• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DreamWishes schreef:
    Alexandro
    Ik zucht en zie al snel een jongen naar buiten komen en ik zie het al meteen, een demon, hij zal wel de schoft zijn waar mijn dochter het over had, mijn gevoel zij het gewoon. Ik
    Loop naar de jongen toe en haal al iets uit mijn tas hetzelfde geweer als Aurora heeft alleen deze heeft andere kogels, zwaardere, ze zorgen voor meer pijn. Ik geef Aurora nog niet al te zware wapens. Ik hou het geweer achter mijn rug en de tas hangt nonchalant over mijn schouder. 'Hey, zou ik je misschien wat mogen vragen.' vragen ik dan nog vriendelijk. 'Ken jij mijn dochter Aurora misschien?' vraag ik dan toch strenger.
    d

    Nick
    'Geen idee, mischien kun je het beter binnen aan iemand vragen' Andwoorde ik schouderophalend en vond vervolgens mijn sleutels en pakte mijn tas op.


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Katherine Juliëtte Victoria Laurence
    Ik lach even ongemakkelijk. 'Natuurlijk bestaat zo iets niet.' mompel ik dan en zucht even en lach weer ongemakkelijk. De spullen ruim ik in een snel tempo op en draai me dan weer om naar Livia. 'Zullen we verder door de school lopen dan weten we ook een beetje waar alles is.' zeg ik dan en kijk haar vragend aan. Waarom moest ze nou toen net over magische en mythische wezens beginnen....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee Luna liep naar Chad en Alison XD]

    Luna Day
    Hij drukt een kus op mijn hand en noemt me dan een knappe verschijning. 'Ik dacht toevallig net hetzelfde over jou,' zeg ik dan. Allison vindt hem dus irritant. 'Ik ben Luna, Luna Day.' En ik kijk hem aan en lach dan naar hem. 'En wat is de naam van deze knappe jongen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)d

    Nick
    'Geen idee, mischien kun je het beter binnen aan iemand vragen' Andwoorde ik schouderophalend en vond vervolgens mijn sleutels en pakte mijn tas op.


    Alexandro
    Ik kijk even naar zijn kleren die kapot zijn en op sommige plekken gescheurd. 'Tuurlijk, ze is zo te zien erg aardig voor je geweest.' zeg ik dan en grinnik even en hou dan en pistool weer voor hem. 'Maar maak dat een ander wijs, ik ben niet dom en ik zal niet zo aardig voor je zijn geloof me maar.' sis ik dan.

    [Oke, ik ben hier echt slecht in.. ^^ als je nog ideeën hebt voor wat hij allemaal kan doen, kom maar. ;D ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 20:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Allison
    Ik dacht dat ze me kwam redden en inplaats daarvan deden ze plakkerig genoeg om ervan te willen gaan braken en bleef ik tegen de muur leunend wachten.


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Alexandro
    Ik kijk even naar zijn kleren die kapot zijn en op sommige plekken gescheurd. 'Tuurlijk, ze is zo te zien erg aardig voor je geweest.' zeg ik dan en grinnik even en hou dan en pistool weer voor hem. 'Maar maak dat een ander wijs, ik ben niet dom en ik zal niet zo aardig voor je zijn geloof me maar.' sis ik dan.


    Nick
    Ik zucht geergerd, de tweede binnen een uur die een geweer op me richt, volgensmij ging dit de goede kant op. 'Volgensmij zou je blij moeten zijn dat ik haar niet vermoorde want dat had ik ook zomaar kunnen doen' Andwoorde ik sarcastisch, mijn ego werkte niet bepaalt in mijn voordeel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chad
    Ik grijnsde. "Chad. Chad Caro Berwyk."
    Ik bleef haar hand vasthouden, terwijl ik haar aankeek.
    "Zo, Luna. Een mooie naam voor een prachtige meid."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Ik zie Allison tegen de muur aan staan en Chad houdt mijn hand beet. Ik lach geamuseerd als hij wat zegt. 'Hm, leuk en aardig Chad,' zeg ik dan. 'Mag ik mijn hand nog terug of wil je beginnen met mijn hand en me dan helemaal opeisen?' En ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Want daar gaat het je toch om? Uiteindelijk seks?' En ik grijns dan licht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexandro
    'Mijn dochter is nog niks tegenover mij, dus ik zou je ego maar even aan de kant schuiven als ik jouw was je maakt het alleen maar erger voor jezelf als je zo blijft doorgaat.' sis ik dan. 'En je blijft van mijn dochter af, waag het haar nog een keer aan te raken.' sis ik dan en schiet een kogel recht door zijn andere knie, aangezien ok al had gezien dat de andere knie al eens beschoten is. Mijn kogels waren ook heftiger dus. 'Begrepen.' sis ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chad
    Ik grijnsde en liet langzaam haar hand los.
    "Misschien. Zou je het erg vinden?" glimlachte ik en verborg mijn eeuwige onzekerheid even makkelijk als anders.

    {ghjhikjhykjukytjlkyujkuyk:ljr§uk:jly:kil:èkil=è!mlik!klèm!kim!èip!mèoipuèiomiop'i!oèiço!è!ipi§oèoi!opè§i!èçopè§iàè§iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiè!èç§(è§(ui§iuoè!ç liam
    Niet op letten: mijn neefje wou typen xD
    btw: zijn naam heeft hij zelf getypt, duurde wel heeeeeel lang, maar goed.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Ik vloek en leun dan met mijn rug tegen de muur, mijn tas had ik van mijn schouder af gehaalt en scheeurde ook een gat in mijn spijkerbroek om de kogel er uit te kunnen krijgen, hij zat niet alleen diep maar was ook nog een doordrengt met die kruiden. Desontdanks haalde ik hem eruit en gooide ik die zo snel mogelijk op de grond. 'Mischien dat het nog niet was opgevallen maar ik was toch al vanplan weg te gaan, en je staat een beetje in de weg' Andwoorde ik sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik grinnik. 'Hm, ik twijfel eraan of je me wel aankunt?' Zeg ik dan en ik kijk hem met een scheef hoofd aan. 'En of ik het erg zou vinden.. Hm. Dat laat ik in het midden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexandro Gwendoll
    Ik lach even spotten en duw hem hard tegen de muur aan. 'Jammer dan, wie zegt dat ik je al laat gaan.' zeg ik dan en schiet weer een kogel door zijn knie en hou hem stevig vast zodat hij hem er niet uit kan halen. 'Ik heb een leuk ideetje.' zeg ik dan grijnzend en schiet dan nog een kogel door zijn andere knie waardoor hij niet meer rechtop kan staan en ik laat hem los waardoor hij op de grond valt en schiet dan een paar kogels door zijn rug, waardoor hij te zwak is om even wat te doen, een soort van even verlamd is voor een paar minuten en sleep hem dan mee naar mijn busje en doe de achterdeur open, waar een aantal wapens liggen en in het midden een stoel die is vastgemaakt zodat hij niet kan verschuiven, de stoel zelf is bedekt met de kruiden en de boeien waardoor hij vastzit ook. Ik zet hem neer in die stoel en maak hem goed en stevig vast waardoor hij niets kan en kijk hem grijnzend aan.

    [Ik dacht hij heeft een busje.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chad
    Ik grijnsde.
    "Hmm, misschien moeten we dat maar gaan uittesten dan. Over een uurtje, kamer 43?" vroeg ik met een glimlach.

    {ik wist niet meer in welke kamer hij lag... heb maar een nummer gezet xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”