• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    5HELLEY schreef:
    Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    De lucht was klaar en open toen Bryson de zwarte Mercedes uitstapte. De chauffeur, Marcel, heelde Brysons koffers uit de kofferbak en zette ze naast Bryson neer. "Alsjeblieft meneer."-"Bedankt Marcel," antwoordde Bryson met een glimlach. "Doe de groeten aan mijn ouders," zei hij met een waterige glimlach toen Marcel terug de auto instapte. "Zal ik doen, meneer." Bryson nam zijn tassen en liep het perron op. Het was er best druk. Bryson keek in het rond, zoekend naar mensen die hij misschien wel zou mogen. Op het perron zag hij een jongen staan met warrig haar en een beetje de zelfde kledingstijl als Bryson zelf. Hij liep ernaar toe. "Hallo."

    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Het meisje draaide vreemd genoeg haar gezicht naar Raoul toe. Hij trok een wenkbrauw op. Kon ze gedachten lezen of zo? Ze krulde haar mondhoeken tot een glimlach. Niet een overdreven glimlach, maar rustig, mild. Raoul reageerde er niet op maar wendde ook zijn blik niet af. Hij duwde zijn zonnebril iets hoger op zijn neus. Hij moest het toegeven; ze was knap. Vreemde klederdracht, maar knap. En zo zijn type niet. Raoul zuchtte. Hij was geërgerd maar wist niet waarom. Hij zou blij moeten zijn, eindelijk verlost zijn dronken vader die niks om zijn zoon gaf. De bekende muziek van Judas Priest klonk in zijn oren. Nog steeds had Raoul zijn ogen niet van het meisje afgewend.


    Leonardo Julius Amante || Achttien
    Een beetje mijmerend liet Leo zijn koffers op de grond vallen, waarna hij bedacht dat zijn ukelele erin zat en even in elkaar kromp, alsof er iemand voor zijn ogen van de trap viel of zo. Hij vloekte even lichtjes en wilde kijken of het ding niet kapot gegaan was, toen hij een jongensstem achter zich hoorde. "Hallo," zei de stem. Leo schrok op en draaide zich een beetje te snel om, waardoor hij even zijn evenwicht moest zien te bewaren.
    "Ci-" begon hij en hij slikte zijn woorden in. "Hallo." De jongen had donker haar en zeegroene ogen. Hij droeg een muts - iets wat Leo nogal grappig vond bij jongens - een zwarte broek en een hemd van spijkerstof. Leo glimlacht - weliswaar een beetje kleintjes - naar de jongen en steekt zijn hand uit. Je kon niet vroeg genoeg beginnen met vrienden maken als je naar een nieuwe school ging, vond hij. "Leo", voegde hij toe.


    help

    | Ik heb geduld. Have fun! ^-^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...

    Is het dan niet de bedoeling dat je nog niet weet dat je een kracht hebt?

    Iemand ondertussen voor Leigh? ^^]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:45 ]


    help

    Annabeth schreef:
    [Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...

    Is het dan niet de bedoeling dat je nog niet weet dat je een kracht hebt?

    Iemand ondertussen voor Leigh? ^^]

    Ik ben er wel ff voor leigh goed?

    [Ik dacht hetzelfde Marthe :`) en ik wilde het net gaan zeggen, woordenjatter! x)

    Maar sorry, ik moet weer verder met huiswerk dus heeft het geen zin om tegen Melanie te praten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Sammiestyles, is goed [mag ik je echte naam weten? ^^ Is gezelliger.]

    @Jaimster: Heb jij serieus in de vakantie huiswerk te doen? Of heb je geen vakantie?]


    help

    Lowl ^^

    Annabeth schreef:
    [@Sammiestyles, is goed [mag ik je echte naam weten? ^^ Is gezelliger.]

    @Jaimster: Heb jij serieus in de vakantie huiswerk te doen? Of heb je geen vakantie?]


    Mijn echte naam is Samantha maar zeg gewoon maar Sam zegd iedereen :)

    [Okaaytjes.

    Ik ga ondertussen wel accordeon spelen, dus het kan even duren voordat ik reageer. :3]


    help

    Azulchica schreef:
    (...)

    Kaya Fray

    'Jij bent nogal wat van plan', zegt het onbekende meisje tegen mij terwijl ze naar mijn koffers knikt.
    'Ga je verhuizen?', vraagt ze.
    'Ik ga niet verhuizen hoewel mijn moeder denkt van wel', antwoord ik haar. Ik plof naast haar op het bankje. Dan rommel ik in mijn handtas. Heel eerlijk gezegd heb ik wel veel mee maar ja. Aangezien er een stilte tussen mij en het onbekende meisje is gevallen. Ik kom de envelop tegen die mijn moeder aan mij heeft gegeven. Ik mag hem pas lezen als ik op de nieuwe school ben. Even kijk ik onzeker naar het onbekende meisje en besluit om mezelf voor te stellen.
    'Ik ben Kaya Fray, trouwens', vertel ik haar.


    [ik was even ontbijten hoor, toen ik vanochtend thuis kwam, had ik geen zin meer en wou ik mijn bed in haha xD]

    Kate Miller
    "Ik ga niet verhuizen, hoewel mijn moeder denkt van wel" antwoord ze en ik moet even lachen. Ze ploft naast me neer op het bankje en rommelt wat in haar handtas. Het is weer even stil en ik neem dan maar weer een hapje van mijn muffin. "Ik ben Kaya Fray, trouwens." zegt ze. Ik kauw even snel mijn mond leeg "Ik ben Kate Miller" zeg ik dan. "Jij gaat zeker ook naar Lingman High?" vraag ik dan. Alle jongeren die hier stonden hadden een koffer bij zich. Ik hoor mij telefoon piepen in mijn jaszak en ik haal hem eruit. Ik lees even het berichtje, typ snel wat terug en stop hem dan weer weg.

    {ok, zitten ze al in de trein???}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [die van mij nog niet xD die zit op het perron op een bankje samen met Kaya]

    [Die van mij ook niet. Femster, ik geef aan jou even het recht om Hayden mee de trein in te nemen als het nodig is ^^


    En om gelijk op je te reageren @Marthe, ik moet morgen weer naar school. Ik ben naar ibiza geweest weet je nog :P mijn vakantie is voorbij D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Poor you. Ik ga vrijdag naar Paris. ^^

    Die van mij ook nog niet, trouwens. ]


    help

    mismi schreef:
    (...)

    [ik was even ontbijten hoor, toen ik vanochtend thuis kwam, had ik geen zin meer en wou ik mijn bed in haha xD]

    Kate Miller
    "Ik ga niet verhuizen, hoewel mijn moeder denkt van wel" antwoord ze en ik moet even lachen. Ze ploft naast me neer op het bankje en rommelt wat in haar handtas. Het is weer even stil en ik neem dan maar weer een hapje van mijn muffin. "Ik ben Kaya Fray, trouwens." zegt ze. Ik kauw even snel mijn mond leeg "Ik ben Kate Miller" zeg ik dan. "Jij gaat zeker ook naar Lingman High?" vraag ik dan. Alle jongeren die hier stonden hadden een koffer bij zich. Ik hoor mij telefoon piepen in mijn jaszak en ik haal hem eruit. Ik lees even het berichtje, typ snel wat terug en stop hem dan weer weg.


    [Ik was even wat printen, alleen had ik ruzie met de printer en de printer won aangezien hij het niet zo printte als ik wilde]

    Kaya Fray

    Kate Miller oftewel wie voor heen het onbekende meisje was.
    'Jij gaat zeker ook naar Lingman High?', vraagt Kate.
    Voordat ik antwoord kan geven gaat haar mobiel. Ik wacht even tot ze klaar is met haar mobiel voordat ik antwoord geef.
    'Ja, ik ga ook naar Lingman High'.
    Eigenlijk ben ik wel benieuwd wie er nog meer naar Lingman gaan. Ik bedoel, ik zit toch een jaar met die mensen op gescheept. Zelf wil ik graag weten wat ik van ze kan verwachten.


    Physics is awesome