• Mijn ouders hebben een lunchroom, waar je veel dingen kunt kopen. Gisteren was er dus iets heel grappigs gebeurd en dat wilde ik even vertellen, hehe.
    Een meisje dat bij ons werkt, moest een bestelling opnemen van een paar Amsterdammers, die het duidelijk hoog in hun bol hadden.
    "Kennen jullie wel het begrip 'patatje oorlog'?" vroegen ze en daarna lagen ze helemaal in een deuk toen dat meisje 'ja' zei. Alsof wij in Friesland fucking achtergebleven zijn. :')
    Mijn vader hoorde dat en ging zo naar dat meisje
    en die twee jongens toe. Hij wees verschrikt naar
    buiten en zei: "Kijk! Daar gaat de postbode, die brengt altijd de post rond op een varken! Dat kennen jullie zeker niet hè?"
    Hahaha, en toen waren ze stil. Stomme lui, denken ze een beetje ons te gaan beledigen omdat we niet in de Randstad wonen. Ik hou echt van mijn vader, die kan zulke heerlijke opmerkingen maken om verwende Hollanders op hun plek te zetten. :')

    Even voor de duidelijkheid, ik bedoel niet álle Hollanders. Alleen de mensen die het te hoog in hun bol hebben. Als je je aangesproken voelt; you should feel bad. :Y)

    Ook wel eens te kampen gehad met mensen die net deden alsof ze veel beter waren dan jij, alleen
    omdat je niet in de Randstad woont?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je hebt een geniale vader! :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Géniaal!
    Ik woon zelf ook in de Randstad , maar niet dat ik zo egoïstisch ben :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn vriend komt uit de Randstad, en ik woon in Twente. Hij was hier dus voor de eerste keer, en we waren van tevoren grapjes aan het maken over dat Enschede een boerenstad was enzo (Enschede is wel groter dan de stad waar mn vriend woont haha!) en dat ze hier vast wel op tractoren zouden rijden. En echt na 5 minuten zagen we al een tractor en mn vriend keek hartstikke verbaasd. Dat was wel grappig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou, ik heb zowel op het 'platteland' als in de randstad gewoond (cat) En mijn familie woont allemaal in het noorden van het land x'D Dus ook in Friesland.
    Vind het altijd zo belachelijk als ze zo gaan doen. Want natuurlijk, Friesland zal vást en zeker nog in de steentijd zitten ofzo (cat)
    Maar ik en mijn familie hebben dat wel meerdere malen meegemaakt, ja x'D Die opmerking van je vader was wel echt geniaal.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hahahaha, dat is echt geniaal :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ze denken dat mijn dorp ook alleen maar bestaat uit boerderijen met boeren en dat ik hier op klompen loop. :Y)


    -

    Kan er niet over meepraten, woon zelf in de randstad. :')
    Voel me ook niet aangesproken, though.
    Er zijn ook genoeg hele grote steden buiten de randstad. Plus, Nederland draait niet om de randstad.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Curlies schreef:
    Géniaal!
    Ik woon zelf ook in de Randstad , maar niet dat ik zo egoïstisch ben :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha, geniaal!
    Hetzelfde hier, in de Achterhoek. Mensen denken volgens mij ook dat dat een achtergebleven stukje van Nederland is...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Haha, briljante opmerking (:
    Ik woon in Limburg en als ik op vakantie van die mensen uit Zuid-Holland en zo tegenkom... Die denken vaak dat wij een soort van holbewoners zijn :l


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben een simpel, Limburgs boerinnetje:Y)
    Heb daar eigenlijk nooit echt last van gehad, maar ik heb eigenlijk nooit last van mensen.
    Ik maak het namelijk zeer duidelijk, dat ik zoiets niet duld. (cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Yep, ik ging met een vriendin naar Amsterdam en ze zag een tram langsrijden en ze wist niet wat het was. Dat vroeg ze dus aan me en ik versprak me en zei dat het een metro was, maar ik corrigeerde me al snel. Toen zeiden de mensen tegenover ons in de trein 'Uit welk boerengat komen jullie nou weer?'. Toen reageerde ik 'Ja uit Den Bosch, waar we tenminste niet zo lui zijn als jullie'. Dat was niet heel aardig, maar die mensen reageerden heel vuil naar ons. .__.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik woon zelf in de randstad maar ik doe echt niet zo. Je verhaal doet mij trouwens denken aan de keer dat ik een weekend in Friesland was. Ik lag al te slapen en mijn moeder was nog buiten. Toen vroeg een Fries meisje/meid aan haar of ze uit Nederland kwam. Mijn moeder was nog steeds verbaasd toen ze het mij vertelde.


    Physics is awesome

    Your father is a genius (cat)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Keating schreef:
    Your father is a genius (cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."