• Ik heb het gevoel dat ik een beetje mijn vrienden aan het verliezen ben op Q. Nu moet ik zeggen, voor een klein gedeelte is het mijn schuld, voor een ander gedeelte reageren zij niet of laat op mijn gastenboekberichten. Etc.

    Dus.. Nu heb ik echt wel nood aan iemand met wie ik kan praten, mijn problemen kwijt kan en die mij over die problemen ook advies kan geven, aangezien ik niet zo'n heel veel zin heb om mijn problemen hier op het forum te gooien om vervolgens met lame reacties te worden afgescheept.
    Maar ook gewoon als een uitlaatklep voor de dagelijkse dingen.

    Kort profiel van mij;
    -harry potter fanwriter
    -5VWO N&G > Geneeskunde of Biologie.

    En hiermee bedoel ik niet alleen maar mee; gastenboek volspammen, maar -bij voorkeur- mailen en eventueel over facebook, tumblr of zo.
    Dus, wie is hier nog op zoek naar iemand bij wie diegene verhaal kan doen, problemen kwijt wil etc..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben ook best aardig, lol.
    Maar iig, kleine dingetjes;
    - ik heb mijn mavo diploma, doe nu de opleiding dierverzorging (ik wil dierenarts assistent worden / eigenlijk dierenarts mja dat wordt nog heel lang door studeren)
    - op het moment ben ik heel erg Castle verslaafd
    - en, ik ben ook een harry potter fan ofc! (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben beschikbaar;)
    -Daniella
    -17jaar
    -vmbo gehaald, nu pedagogisch werk 4
    -luistert veel muziek


    Stop holding me under and let me breathe.