• Is het vreemd dat ik hun muziek heel erg mooi vind? De teksten in hun nummers vind ik supermooi en soms moet ik er zelfs om huilen, maar de meeste mensen vinden de muziek verschrikkelijk.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik vind Nederlandse muziek geen ene zak aan. Maar wel Nederlandse bandjes die Engels zingen c: -Within Temptation en Epica bijvoorbeeld-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb zo'n hekel aan hun muziek :W.


    Shoganai i ne~

    Ik luister liever Engelstalige muziek, maar ik vind hun muziek niet vreselijk (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het is ook niet helemaal mijn ding, maar er zijn inderdaad mensen die het leuk vinden. Soms hebben ze inderdaad wel aardig goede teksten (de soldaat), maar brengen ze het gewoon niet zo goed.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Blanes schreef:
    Ik luister liever Engelstalige muziek, maar ik vind hun muziek niet vreselijk (:

    Ik ook, maar ik vind hun teksten gewoon supermooi! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik vind ze wel leuk hoor ^.^ en ik heb twee vriendinnen en die zijn helemaal hotel de botel van hun muziek (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vre-se-lijk. Dat vind ik hun muziek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik houd niet zo van Nederlandstalige muziek. Maar er zijn zat mensen die er weg van zijn.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Cloverhand schreef:
    Ik houd niet zo van Nederlandstalige muziek. Maar er zijn zat mensen die er weg van zijn.

    er weg van zijn is bij mij niet de goede omschrijving, maar hun teksten hebben mooie beeldspraak die mij als dichter en schrijver wel aanstaat. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik vind sommige nummers van Nick en Simon ook mooi hoor ;D


    Caution first, always.

    Het enige liedje wat ik van hun ken, is die ene over Rosanne :'). Dus nee, ik luister niet echt naar hun muziek, maar 'k vind wel dat ze goed kunnen zingen.


    The odds are néver in our favor.

    Sommige liedjes vind ik wel mooi, maar sommige ook totaal niet..


    26 - 02 - '16

    sommige liedjes zijn idd echt mooi


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik hou van Nick en Simon :D ga ze morgen bewonderen tijdens het live38 XXL concert in het ziggodomeeeee ;a ajeah


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen