• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat vind ik wel eigenlijk erg laag... Oke, ik ben lastig...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axton
    "Ze zouden moeten proberen. Ik bind ze een voor een op een paard en laat ze los in het wild." grijnsde ik, maar bedacht me toen. "En geen al te rustig paard..." want de kalme kon je soms zelfs met enkel je benen sturen.
    Ik sloeg mijn arm nadrukkelijk om haar schouder, terwijl ik richting de ingang liep. Ze zouden dan toch duidelijk zien dat Alexi bij mij hoorde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb weleens gegaloppeerd op een paard zonder iets van een zadel of teugels :3 dat is echt zo gaaf om te doen <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Ja, jij... En je bewijst je beestige karakter door zo lang te wachten." mompelde ik er dan weer achterna. Dit hadden we al eens gehad... niet weer zo plagen, alsjeblieft. Al wist ik dat zij hier maar al te veel plezier in had en waarschijnlijk niet snel zou ophouden


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Anders gaat ze gewoon weg? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik glimlach lichtjes en leg mijn arm om zijn middel. Ik heb gelijk en zie allemaal meisjes op kijken en zucht. Ja dat krijg je ervan als je uitgaat met een jongen die wel een model kan zijn, zelfs een ster. Ik grinnik even om de gedachte waarin Ax in een boekje staat met de nieuwste mode.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ik heb gegaloppeerd zonder teugels en stijgbeugels. En wel aan de lounge. Is inderdaad echt leuk, er was bij mij wel een zadel. Ik weet nog goed...
    Ik moest het paard de piste in brengen. 1 paard voor 8 meisjes... Ik dacht al van: wat zijn ze met ons van plan?
    Dus toen ik met het paard enkele rondjes in de piste had gestapt, zei ze dat ik naar het midden mocht komen. Toen ik stil stond, haalde ze er plots de stijgbeugels af en moest ik de teugels in elkaar vlechten, zodat je ze niet meer kon vasthouden.
    "Ga jij er maar eerst op." zei ze dan en ik keek haar aan van... tikkeltje gestoord of wat?
    Toen gaf ze me een voetje (want zonder stijgbeugels geraak ik daar dus niet op) en zat ik daar. Niets om je vast te houden. Dan hebben we eerst (aan de lounge dus) gedraafd en dan gegaloppeerd. Was echt wel leuk.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Geen idee :') dreigen met het sterrenschot?]

    Leslie Day
    Nick gaat terug naar zijn bed en ondanks dat hij het op demonentempo doet zie ik dat hij niet normaal kan lopen. Ik zucht en loop naar zijn bed en ga op de rand zitten. Ik kijk naar hem. 'Het is dat het tegen me prinzipe's ingaat om iemand te vermoorden,' zeg ik dan zacht. 'Maar anders had iemand ervoor opgedraaid dat jij nu pijn hebt en niet eens normaal kan lopen.'

    Luna Day
    Er zit een speelse glimlach om mijn lippen als hij het bevestigd en me een heet beest noemt. 'Wie ik?' Vraag ik onschuldig. En ik streel nog steeds rustig over zijn lid heen. Eigenlijk net alsof je een hond ofzo aait.


    Nick
    'Hmm.. Dat klinkt als als een heel slecht idee' Mompel ik, als haar vader niet was weggereden had ik hem vermoord zonder enige twijfel. 'Hoe is het met Jake?' Vroeg ik haar vervolgens en pakte het glas water om die vervolgens leeg te drinken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    Chad
    "Ja, jij... En je bewijst je beestige karakter door zo lang te wachten." mompelde ik er dan weer achterna. Dit hadden we al eens gehad... niet weer zo plagen, alsjeblieft. Al wist ik dat zij hier maar al te veel plezier in had en waarschijnlijk niet snel zou ophouden


    Luna Day
    Ik lach vermakelijk als hij zegt dat ik lang wacht. 'Thsjaa, de vorige keer heb ik voor je toegegeven. Maar ik ben nou toch wel benieuwd hoe het gaat als ik je langer laat wachten,' zeg ik met een vermakelijk en speels glimlachje op mijn lippen. Ik streel nog steeds over zijn lid, of nu eerder zijn erectie. Hij heeft een stijve.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Hmm.. Dat klinkt als als een heel slecht idee' Mompel ik, als haar vader niet was weggereden had ik hem vermoord zonder enige twijfel. 'Hoe is het met Jake?' Vroeg ik haar vervolgens en pakte het glas water om die vervolgens leeg te drinken.


    Leslie Day
    'Mag ik ook een keer? De laatste tijd ben ik toch slecht bezig. Dan kan dat er ook nog wel bij,' zeg ik dan. En ik bedoel niet slecht in de vorm van mensen teisteren maar slecht in de vorm van kiezen en demonen pijn doen. 'Met Jake gaat het wel, de begrafenis is geweest. En het zingen ging gelukkig goed.' En ik kijk naar Nick. Mede dankzij Nick durfde ik het. Hij zei dat het me wel zou lukken, dat zelfs de vogels stil zijn om te luisteren. Nick geeft bijna nooit een compliment, of spreekt over zijn gevoelens. En als hij dat dan doet weet ik dat het veel betekent. En het betekende ook echt veel voor me. 'Ik ga de demonenjager die Kate vermoord heeft wel vermoorden,' zeg ik dan. An eye for an eye.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek haar even vragend aan, toen ze grinnikte, maar liet het toen maar zitten en drukte een kus op haar wang. Ik wrong me samen met haar door de mensen om aan de toog te blijven staan.
    "Ik zou graag een uurtje springen..." mompelde ik.
    De vrouw achter de bar glimlachte en keek in een boekje. Je hebt geluk, we hebben net een buitenpiste vrij staan", en dan bekeek ze me van top tot teen. "Hmm, kan je een beetje goed rijden? Want alleen Bonfire is vrij..." ze leek te twijfelen of ik het wel zou kunnen.
    "Ik kan best goed rijden en heb wel eerder moeilijke paarden gehad. Dus... ik kan betalen na het rijden?"
    "Ja, hoor. De stallen zijn daar." zei ze en wees naar een deur.
    "Ok, bedankt."
    Ik trok Alexi met me mee, de krappe ruimte uit om bij de stallen te eindigen.
    "Bonfire..." mompelde ik, terwijl ik naar de naamplaatjes die op elke staldeur gingen, keek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {jups xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik loop mee en zoek mee achter de naam. Ik kijk nieuwsgierig door alle stallen naar de paarden. 'Zouden er veulentjes zijn?' denk ik hardop en word dan rood. Kinderlijke Alexi zegt weer iets doms.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Luna Day
    Ik lach vermakelijk als hij zegt dat ik lang wacht. 'Thsjaa, de vorige keer heb ik voor je toegegeven. Maar ik ben nou toch wel benieuwd hoe het gaat als ik je langer laat wachten,' zeg ik met een vermakelijk en speels glimlachje op mijn lippen. Ik streel nog steeds over zijn lid, of nu eerder zijn erectie. Hij heeft een stijve.


    [tada]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hmm, misschien. Na het rijden, zal ik je wel even helpen zoeken." glimlachte ik en drukte grinnikend een kus op haar rode wang. Dan zie ik de stal van Bonfire.
    "Wow." mompelde ik, terwijl ik naar het zwarte dier keek. Het had een uitzonderlijke kleur manen, eentje die je echt niet vaak zag, zeker niet in combinatie me zwart. Het dier was dan nog eens best groot ook (groter dan op de foto) en had een fiere uitstraling.
    "Zou het te koop zijn?" vroeg ik onmiddellijk. Ok, het dier zag er niet bepaald zachtaardig uit. Zijn oren stonden gevaarlijk naar achteren en hij had al eens hard met zijn been tegen het houdt van de stal geklopt, maar toch.... het was zo prachtig. En het feit dat het zo onrustig was, toonde aan dat er veel karakter en spanning onder zat.


    “To live will be an awfully big adventure.”