• Ik heb echt zin in een nieuwe RPG, maar ik heb geen inspiratie. Daarom zoek ik iemand die samen met mij een RPG wil starten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Voorstel één: De vloek van Dorian Gray
    Verhaal: Een groep (schoolreis) beland in een oud boekenwinkeltje, dat er wel gezellig uitziet en hun boeit, waarna ze naar binnen stappen en een aantal boeken bekijken. Ondertussen worden ze welkom geweten door een man van middelbare leeftijd, die lichtjes vreemd overkomt, maar niet op een bedreigende manier en ze kijken dus gerust verder. Tot iemand van de groep één of meerdere kopieën vind en het boek toch niet neer kan leggen. Maar wat ze niet weten, is dat de man een nazat van meneer Dorian Gray is en die op een dag een boek vond, het dagboek en sindsdien onder de vloek van zijn voorouder staat. Als hij de boek kwijtraakt, is hij vrij, maar de persoon naar wie de boek gaat, komt er niet zo snel van af. De groep moet de vloek zien op te heffen of er aan te onder gaan! Maar willen ze de vloek wel kwijtraken? Sommigen gaan expres het boek uitlenen, terwijl andere hun proberen tegen te houden. Is er hoop voor de mensheid of gaan we ten onder?
    Wat denk je?

    (copyright at me XD)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:50 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Hangt er vanaf waarover je het zou willen doen :P


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    Hangt er vanaf waarover je het zou willen doen :P


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Interceptor schreef:
    Hangt er vanaf waarover je het zou willen doen :P


    Do what people say you can't.