• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sterrenschot is een pijl wat alleen demonen en engelen kan doden. Afgeleid van de Fallen-serie is het een pijl met een stompe punt en als demonen of engelen de punt aanraken vergaan ze tot stof. :3]

    Leslie Day
    'Over dat beter weet ik het wel zeker,' bijt ik haar dan toe. 'En ik had het niet over mensen in het algemeen ik had het over demonenjagers. Jullie zijn in principe net zoals ons. Toch? Je pijnigt iemand, probeert ze bang te maken, af te schrikken. Te vermoorden.' Ik kijk haar strak aan en heb dan maar 1 pols van haar vast. Ze heeft een pistool in haar handen, dat is zwaar pijnlijk. Niet dodelijk, gewoon pijnlijk. Maar ze richt het haar eigen kant op. Ze daagt me uit om haar te vermoorden. 'Verleidelijk, maar te makkelijk. Als ik het zou doen zou ik het anders doen. Op net zulke pijnlijke manieren als je nick hebt gebruikt, of je vader.' En ik sla dan het pistool uit haar handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik hou de pijl nog steeds achter mijn rug en kijk haar aan, er is geen enkele angst in me te zien. 'In principe wel ja.' zeg ik dan en haal mijn schouders op. 'Alleen jullie doden wat goed is wij wat kwaad is, is toch een vrij groot verschil is het niet.' zeg ik dan en grijns weer brutaal. Dan slaat ze het pistool uit mijn handen en zucht. 'Het had zo makkelijk gekund, je had er zo makkelijk een eind aan kunnen maken, maar nee.' zeg ik dan en rol met mijn ogen en maak weer een afkeurend geluidje. 'doe je best.' sis ik dan, ik laat me niet zo snel afmaten door een van hun.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ze kijkt me aan en geeft me dan gelijk, met toch nog een opmerking over goed en kwaad. 'Wie zegt dat demonen zijn begonnen met doden? Hè? Misschien is er ooit wel een mens geweest die op demonen is gaan jagen. En zijn demonen daarom mensen gaan doden. Dat zou het verschil maken. Doden blijft doden. Het is slecht, door demonenjager of demon.' Dit is de reden waarom ik haar niet dood terwijl ze mij makkelijk zou kunnen doden als ze sterrenschot zou hebben. Maar goed, ze heeft haar wapens niet meer. Maar ik kan het niet, iemand doden. Iemand zijn leven afnemen. Waarom? Ik ben toch een demon? Het verschil is alleen dat ik een demon gewórden ben. En het niet al in mijn familie bloedlijn zat. Ik weet hoe het is als je je voor je gevoel dood voelt, en het erge is. Je bent niet dood en dan zou je het maar al te graag willen. Maar dat zou in ons geval alleen met sterrenschot kunnen. Ik houd haar stevig beet. 'Dus je wilt dood? Is dat wat je wilt? Waarom lok je het anders zo uit? Nou van mij mag je. Ga dan lekker dood. Maar laat Kate terug komen. Een demon die niemand kwaad deed, en is vermoordt door iemand zoals jij.' De 'zoals jij' spreek ik volg walging uit. 'En denk je nu dat ik je ineens niet meer makkelijk kan doden? Laat me eens denken. Ik ben een demon dus heb veel meer kracht.. Ik kan je nek omdraaien, je verrot slaan, je wurgen. Hm... Ja, ik kan je nog steeds makkelijk doden. Maar een geluk voor jou dat ik niet zo ben.' En ik laat haar los en pak dan de tas en let er dit keer wel goed op dat ik de pas stevig beet heb.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 10:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (school --" wrm?!!!!!!!!!!!!!!)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet ook naar school, ben er al, alleen veel te vroeg.. :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben net wakker en ga zo lekker douchen. Het is hier alleen fucking warm -.- en het is pas kwart over 9 *zucht*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik maak de helm weer gewoon achteraan de moto vast. Ik heb het gevoel dat die dingen me verstikken dus draag die liever niet. Ik ga achterop zitten en sla mijn armen weer om Axton's middel.

    Axton
    Ik draaide de gashendel weer goed open en we stoven weg. Dit had me echt goed gedaan. Even weg van alle stress...
    "Dus... gaan we nog paardrijden?" vroeg ik grijnzend. Dat was iets wat me ook helemaal kon ontspannen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Luna Day
    Er heeft nog nooit een jongen zo diep in me gezeten en het voelt heerlijk. Ik kreun redelijk hard en ik kreun zelfs nog harder als hij kreunend kussen in mijn nek drukt en mijn borsten weer beet heeft. Dit is echt geweldig en mijn ogen zijn genietend gesloten en de kreunen vullen de kamer. Ik ga gewoon nog een keer klaarkomen. Dat voel ik.

    Chad
    Het warme gevoel stapelde zich op in mijn binnenste. Ik kreunde weer luid, terwijl ik nog even harder begon te stoten. Genietend sloot ik mijn ogen en voelde hoe het me bijna overnam, maar hield het nog even tegen. Ik wou haar nog eens laten komen. Ik stootte weer nog wat harder, terwijl ik mijn hoofd ophief om haar aan te kijken. Mijn tanden zonken in de zachte huid van mijn lip, terwijl ik haar bleef aankijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Laat maar zitten :Y)]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Dit is echt moordend goede seks. Chad gaat weer sneller en hij stoot hard en diep door. We kreunen beiden hard en ongestoord. Ik schaam me er niet voor als ik kreun en ik denk ook niet dat Chad dat wel doet. We weten beiden wat we willen. Seks en klaar. Ik word gewoon gek van genot als hij nog harder gaat. En ik kom dan met een luide kreun klaar terwijl ik Chad aankijk en mijn borstkas gaat dan snel op en neer van gehijg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik voel haar klaarkomen en meteen daarna bereik ook ik mijn hoogtepunt. Hijgend glij ik uit haar en ging op mijn rug naast haar liggen. Mijn blik bleef op het plafond gericht, terwijl mijn borst hard op en neer ging. "Niet slecht." mompelde ik dan uiteindelijk en grijnsde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik twijfel even. Normaal zou ik direct ja gezegd hebben maar ik mag nu niet alleen aan mezelf denken. 'Ax dat lijkt me nu niet echt verstandig.' Zeg ik zachtjes maar toch hard genoeg zodat hij hoort. 'Jij mag wel maar ik weet niet of ik het wel moet doen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Chad komt gelijk na mij klaar en we liggen hijgend naast elkaar op het bed. Ik adem al snel weer normaal en Chad mompelt 'niet slecht' ik por hem daarom in zijn zij met mijn elleboog. 'Ik waardeer alleen commentaar als geweldigste seks ooit. Oke?' Zeg ik dan. En er zit een lachje rond mijn lippen. 'Dit is voor herhaling vatbaar,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lizl, er is een nieuw topic nodig bij Victorious ^.^

    En aangezien je, voor zover ik weet, niemand toestemming hebt gegeven om het te doen ben ik maar gaan wachten totdat je online was (: want ik open wel vaker rpg's van jou maar ja. Ik wist niet of ik daar toestemming voor zou hebben ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jij altijd Jaimes xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'