• Bij de ene signature is het balkje waar deze in staat heel erg groot, en bij de andere klein (normaal).
    Soms is het zelfs zo groot dat de signature-blak groter is dan de post zelf.

    Voor de duidelijkheid:



    Het is niet echt een klacht, maar het staat niet zo netjes, dus misschien dat er iets aan te doen valt?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Daar heb ik nog niet echt op gelet. Wat ik wel vervelend vind is dat bij gastenboekberichten of reacties de grijze lijn soms ook echt slordig staat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is me nog niet opgevallen...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Idd, in het vorige topic dat ik opende, was het me ook opgevallen. Het ligt niet aan de signature van die personen, want die is in orde.
    Wat raar..


    Let the Night embrace you

    Oh nu zie ik het ook bij Daemon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Huh, dat is vreemd, het was me nauwelijks opgevallen maar nu je het zegt... ^^


    life is awesome

    Volgens mij komt dat door het formaat van de profielfoto.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Camel schreef:
    Volgens mij komt dat door het formaat van de profielfoto.
    Haha inderdaad. Wat goed opgemerkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Haha inderdaad. Wat goed opgemerkt.

    Hè, jij was toch blauw?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    Hè, jij was toch blauw?
    Ik verander hier regelmatig van kleur. De ene keer ben ik blauw, de andere keer groen. Geen idee hoe dat komt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Ik verander hier regelmatig van kleur. De ene keer ben ik blauw, de andere keer groen. Geen idee hoe dat komt.

    Weird D: Ik vind mijn eigen kleur ook nogal donker... maar misschien ligt dat aan m'n eigen ogen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    Weird D: Ik vind mijn eigen kleur ook nogal donker... maar misschien ligt dat aan m'n eigen ogen.
    Vast niet. Ik ben nu blauw, maar gisteren was ik groen op mn zus haar pc en dan weer blauw en dan weer groen. Ik weet niet aan wat het ligt. We gebruiken dezelfde browser. Bij haar ben ik zelf niet gekleurd in de crew en vrienden online lijst.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Vast niet. Ik ben nu blauw, maar gisteren was ik groen op mn zus haar pc en dan weer blauw en dan weer groen. Ik weet niet aan wat het ligt. We gebruiken dezelfde browser. Bij haar ben ik zelf niet gekleurd in de crew en vrienden online lijst.

    Hmm, oké, dan. Vast nog 'n bug.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Camel schreef:
    Volgens mij komt dat door het formaat van de profielfoto.

    Nee, in het voorbeeld zie je dat mijn signature een grote balk heeft, maar in de beginpost heb ik weer een normale.
    En in deze postnis het weer anders dan de andere twee..

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 20:00 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Horizons schreef:
    (...)Vast niet. Ik ben nu blauw, maar gisteren was ik groen op mn zus haar pc en dan weer blauw en dan weer groen. Ik weet niet aan wat het ligt. We gebruiken dezelfde browser. Bij haar ben ik zelf niet gekleurd in de crew en vrienden online lijst.

    Ik denk dat Rutger niet kan kiezen tussen blauw en groen :p
    Ben jij de enige bemiddelaar die hier last van heeft dan?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Cloverhand schreef:
    (...)
    Nee, in het voorbeeld zie je dat mijn signature een grote balk heeft, maar in de beginpost heb ik weer een normale.
    En in deze postnis het weer anders dan de andere twee..


    Jawel, maar de beginpost is langer dan het stukje met de foto, naam en andere dingen.
    De grijze lijn onder je bericht zit even hoog als de onderste lijn van het stukje met informatie over de user. Als jij een stukje post dat langer is dan dat blok aan de linker kant, verschuift de lijn naar onder, dus wordt ook het stukje voor het signatuur kleiner. Als je een stukje post dat kleiner is dan het blok blijft de lijn gewoon op zijn plaats. De blokken van de posts zijn allemaal even groot, ongeacht de grote van de profielfoto, dus daardoor komt het verschil.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel