• Ik en een vriendin van mij zijn op zoek naar leuke challenges!

    Wij hebben bijvoorbeeld al de Banana Sprite Challenge gedaan; wat inhoudt dat je binnen tien minuten twee bananen en 1 1/2 liter sprite op moet drinken zonder over te geven, dit was ongelofelijkl moeilijk maar wel super leuk om te doen! (Vooral als je de challenge haalt) Kijk hier het filmpje; Nynke & Fleur - Banana Sprite Challenge

    Weet jij nog een leuke challenge of grappige uitdaging? Het zou van alles kunnen zijn, van een eet-challenge tot raar ronddansen over straat! Wij kiezen uiteindelijk één, of misschien wel meer challenges uit en doen die zondag middag om 13:00 live op een twitcam op dit kanaal; CosetteUnique, als je mij wilt volgen; ga je gang! Ik volg terug!

    xx


    I am a wolf and will not be afraid.

    Whipped Cream Challenge, een spuitbus slagroom aan je mond zetten en dan wie het eerste die bus leeg heeft (zonder te knoeien, je moet dus alles eten!) zonder het 'knopje' los te laten, heeft gewonnen. En als je het niet lukt, heb je gefaald, haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ah, doe de cookiechallenge :DD


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Wat hebben sommigen hier een leuk idee!


    Pretty is just a pretty word.

    SUPERLEEEEUK!

    Wie de meeste gummieberen op haar gezicht kan plakken :D


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Linoone schreef:
    Wie de meeste gummieberen op haar gezicht kan plakken :D


    LOL, en dan een wereldrecord breken, zeker?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chubby bunnie challenge!

    ken je dat? zo veel mogelijk marshmallows in je mond doen en nog steeds "chubby bunny" kunnen zeggen. (:


    "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."- Albus Dumbledore