• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Oh, nee?" vroeg ik grijnzend en laat het water afkoelen tot het bijna koud was.
    "Jammer. Je kan vast een heet iemand gebruiken nu." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    Ik trek mijn shirt uit om direct de steken te voelen in mijn maag en rug, 'De reden waarom ik demonenjagers haat' Mompel ik sarcastisch, ik had mijn dag gewoon niet. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak om te zien dat ik een sms'je had van Leslie. "Nick, ik heb je briefje gevonden. Ik wilde zeggen dat ik het erg lief vindt. En dat ik altijd van je zal houden, maar op een andere manier. X Les." ik zuchte om vervolgens mijn mobiel weer terug in mijn zak te stoppen, wat zou ik daar nu op moeten reageren?


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik voel het water koud worden en ril. Het liefst van al wil ik rechtspringen en onder de douche lopen of een lekker warm deken over mijn schouders leggen. Dan hoor ik wat Ax zegt. Tuurlijk... zijn schuld. 'Niet lief Ax, nu heb ik het koud.' mompel ik en kijk hem dan aan. 'Oke kom er maar bij.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet het water weer warm worden, terwijl ik erbij kroop.
    "Niemand heeft ooit gezegd dat ik lief zou zijn." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kruip tegen hem aan. 'Hm dat is waar.' mompel ik zachtjes en geniet weer van het warme water.
    'Warm water is veel beter dan koud.' Ik sla nu onzin uit maar ok.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    Ik trek mijn shirt uit om direct de steken te voelen in mijn maag en rug, 'De reden waarom ik demonenjagers haat' Mompel ik sarcastisch, ik had mijn dag gewoon niet. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak om te zien dat ik een sms'je had van Leslie. "Nick, ik heb je briefje gevonden. Ik wilde zeggen dat ik het erg lief vindt. En dat ik altijd van je zal houden, maar op een andere manier. X Les." ik zuchte om vervolgens mijn mobiel weer terug in mijn zak te stoppen, wat zou ik daar nu op moeten reageren?


    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht en begin dan aan zijn buik en zie nog een kogel zitten en zucht weer even en haal hem dan met tegenzin eruit, dit was zo vies om te doen. Na en tijdje ben ik klaar met zijn borst en buik en zucht nu opgelucht nu zijn rug nog. Ik kijk hem aan hopend dat hij zelf wel door heeft dat hij moet omdraaien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axton
    Ik sloeg mijn arm om haar heen en grinnikte.
    "Inderdaad." en dan nog te zeggen dat ik deze morgen een koude douche ging nemen... Nee, het was dan nog leuker geëindigd dan verwacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Ik draai me om zodat ze bij mijn rug kan, aangezien ik dat moeilijk zelf zou kunnen doen, mijn vleugels zal ik haar besparen want die voelde ik zelfs bloeden onder mijn huid.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 11:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik weet dat we van plan waren om te paardrijden maar nu ik nuchter kan nadenken lijkt me het toch niet zo'n goed plan. Een moto is dan toch nog een beetje betrouwbaar met Ax aan het stuur maar een paard? Ik hou van paarden en andere dieren maar... wacht dieren? 'Fuck!' mompel ik verschrikt. Saffier!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wat?" vroeg ik verwonderd. Ik keek naar haar verschrikte gezicht en werd er zelf zenuwachtig van. "Wat is er?" vroeg ik weer bezorgd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena Yana Bennett
    'We zijn Saffier vergeten! Er is niemand om haar eten te geven, haar te knuffelen en zo.' zeg ik en kijk hem verschrikt en schuldig aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik begin aan zijn rug en blijf maar telkens schrikken van zijn verwondingen, na een tijdje ben ik ook klaar met zijn rug. Ik pak een ander potje en leg dat op zijn nachtkastje. 'Ik ben klaar, ik begrijp dat je me je vleugels niet laat doen, maar als je ze goed verzorgt met dat.' wijzend naar het potje. 'Dan zal het snel weer geheeld zijn, het zorgt dat de wonden schoon worden en het helingsproces nog meer versnelt wordt.' mompel ik dan. 'Net zoals de andere wonden, binnen een dag of twee zal alles wel weer geheeld zijn, maar probeer nu rustig aan te doen.' zeg ik dan zacht en begin dan de rest van de spullen op te ruimen en ga dan weer op mijn eigen bed zitten en kijk hem aan en bijt zacht op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axton
    "O, oh..." ik dacht snel na.
    "Euhm... misschien kan ik even tot daar flitsen? Dan kan ik ze eten geven en zo... of meteen meenemen?" stelde ik voor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Bedankt' Mompel ik en ga op het bed liggen, met het beetje engergie die ik nog had liet ik mijn tas van buiten op mijn bed verschijnen aangezien ik niet kon lopen. Hopelijk was ik hier binnen een dag of twee al weg zoals ik vanplan was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Beter wachten tot we weer bij Eve zijn anders moeten we haar meenemen op de moto en dat zou moeilijk gaan.' Ik pak zijn hand en speel met zijn vingers. Ik voel me helemaal ontspannen nu dat probleempje ook opgelost is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'