• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver - Larentia
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Gereserveerd - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux - Larentia
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle - Larentia
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Naam:
    Bijnaam:
    Instrument:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:27 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ik reageer niet na elke reservering, ik zet het gewoon bovenaan sorry daarvoor maar ben aan het eten


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Geeft niet, ik wist alleen niet of Beck al bezet was en of er een maximum oid was omdat ik niet alles had gelezen. Dus ik dacht; ik vraag het maar.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam: Erwin Sikowitz
    Bijnaam: Siko
    Instrument: Harmonica, hij kan niet zingen.
    Leeftijd: 34
    Uiterlijk:




    Karakter: Sikowitz is nogal vreemd. Hij heeft zijn eigen zicht op elk voorwerp.
    Extra:Sikowitz is docent drama en toneel.
    Hij heeft een kokosnootmelk verslaving. -hij zegt dat hij daar visioenen van krijgt-
    Meer details klik hier


    kindness is never a burden.

    Naam: Robert Shapiro
    Bijnaam: Robbie
    Instrument: Gitaar
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Extra:

    Ik vul de rest later in.


    kindness is never a burden.

    Naam: Beck Oliver
    Bijnaam: -
    Instrument: Beck kan aardig piano en gitaar spelen, maar zijn echte passie is theater.
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Het meest opvallende aan Beck is z'n donkere, dikke haar waar hij ook vaak opmerkingen over krijgt. Hij is een jongen van gemiddelde lengte, zo'n 1.80.
    Bijzonder veel aan sport doet hij niet, maar wel genoeg om zichtbare spieren te hebben zonder dat ze erg overdreven duidelijk zijn.
    Karakter: Beck is een nuchtere jongen, die alles vaak maar over zich heen laat komen. Tot hij het ergens niet me eeens is, dan zal hij zeker van zich laten horen. Hij is erg sociaal en legt gemakkelijk nieuwe contacten aan.
    Extra: Beck had een relatie van bijna twee jaar met Jade West, maar sinds de zoveelste ruzie is dit uit gegaan. Hij geniet momenteel van the single life, en ziet wel wat hem zal overkomen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:39 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam: Daniël Scagotti
    Bijnaam: Dan
    Instrument: Piano, gitaar, drums. Verder kan hij goed acteren en ook wel aardig zingen al doet hij het laatste niet erg vaak.
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:





    Daniël heeft op zijn rechter schouderblad een Tattoo met daaronder de tekst: 'Quelli che amiamo non è mai veramente ci lascia' *The ones that we love never really leave us.

    Karakter: Daniël is vriendelijk maar daarnaast nog altijd mysterieus, hij vertelt niet veel over zichzelf, en wanneer mensen het vragen weet hij er altijd wel voor te zorgen dat hij het gesprek weer op een ander onderwerp laat uit draaien. Daarbij zal hij ook niet snel iets zeggen over zijn ouders en zijn pleegouders zal hij ook nooit nooit vader of moeder noemen, omdat ze dat in zijn ogen ook nooit zullen zijn.
    Extra: Daniël komt uit Italië en is hier heen verhuist doordat zijn moeder is overleden nadat zijn vader ook al een paar jaar lang dood was. En woont in een gastgezin. Zijn vriendin (laatste foto) is overleden in een autoongeluk mischien een week voordat zijn moeder overleed, toen zijn moeder uiteindelijk ook overleed heeft hij die tattoo laten zetten.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik vind Beck zo knap.... <3 En Daniël ook <3 Hahahaaha, maar mag ik een onbekend meisje?]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 14:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [oke moe nu ff weg


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ga een onbekend persoon maken :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Rosalie Lauren Angels
    Bijnaam: Rose of Lau- alleen hele goede vrienden noemen haar Lau
    Instrument: Piano, gitaar, ze zingt en acteert. Vooral acteren en zingen vind ze leuk. Gitaar speelt ze niet zo vaak en als ze piano speelt, zingt ze daarbij. Ze is niet goed in blaasinstrumenten.
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk




    Rosalie heeft bruine haren. Ze heeft het soms krullend, maar ze kan het ook stijl hebben. Haar haar draagt ze het liefst in een vlecht, los of in een hoge staart. Ze heeft een tintje. Haar ogen zijn felblauw en vallen erg op. Ook heeft ze volle roze lippen. Ze is aardig lang, namelijk 1.78. Ze heeft een slanke bouw. Misschien is ze zelfs een beetje te dun.
    Karakter: Rosalie is een vrolijk spontaan meisje als je haar kent. Ze helpt mensen graag, mede om haar eigen problemen te vergeten. Als ze je nog niet kent kan ze nogal verlegen en bang zijn. Vooral als je haar plotseling aanraakt, dat doet haar denken aan haar stiefvader. Ze probeert bij haar vrienden gewoon zichzelf te zijn en het lukt haar ook redelijk goed. Bij haar vrienden lacht ze, maakt ze plezier en zou je niet weten dat er iets aan de hand is. Rosalie kropt haar gevoelens op en die vecht ze zelf uit. Je ziet haar nooit huilen, daarvoor zoekt ze een rustige plek op. In het zingen, piano en gitaar spelen zoekt ze steun en acteren vindt ze geweldig omdat ze iemand anders kan zijn. Het onderwerp ouders vindt ze niet een geweldig onderwerp. Ze praat er wel over, maar laat niet veel los. Ze is nieuw gekomen op Hollywood Art omdat haar vorige school wist van haar vader en ze wilt opnieuw beginnen. Haar vaders ongeluk herrinnert ze zich nog altijd en als ze eraan terug denkt kan ze een paniek aanval krijgen. Meestal voelt ze die al aankomen en rent ze weg, maar als hij onverwacht komt kan ze plotseling in huilen uit barsten. Rosalie kan koppig en eigenwijs zijn, maar op een leuke manier.
    Extra: Rosalie haar vader is twee jaar geleden overleden. Sinds een paar maanden heeft haar moeder een nieuwe vriend, maar Rosalie mag hem niet. Ze is zelfs bang voor hem, hij slaat haar en raakt haar soms aan op plekken dat ze liever niet heeft. Daardoor leeft ze veel op straat en is ze vaak bij vrienden. Alles om zolang mogelijk van huis weg te zijn. De band met haar vader was heel sterk en ze mist hem dan ook heel erg. Ze heeft een tattoo aan de binnen kant van haar pols ter ere van haar vader. De tattoo is de initiaal van haar vader en haar initiaal gemengd in een symbool.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:30 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naam: Mikayla Rowene Carté
    Bijnaam: Kay , Kayla , Row
    Instrument: Gitaar en Piano. Kan redelijk goed zingen. Acteren , ook.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Kayla heeft rood geverfd haar die komt tot haar schouders. Ze draagt niet zo vaak jurken , alleen voor voorstellingen en dergelijke.
    Karakter: Kayla komt meestal wel aardig over. Ze kan soms wát bitchy overkomen.
    Extra: Ze heeft een 'Infinity' tattoo in haar nek.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:51 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik maak ook nog wel een jongen aan:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    BEEECKKKK <333333333 *.* hoottttt :3

    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mag ik Cat Valantine? Reserveren maak haar zo :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    jaimyhoi schreef:
    BEEECKKKK <333333333 *.* hoottttt :3

    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    Nothing about Daniël? Je zegt er gewoon met opzet niets over..


    Don't be like the rest of them, darling