• Mijn ouders hebben een lunchroom, waar je veel dingen kunt kopen. Gisteren was er dus iets heel grappigs gebeurd en dat wilde ik even vertellen, hehe.
    Een meisje dat bij ons werkt, moest een bestelling opnemen van een paar Amsterdammers, die het duidelijk hoog in hun bol hadden.
    "Kennen jullie wel het begrip 'patatje oorlog'?" vroegen ze en daarna lagen ze helemaal in een deuk toen dat meisje 'ja' zei. Alsof wij in Friesland fucking achtergebleven zijn. :')
    Mijn vader hoorde dat en ging zo naar dat meisje
    en die twee jongens toe. Hij wees verschrikt naar
    buiten en zei: "Kijk! Daar gaat de postbode, die brengt altijd de post rond op een varken! Dat kennen jullie zeker niet hè?"
    Hahaha, en toen waren ze stil. Stomme lui, denken ze een beetje ons te gaan beledigen omdat we niet in de Randstad wonen. Ik hou echt van mijn vader, die kan zulke heerlijke opmerkingen maken om verwende Hollanders op hun plek te zetten. :')

    Even voor de duidelijkheid, ik bedoel niet álle Hollanders. Alleen de mensen die het te hoog in hun bol hebben. Als je je aangesproken voelt; you should feel bad. :Y)

    Ook wel eens te kampen gehad met mensen die net deden alsof ze veel beter waren dan jij, alleen
    omdat je niet in de Randstad woont?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    hahaha
    Ik woon zelf ook in de randstad en ik moet toegeven dat ik soms ook wel van die grapjes maak, maar dan alleen tegen mijn nichtjes omdat zij in zo'n superklein boers dorpje wonen waar niks gebeurd en dan vind ik het leuk om ze te pesten c:


    raindrops are the perfect lullaby

    Hahaha xD Die Amsterdammers denken dat Amsterdam een land is ofzo en dat ze dan in het buitenland zijn? Ik vind het ook wel een goede opmerking. Maar die mensen klinken best dom :X Echte toeristen he!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    HAHAHA, jouw vader is echt géniaal :'). Nee, ik zelf heb daar nooit mee te maken gehad. Ik woon zelf in Amsterdam, dus misschien dat het bij mij niet opvalt of zo :') ?

    nerveus schreef:
    Hahaha xD Die Amsterdammers denken dat Amsterdam een land is ofzo en dat ze dan in het buitenland zijn? Ik vind het ook wel een goede opmerking. Maar die mensen klinken best dom :X Echte toeristen he!

    Nou, nou. Niet iedereen over één kam scheren hé.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:55 ]


    The odds are néver in our favor.

    hahaha, je vader is geniaal.
    meestal ben ik zelf die mensen op een gemene manier op hun plek zet :Y)


    -

    Keating schreef:
    Your father is a genius (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik woon in de Randstad :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    nerveus schreef:
    Hahaha xD Die Amsterdammers denken dat Amsterdam een land is ofzo en dat ze dan in het buitenland zijn? Ik vind het ook wel een goede opmerking. Maar die mensen klinken best dom :X Echte toeristen he!


    Wat bedoel je precies met "Die Amsterdammers", als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Lol wat een lameasses ;D. Ik woon in Twente, maar heb het nooit meegemaakt. Ik zat vroeger wel op een boerenschool als een van de weinige halfbloedjes en dat gaf ook soms reden tot een conflictje of twee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geniale opmerking (':

    Ik kom zelf uit Braban waardoor mensen nog wel eens schijnen te denken dat je een alcoholverslaafde bent met een laag IQ. Maar gelukkig zijn er ook genoeg mensen die niet zoveel vooroordelen hebben.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Epic :'D


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk niet. Ik woon dan ook wel op de grens van het platteland en de stad, dus kan ik daarin niet echt ingedeeld worden. x) Maar wel een geniale actie van je vader, haha. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik snap geen enkel van de twee.
    Belgium (joehoe)


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha vet x'D Ik zit zelf in Hilversum op school maar je hoort aan me dat ik een echte Brabander ben, dus ja, dat krijg ik ook wel eens te horen. :') Maarja, bedoelen zij ook maar als grap. (;


    ars moriendi

    Omnivium schreef:
    Je hebt een geniale vader! :Y)


    •*• Lululu •*•

    Swarley schreef:
    Geniale opmerking (':

    Ik kom zelf uit Braban waardoor mensen nog wel eens schijnen te denken dat je een alcoholverslaafde bent met een laag IQ. Maar gelukkig zijn er ook genoeg mensen die niet zoveel vooroordelen hebben.

    Dat heb ik nog nooit meegemaakt, eerlijk gezegd en ik kom ook uit Brabant.
    Ik heb me wel ooit eens kapot gelachen omdat een vakantievriendin het zinnetje: 'Ik zoek het niet.' (Brabants: 'Ik zuuk 't nie.') niet kende.

    Wat ik wel nog weet is dat ineens mijn hele klas me vreemd aankeek toen ik zei dat mijn vader uit Twente kwam. Ik werd meteen uitgemaakt als buitenlander (kan ook zijn geweest omdat ik het buitenbeentje van de klas was), alleen dat kon me geen zak schelen :')
    Twents is geweldig taaltje, veel mooier dan het Brabants ^^ Al zijn Brabanders wel véél gezelliger ;P


    Deep inside, I've never felt alive