kan ook bezorgt zijn.
    Extra: Oudere zus.


    :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    @Larentia, (ben je naam even vergeten.. :c) Welke van je personage's wil Damon? Cherine of Carmella}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    @Larentia, (ben je naam even vergeten.. :c) Welke van je personage's wil Damon? Cherine of Carmella

    Myla (':

    Eehm. Well, that's a good question. Carmella is a bad girl, sexy, flirty. Cherine is a good girl, thuis streng opgevoed.. Wat wilt Damon 't liefst?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Wie krijgt Daniël? :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Larentia schreef:
    (...)
    Myla (':

    Eehm. Well, that's a good question. Carmella is a bad girl, sexy, flirty. Cherine is a good girl, thuis streng opgevoed.. Wat wilt Damon 't liefst?


    Ik ben ook vreselijk in namen dus waarschijnlijk zal ik het nog wel eens vragen

    A good girl is more drama.. -wbw- But I don't know. We shall see


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik ben ook vreselijk in namen dus waarschijnlijk zal ik het nog wel eens vragen

    A good girl is more drama.. -wbw- But I don't know. We shall see

    Ik ben benieuwd :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    jaimyhoi schreef:
    Naaam: Tori Vega
    Bijnaam: Heeft ze niet.
    Instrument: Ze speelt viool en piano
    Leeftijd: Net 18 jaar geworden
    Uiterlijk:


    Tori heeft lange bruine haren die ze meestal los heeft zitten. Ook heeft ze bruine ogen, chocolade bruin. Moedervlekjes ontbreken ook niet, maar wat wel ontbreken zijn piercings en tattoo's. Leuk bij anderen maar voor haarzelf hoeft dat niet. Ze is redelijk lang, 1.78. En soms draagt ze een klein hakje. Ze heeft een goed figuur, door af en toe naar de sportschool te gaan, en ook gewoon goed te eten. Ze is niet mager, dat vindt ze lelijk.
    Karakter: Tori is een spontaan meisje die vaak voor anderen klaarstaat. Tenzij je gemeen doet kan ze wel een opmerking tegen je maken die niet zo liefjes is. Soms dan is ze een tikkeltje naïef waar mensen nog weleens misbruik van willen maken. Ze is een luisterend oor voor anderen en geeft op advies en shit. Heel af en toe kan ze jaloers zijn, maar dat is dan meer wat jongens betreft en niet qua spullen.
    Extra: Ze is linkshandig en heeft een zus, Trina Vega. Ze is single, maar totaal geen mannenverslindster ofzo. Ze is liever happy single dan een slet die elke jongen op zijn bek pakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.