• En dan heb ik het over het lijstje met dingen waarvan ik een jaar geleden niet had verwacht dat ik ze ooit zou doen, maar die ik nu wel degelijk heb gedaan. Ik had vandaag plannen om met een vriendin foto's te maken van mijn cavia met hoedjes op, maar zij gaf aan dat ze deze week al zoveel foto's had gemaakt dat ze het nogal zat was (maar niet getreurd, want caviahoedjesfoto's bestonden sowieso al). Daarop stelde ze voor om iets te tekenen/schilderen, wat weer resulteerde in dit. Hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer dingen ik zie die nog veel beter hadden gekund (zoals de moeite nemen om de hele onderkant zwart te maken, ahum), maar het was in ieder geval een vrolijk kleurrijk ding naast het zwart-wit-grijs-rode (en erg mooie, trouwens) Kylo Ren schilderij van die vriendin. :'D



    Dus, nieuw item voor mijn lijst met dingen waarvan ik een jaar geleden niet had verwacht dat ik ze ooit zou doen maar die ik nu wel degelijk heb gedaan: letterlijk een hele middag besteden aan Star Wars fanart. Ik hoop tenminste dat duidelijk is wie dit zijn. (nerd)

    Wat voor dingen zouden er op jullie lijstjes staan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Super leuk gedaan! ^^
    BB-8 en Rey! <3

    Gaaf hé!


    26 - 02 - '16

    Oh wat awesome c:


    United we stand, divided we fall.

    Prachtig (flower)


    i wanna die with you once or twice.

    Gaaf!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •