• Mijn ouders hebben een lunchroom, waar je veel dingen kunt kopen. Gisteren was er dus iets heel grappigs gebeurd en dat wilde ik even vertellen, hehe.
    Een meisje dat bij ons werkt, moest een bestelling opnemen van een paar Amsterdammers, die het duidelijk hoog in hun bol hadden.
    "Kennen jullie wel het begrip 'patatje oorlog'?" vroegen ze en daarna lagen ze helemaal in een deuk toen dat meisje 'ja' zei. Alsof wij in Friesland fucking achtergebleven zijn. :')
    Mijn vader hoorde dat en ging zo naar dat meisje
    en die twee jongens toe. Hij wees verschrikt naar
    buiten en zei: "Kijk! Daar gaat de postbode, die brengt altijd de post rond op een varken! Dat kennen jullie zeker niet hè?"
    Hahaha, en toen waren ze stil. Stomme lui, denken ze een beetje ons te gaan beledigen omdat we niet in de Randstad wonen. Ik hou echt van mijn vader, die kan zulke heerlijke opmerkingen maken om verwende Hollanders op hun plek te zetten. :')

    Even voor de duidelijkheid, ik bedoel niet álle Hollanders. Alleen de mensen die het te hoog in hun bol hebben. Als je je aangesproken voelt; you should feel bad. :Y)

    Ook wel eens te kampen gehad met mensen die net deden alsof ze veel beter waren dan jij, alleen
    omdat je niet in de Randstad woont?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg, ik had echt helemaal plat gelegen :'D
    Ik ben zelf deels Fries en ik zou er zou er graag willen wonen. Laatst maakte mijn geschiedenis docent een negatieve opmerking over Friezen en ik voelde me serieus beledigd.


    Caution first, always.

    LaJoie schreef:
    Ik snap geen enkel van de twee.
    Belgium (joehoe)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mensen uit de randstad vinden het soms nogal raar dat ik nog nooit in een tram heb gezeten, maar verder heb ik nooit iets gemeens gehoord. Wel schelden de Groningers altijd de Friezen uit. Ik woon in Groningen, maar ik ben eigenlijk Fries, dus dan word ik stiekem wel kwaad altijd.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    LaJoie schreef:
    Ik snap geen enkel van de twee.
    Belgium (joehoe)


    Ex astris, sciencia

    Keating schreef:
    Your father is a genius (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mensen zijn zo onbeleefd
    Een keer wou een man een pond snijbonen, het was iets meer dan een pond, werd ie helemaal boos omdat ie precies een pond wou(no_chears)
    Of zo'n man die zei dat ik langzaam was en dat hij zoalang had moeten wachten en dat terwijl ik zweer dat hij zag dat ik net aan kwam lopen en dus ook nog niet precies wist waar alles die dag stond
    En mensen die kakkerig praten of zeggen "Maar ik wil er maar 1 meisje." als ik bijvoorbeeld zeggen dat we 3 komkommers verkopen voor 1,25 of een zak paprika voor een euro
    Haat aan zulke mensen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    CyberLord schreef:
    Hahahaha, dat is echt geniaal :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Haha, dat is echt geniaal :')


    Inspiration can hit you any time

    Ik woon in Eindhoven, mijn neef vindt dat we hier raar praten. :')

    Poseidon schreef:
    Yep, ik ging met een vriendin naar Amsterdam en ze zag een tram langsrijden en ze wist niet wat het was. Dat vroeg ze dus aan me en ik versprak me en zei dat het een metro was, maar ik corrigeerde me al snel. Toen zeiden de mensen tegenover ons in de trein 'Uit welk boerengat komen jullie nou weer?'. Toen reageerde ik 'Ja uit Den Bosch, waar we tenminste niet zo lui zijn als jullie'. Dat was niet heel aardig, maar die mensen reageerden heel vuil naar ons. .__.

    Jezus wat een brutale mensen.
    Wel geniale reactie. En die andere mensen die zo reageerden, dat vind ik ook nergens of slaan, alsof zij zich niet verspreken. (cat)