• 27 tot 28 Oktober heb ik Halloween klassenfeest
    Maar er is ook een griezelmarathon in de bioscoop waar ik met een vriendin heen wil en nu moet ik dus kiezen
    Aan de ene kant is klassenfeest wel heel gezellig enzo, maar ik moet zoiezo al later komen waardoor ik een deel mis omdat ik moet werken en we gaan spooktocht doen in het bos, heel leuk, maar niet als je al bijna 10 uur op je benen staat en ik ken mijn klas nog niet zo goed, dus ik zie ook wel op tegen het blijven slapen enzo.
    En die vriendin zie ik niet zo vaak meer omdat ik of tot 5 uur op school zit of de hele dag moet werken.
    Maar ik weet dus niet zo goed wat ik moet kiezen
    Wat zouden jullie kiezen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Natuurlijk zou je je hierdoor niet mogen laten beïnvloeden, maar ik zou voor die vriendin gaan (toch als jullie heel hecht zijn).
    Op het klasfeest kom je toch sowieso al te laat & ik denk dat dat niet echt leuk is.

    Uiteindelijk blijft het jouw keuze natuurlijk.
    Veel succes met beslissen in ieder geval! (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Aan de ene kant kun je je klas wel beter leren kennen wanneer je naar het klassenfeest gaat. En dat kan heel positief zijn voor de rest van het jaar. Misschien kun je met je vriendin zelf een griezelmarathon houden, alleen dan thuis op de bank?


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Aan de ene kant kun je je klas wel beter leren kennen wanneer je naar het klassenfeest gaat. En dat kan heel positief zijn voor de rest van het jaar. Misschien kun je met je vriendin zelf een griezelmarathon houden, alleen dan thuis op de bank?

    Dat is inderdaad wel zo
    Maar ik merk dat ik gewoon altijd ontzettend moe ben als ik een hele dag heb gewerkt en om dan een spooktocht te gaan doen en waarschijnlijk laat opblijven, dat klinkt niet als een ideale combinatie. Vooral niet voor mij omdat ik echt mij slaap nodig heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Licorn schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad wel zo
    Maar ik merk dat ik gewoon altijd ontzettend moe ben als ik een hele dag heb gewerkt en om dan een spooktocht te gaan doen en waarschijnlijk laat opblijven, dat klinkt niet als een ideale combinatie. Vooral niet voor mij omdat ik echt mij slaap nodig heb


    Herkenbaar, ik ben ook altijd kapot na werkdagen. Dus dan zou ik zeggen; ga met je vriendin. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga niet
    Ik ging eerst even vragen hoe lang die spooktocht duurde, 3 uur
    Dan zou ik bijna 13 uur op de been zijn en dat doe ik mezelf toch niet aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Licorn schreef:
    Ik ga niet
    Ik ging eerst even vragen hoe lang die spooktocht duurde, 3 uur
    Dan zou ik bijna 13 uur op de been zijn en dat doe ik mezelf toch niet aan

    dan word het toch gezellig met je vriendinnen?:Y)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:42 ]


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    (...)
    dan word het toch gezellig met je vriendinnen?:Y)

    Hopelijk wel, nog even kijken of we alles goed kunnen regelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one