• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [MAIIINN TOPICS]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {En ok, laat ze maar komen, Chad loopt ergens... in de gangen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake stelt me nu echt gerust. 'Oke,' zeg ik dan met een glimlachje. We staan nog steeds in het meidentoilet en ik ben ook nog steeds misselijk. Door het te veel eten. Als je een tijdje weinig eet dan krijg je vanzelf minder eetlust. En voilà, dan wordt je misselijk. Zoals ik. 'Waarom nam je me eigenlijk mee naar het meisjestoilet?' Vraag ik dan aan hem met een opgetrokken wenkbrauw en een glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [MAIIINN TOPICS]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    'Voor het geval je moet overgeven.' zeg ik en kijk naar haar nog steeds witte gezicht. 'En damn Les, je ziet er nog altijd wit uit.' merk ik weer bezorgt op. 'Voel je je slecht of misselijk of zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Allison
    Eigelijk was ik Luna aan het zoeken maar inplaats daar van was ik wat gedwaalt geraakt door de gangen, in iedergeval tot ik een meisje en een jongen hoorde praten en het klonk alsof de jongen het uitmaakte. Jup, na de gang in te zijn gelopen zag ik het meisje aan de eind van de gang stomverbaast de jongen nakijken en de jongen mijn kant op zag lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Livia Moore
    We gaan naar links en ik zie haar om haar heen kijken goed. Ik zelf doe wat relaxter maar let wel op. We lopen door en dan komen we aan bij haar kamer. 'Die is tenminste niet verdwenen,' zeg ik met een grinnik. 'Het zou toch wat zijn. Een sleutel hebben van een kamer die niet bestaat.. Een magische geheime kamer die spookt met mytische en magische wezens!' En ik lach dan. 'Neh, dat soort dingen bestaan niet. Maar het idee is leuk.' Ik kijk haar kamer rond. Gewoon zoals elke kamer.


    Katherine Juliëtte Victoria Laurence
    Ik lach even ongemakkelijk. 'Natuurlijk bestaat zo iets niet.' mompel ik dan en zucht even en lach weer ongemakkelijk. De spullen ruim ik in een snel tempo op en draai me dan weer om naar Livia. 'Zullen we verder door de school lopen dan weten we ook een beetje waar alles is.' zeg ik dan en kijk haar vragend aan. Waarom moest ze nou toen net over magische en mythische wezens beginnen....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ellie wat ga je nu doen met Nick en wat moeten we doen als ze elkaar weer tegen komen of Nick terug komt naar de kamer... Dat wordt ongemakkelijk...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Ik weet het niet :c.. Mischien dat hij eerst haar vader maar eens tegen moet komen, hij vervolgens naar school terug komt om te zeggen dat zowel zij als haar vader haar metrust moeten laten aangezien hij veel meer kan doen van mensen vermoorden en dan niet meer weg kan :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad
    Een meisje kwam vanachter een hoek tevoorschijn en ik versperde haar de weg. Met samengeknepen ogen keek ik haar aan. Ze leek wel een demon en toch zag ze er ergens te lief uit...
    "Hallo." mompelde ik dan en stopte met turen om een lieve glimlach op mijn gezicht te laten verschijnen.
    "KLOOTZAK!" wordt er nog even van achter me geroepen. Ik draai me om en zie net hoe ze met haar handen voor haar gezicht wegloopt. Ik keek terug naar het meisje voor me.
    "Ja... hallo, dus. Ik ben Chad." glimlachte ik en stak mijn hand naar haar uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Chad
    Een meisje kwam vanachter een hoek tevoorschijn en ik versperde haar de weg. Met samengeknepen ogen keek ik haar aan. Ze leek wel een demon en toch zag ze er ergens te lief uit...
    "Hallo." mompelde ik dan en stopte met turen om een lieve glimlach op mijn gezicht te laten verschijnen.
    "KLOOTZAK!" wordt er nog even van achter me geroepen. Ik draai me om en zie net hoe ze met haar handen voor haar gezicht wegloopt. Ik keek terug naar het meisje voor me.
    "Ja... hallo, dus. Ik ben Chad." glimlachte ik en stak mijn hand naar haar uit.


    Allison
    Waarschijnlijk had ik ook maar een blik nodig op de jongen om te weten dat hij een Demon was en daarbij een player. 'Mischien een tip voor al je het de volgende keer uitmaakt: probeer dan in iedergeval lief te brengen' Zei ik vervolgens en wiep een blik op het meisje dat met haar handen voor haar ogen wegliep ''Allison' Stelde ik me vervolgens voor aan de jongen en negeerde zijn hand om inplaats daarvan mijn eigen handen over elkaar te slaan.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad
    Ik haalde mijn schouders op en stak mijn handen in mijn zakken. Hmm, ik was er bijna zeker van dat ze een demon was.
    "Wil je niet gekwetst worden? Als je het op voorhand vraagt zal ik bij jou wat voorzichtiger zijn." grijnsde ik en leunde tegen de muur, terwijl ik haar aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Voor het geval je moet overgeven.' zeg ik en kijk naar haar nog steeds witte gezicht. 'En damn Les, je ziet er nog altijd wit uit.' merk ik weer bezorgt op. 'Voel je je slecht of misselijk of zo?'


    Leslie Day
    Hij kijkt me weer bezorgd aan en ik bijt op mijn lip. 'Het gaat prima met me Jake,' zeg ik, weer glimlachend. Mijn glimlach is niet oprecht maar Jake hoeft zich geen zorgen te maken. 'Het gaat Jake, echt waar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HALLLOOOO. Ik heb net voordat ik doodga gezien. Omg die film is zooo fucking moooi. Ik heb serieus moeten janken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.