• Zoals de titel zegt zoek ik verhalen. Ik heb een lege abonnementen lijst en ben vrij kieskeurig, dus wees discreet. Daarentegen ben ik een vaste lezer en zal ik ook gewoon reacties en dergelijke plaatsen.

    De verhalen die ik lees
    -> One Direction
    Alleen in combinatie met een goede verhaallijn en niet te veel drama. Ook geen constant gezeur om kudo's en reacties zou fijn zijn.
    -> Onbekende personen
    Alleen in combinatie met een goede verhaallijn, romantiek en een sterk plot. Ook moet er regelmatig worden gepost, anders haak ik al snel af.
    -> 16+
    Alleen in combinatie met een goede verhaallijn en regelmatige updates.
    -> Fanfictie op boeken/films
    Beperkt, hoewel je altijd een poging kunt wagen. Een goede fanfictie sla ik nooit af. Wel op voorwaarde dat er regelmatig wordt gepost.
    -> Degrassi/Teen wolf/Vampire diaries/Twilight
    Enkel de bovenstaande onderwerpen op voorwaarde van regelmatige hoofdstukken, een goede verhaallijn en goed ABN.

    Alles dat hier niet boven staat lees ik over het algemeen niet. Denk je dat ik toch nog iets heb gemist kun je het altijd proberen, hoewel ik het meeste geloof ik wel heb gehad. x


    Requiem for a dream

    Be my light in the darkness - Ft. One Direction


    Ik haal snel mijn sleutel uit het slot en stop deze terug in mijn zak. Ik stap over de drempel in de kleine hal en sta net op het punt de deur dicht te doen als er iemand binnen sprint. Hij botst tegen mij op en onmiddelijk val ik om. De persoon boven op mij. Ik vloek en duw de persoon boven op mij van me af en sta op. 'Wie denk je wel niet dat je-' Mijn laatste woorden worden overstemd door gegil en geschreeuw. Verbijsterd kijk ik naar de enorme horde meisjes die voorbij mijn deur stormt. 'Wat-' Snel voel ik hoe de onbekende zijn hand over de mijne legt en de deur dicht gooit. Dan doet hij zijn cap af en ik kijk recht in zijn groene ogen...


    Some things are so obvious and simple, you don't even see them any more.
    But then you came in, you brought light in the darkness
    ...


    An Anouk and Lieke Production
    Written in Dutch
    Sometimes 16+
    Enjoy!



    Het heeft wel drama, niet téveel, humor, en is niet echt standaard (: Denk ik. Nouja, oordeel zelf zou ik zeggen


    Miep

    Maybe vind je een van de 1D verhalen leuk op mijn profiel. Ik ga straks een nieuwe beginnen. Het eerste deel zit bijna geen liefde,


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik ben net begonnen. Maar heb wel al veel vooruit geschreven
    Everything has Changed. - One Direction


    - One Direction bestaat
    - 12 +
    - Nederlands geschreven
    - Nederlands gesproken

    Ik hoop dat je het wat vind.

    Lees je ook fantasy OP's? Ik heb er eentje waarbij romantiek ook een rol speelt en ik vrijwel iedere dag aan schrijf. Je kan een kijkje nemen als het je interesseert :].

    Fallen Angels & Extinguished Devils
    Birds of passage




    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel de wereld te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.


    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Gedeeltelijk herschreven januari 2012
    ~ Nogmaals herschreven december 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot een van hen


    i put the fun in funeral

    Ik heb wel wat OP's. Romantiek is niet hetgeen waar het om draait, maar er zitten in elk verhaal wel verliefde mensen ;p


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden, 1-2 hoofdstukken per dag



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *1-2 hoofdstukken per dag
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?

    (Klik op het plaatje, het is OP)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    1D imagines

    Geen echt story story, but you could give it a try?
    x


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Misschien dat je dit leuk vindt (:



    Joyce. Jisca. Nina. Ruby. Lois. Amber. Cynthia. Noah. Rosemary. Shanice. Emma. Lisanne. 12 vriendinnen die samen voor een paar maanden naar New York gaan. Alles gaat goed, totdat er mensen verdwijnen...


    - onbekende personen
    - nederlands geschreven, engels/nederlands gesproken


    night thinking, day dreaming

    It's five to twelve, darling.

    Er stond één simpel zinnetje op het rode papier. Eén simpel zinnetje, maar het zorgde voor een vreselijk gevoel dat over me heen kroop.
    It's five to twelve, darling.

    Het is een OP verhaal dat ik in augustus al begonnen was, maar ik was er niet tevreden over dus had ik besloten om het te herschrijven. Vanaf vandaag begin ik dus helemaal opnieuw. Ik hoop dat je toch een kijkje wil nemen. (:


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Hopelijk vind je dit iets:

    (Cover is link)

    Our Family History
    ________________________________

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Tour Trips~Ziall/Larry/Zarry


    The story of five guys.
    How friendship turns into love.


    -Written in Dutch, spoken in Englisch
    -A bromance story, with (almost) all the bromances in it
    -The most is about Ziall, Larry and Zarry
    -Contains 16+
    -Link: http://www.quizlet.nl/stories/105544/tour-tripszialllarryzarry/


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Verborgen in stilte | Harry Styles |

    In war with ourselfs, we found each other.



    Harry Styles is achttien jaar als de puberteit zijn leven overneemt. Zoals alle tieners wordt hij getroffen door onzekerheid, angst en verwarring.
    Op het internet vindt hij echter een uitweg, een kamp voor tieners die het moeilijk hebben. Hij zal zijn gezinsleven gedurende één maand loslaten en vergeten zo ook zijn populariteit. Gsm's, internet en dergelijk moeten ingeleverd worden. Tientallen jongeren leren elkaar en bovenal zichzelf kennen in stilte en rust.
    Maar alles dreigt mis te lopen als één van de jongeren de stilte doorbreekt en geweld verkondigd.


    ~ Begint op 1/01/2012
    ~ Soundtrack
    ~ Nederlands gesproken en geschreven
    ~ One direction bestaat
    ~ Gebaseerd op 'Das experiment'


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Ik ben net begonnen met mijn 1D - Harry Styles verhaal:
    Take Me To Another World

    Mijn story: Shooting star • One Direction





    Can we pretend that airplanes
    In the night sky
    Are like shooting stars
    I could really use a wish right now

    I could use a dream or a genie or a wish
    To go back to a place much simpler than this

    Cause after all the partyin' and smashin' and crashin'
    And all the glitz and the glam and the fashion
    And all the pandemonium and all the madness

    There comes a time where you fade to the blackness


    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'