• Ik ben net begonnen met het uitwerken van een verhaallijn, waarbij een jongen moet vechten in de oorlog. Het meisje en de jongen sturen brieven enzo naar elkaar. Bladiebla.
    Maar nu even het belangrijkste: zal ik er een fanfiction (Harry Styles) of een op story van maken?
    Hebben jullie ook een naam voor het meisje? Ze heet nu Lauren Wakefield, maar misschien weten jullie iets beters.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zeker weten onbekende persoon :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou een OP doen.
    Ik ben geen fan van fanfictions met bestaande mensen, maar daarnaast lijkt het me ook vrij raar om een popster in een oorlogsgebied neer te zetten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sowieso OP. Er zijn al genoeg Harry Styles fanficties lijkt me.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Haast iedereen die op het forum zit wilt liever een OP storie :') Maar ik vind dat je dat zelf moet bepalen. Het is jouw verhaal en je moet er ook van kunnen genieten als je aan het schrijven bent.


    Pretty is just a pretty word.

    Daemon schreef:
    Zeker weten onbekende persoon :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga er een op van maken.. (:
    @ Curlymonster: Ik vroeg het om dat ik het moeilijk vond om zelf te bepalen en omdat ik het niet de beste fanfiction verhaallijn vond en ik oop wel weer eens een op wilde schrijven, maar dankjewel voor je reactie en je hebt gelijk. Ik moet het wel leuk vinden om te schrijven, maar ik weet zeker dat ik er ook bij een op wel van geniet.

    Extra question: Zouden jullie het lezen als het een op was?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dit lijkt op Dear John(:
    Ik zou het lezen, fanfictie of niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Dit lijkt op Dear John(:
    Ik zou het lezen, fanfictie of niet.

    Daar is het grotendeels op geinspireerd. :3
    Mag ik je waarschuwen als het online komt?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    onbekende personen zou ik doen, dan zou ik het in ieder geval wel willen lezen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CURLYMONSTER schreef:
    Haast iedereen die op het forum zit wilt liever een OP storie :') Maar ik vind dat je dat zelf moet bepalen. Het is jouw verhaal en je moet er ook van kunnen genieten als je aan het schrijven bent.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind een Fanfiction wel leuk om te lezen, de meeste van mijn abonnementen zijn fanfictions, maar die van Harry Styles moet ik niet hebben. Iedereen schrijft over Harry, en 3/4 daarvan schrijft over hem om gewoon meer lezers te hebben. Als je er een OP van maakt, dan weet je echt wie je verhaal leest omdat het goed is en omdat je leuk kan schrijven.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Wil je mij waarschuwen? (:
    Ik lees eigenlijk alleen op's die ik echt heel goed geschreven vind, maar Croix schrijft sowieso al mooi, vind ik dan...


    Reading a good book is like taking a journey.

    iheartgomez schreef:
    Ik vind een Fanfiction wel leuk om te lezen, de meeste van mijn abonnementen zijn fanfictions, maar die van Harry Styles moet ik niet hebben. Iedereen schrijft over Harry, en 3/4 daarvan schrijft over hem om gewoon meer lezers te hebben. Als je er een OP van maakt, dan weet je echt wie je verhaal leest omdat het goed is en omdat je leuk kan schrijven.

    Als ik over Harry schrijf, doe ik het omdat ik eigenlijk altijd fanfictie schrijf en meestal over Niall of Louis, maar ik wil Harry niet buitensluiten. Aangezien ik ook al een story had over Liam en Zayn, wilde ik ook eens Harry, maar het is wel waar. Ik ga er dus ook een onbekende story van maken. Mag ik je trouwens waarschuwen?

    CxStylinson schreef:
    Wil je mij waarschuwen? (:
    Ik lees eigenlijk alleen op's die ik echt heel goed geschreven vind, maar Croix schrijft sowieso al mooi, vind ik dan...

    Nee, natuurlijk niet. ;dp Zal ik doen.
    Ahw, dankje! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.