• die mij willen helpen voor school, het vak Engels wel te verstaan. De mensen moeten sowieso eerlijk zijn en het liefst een "liefde" hebben voor (Engelse) taal.

    "Maar Marleeheeen, wat moet ik dan doehoen?"
    Heel simpel. Ik stuur je een lijst door met een aantal woordjes, geen zorgen, het zijn er maar 8. Uit deze lijst kies jij de het woordje wat je het mooist vind klinken. Daaronder staat de lijst nogmaals, maar nu met de betekenis erachter. Dan kies je opnieuw het woord uit wat je het mooist vind klinken.

    "Maar waarom dan?"
    Omdat het kan. Op school zijn we bezig met onderzoeken of er een link bestaat tussen woord en betekenis. We kijken dus ook of de betekenis jouw voorkeur voor een woord kan veranderen, om het zo maar even te zeggen. Ik weet niet precies hoe ik het kan beschrijven, haha.

    "Allemaal leuk en aardig, maar wat krijg ik ervoor?/Wat bereik ik ermee?"
    Helemaal niets! Het is dan ook niet verplicht, ik zou het gewoon heel fijn vinden als er een aantal mensen zijn die me willen helpen.

    Trouwens, al deze woorden wil ik een keer als username gebruiken. Dus wees alsjeblieft ook zo lief om ze niet te stelen, bij voorbaat dank. :'D

    Als je de pb krijgt, staat alles door elkaar. Wanneer je op 'beantwoorden' klikt, staat alles weer goed. Het is dus slim om eerst op 'beantwoorden' te klikken en dan pas te lezen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 15:54 ]


    everything, in time

    Zo, jullie hebben het ook nog allemaal ontvangen als het goed is. Wat een vriendelijke mensen hier, enorm bedankt!

    Ik denk dat ik er nu btw wel genoeg heb, haha. :3


    everything, in time

    Stuur maar. :]


    Save me from myself.