• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Iedereen instappen!" schreeuwde de conducteuse. Vrouwelijke conducteur... Leo glimlachte even vaag naar de jongen en trok zijn hand dan terug.
    "Best maar eens opstappen, zeker?" vraagt hij. Hij loopt richting de eerste deur die hij tegenkomt en sleurt zijn koffer mee het opstapje op. Hij keek even achter zich of de jongen ook opstapte.


    help

    Sammiestyles schreef:
    Kwas niet dood zit te schrijven op iPad vet irri


    xd Okay, maar zou je je post kunnen aanpassen en gewoon doen alsof ze zit te zingen en dan naar Leigh gaat om hallo te zeggen? Want op je huidige post kan ik niet echt reageren. :/


    help

    Huaso schreef:
    {iemand voor Chase en Chad?
    en iemand voor Faery?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Is goed meis ^^

    [Femster, ik heb Leo, aangezien Bryson in een freeze zit. Misschien kan je erbij komen? ^^

    Ik moet nu echt echt echt echt echt echt echt accordeon gaan spelen.]


    help

    mismi schreef:
    Kate Miller
    Ze wacht tot ik klaar ben met mijn telefoon voor ze antwoord, al weet ik allang dat ze erheen gaat, net als de rest hier.
    "Ja, ik ga ook naar Lingman High" antwoord ze dan. Ze vraagt zich af wie er nog meer gaan en met wie ze allemaal opgescheept zit.
    Soms waren al die gedachtes best irritant en vermoeiend. Ik probeer ze meestal te negeren. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik er ook flink gebruik van heb gemaakt hoor. Ik wist altijd wie deed alsof ze mij aardig vonden enzo en las altijd iedereen zijn gedachtes tijdens de toets, gewoon om te kijken hoeveel zij wisten en hoe goed ze hadden geleerd. Mensen dachten dat ik gewoon goed kon zien wie er aan het liegen was tegen mij enzo, maar ik kon het gewoon zien als het ware.. en tja, de cijfers, ik kon gewoon goed leren dachten ze.


    Kaya Fray

    'Zullen we naar het perron gaan?', vraag ik aan Kate. Ik denk dat de trein zo wel zal vertrekken. Kate heeft ook iets vreemds. Zou zij ook een gave of kracht hebben en wat zou dat dan zijn? Ik hang mijn handtas weer om mijn schouder en pak mijn koffers. Daarna sta ik op, ik wacht op Kate. Zou het een ouderwetse trein zijn of juist niet? Nou ja, ik zie het wel als ik straks op het perron sta.


    Physics is awesome

    Huaso schreef:
    {iemand voor Chase en Chad?
    en iemand voor Faery?}

    [de jongens of Faery kunnen naar Kate en Kaya??]

    Huaso schreef:
    Faery Roberts
    Ik gaf mijn pa nog snel een knuffel.
    "Dank je, Pap, ik zal je missen." glimlachte ik en sleurde mijn koffer dan met snelle passen het juiste perron op. We waren al bijna te laat.
    Ik draaide me nog 1 keer om naar mijn vader te zwaaien en stapte toen de trein op. Dan pas liet ik mijn adem ontsnappen. Al het haasten was toch nog ergens goed voor.

    Chad Marshall
    "Jullie twee doen dat nooit meer! We zijn bijna te laat." schreeuwde mijn ma voor de honderdste keer. Ik grinnikte. We hadden gewoon verstoppertje gespeeld met ons zusje en erbij gezegd dat ze niet mocht reageren, zelfs niet als mama of papa riep. Dus hebben we haar een halfuur mogen lopen zoeken voor we vertrokken.
    "Ok, mam, we zullen vanaf nu heel braaf zijn." grijnsde ik.
    "Yeah, right." mompelde Chase naast me.
    We grinnikten zacht, terwijl de auto voor het station stopte.
    De bagage werd uit de koffer gehaald, laatste knuffels en kussen werden gegeven en weg waren we.

    Chase Marshall
    "Eindelijk. Vrijheid!" grijnsde ik. Ok, het was wel naar een school en zo, maar heel kort, heel kort hadden we even vrijheid... De weg van hier tot de trein.
    Ok, dat was veel minder leuk dan het voelde.
    "Iedereen instappen! schreeuwde een vrouw op het perron. En we deden maar wat ze vroeg. Samen met Chad liep ik de trein op en keek om me heen, op zoek naar een plekje om te gaan zitten.

    {iemand voor Chase en Chad
    En voor Faery??}


    [ Mijn personage kan nog wel met Chase/Chad. Wat schikt beter? :) ]


    Het orakel van Delphi.

    mismi schreef:
    (...)
    [de jongens of Faery kunnen naar Kate en Kaya??]

    {ok, dus die zitten samen in een... euh... wagon? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Undercoverx schreef:
    (...)

    [ Mijn personage kan nog wel met Chase/Chad. Wat schikt beter? :) ]

    {beide, xD
    als je Chase wilt, krijg je Chad :P
    twin power!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    {beide, xD
    als je Chase wilt, krijg je Chad :P
    twin power!}


    [Hahaahah xd mij maakt t niet echt uit, ze kunnen ook gewoon vrienden worden met alle twee xd. 't is trouwens coupé ^^ *reactie hierboven* x]


    Het orakel van Delphi.

    Huaso schreef:
    (...)
    {ok, dus die zitten samen in een... euh... wagon? xD}

    [ja is goed =).]


    Kate Miller
    "Zullen we naar het perron gaan?" vraagt ze dan en ik knik. Ik sta op, pak mijn warme chocolademelk van de koffer en begin te lopen. Ze komt tot de conclusie dat ik iets vreemds heb en vraagt zich af of ik ook een gave of kracht heb, hoezo 'ook?'. 'Heeft zij een kracht?' denk ik dan.
    Daarna vraagt ze zich af of het een ouderwetse trein is of juist niet en ik grinnik even, wat raar over moet komen op haar. "sorry, ik dacht net even aan iets grappigs" zeg ik dan. Ik loop richting het perron en zie iedereen al instappen. Ik stap de trein in terwijl ik mijn koffer mee sjouw. Ik loop naar een wagon samen met Kaya en ga daar zitten.

    -

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:37 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Undercoverx schreef:
    (...)

    [Hahaahah xd mij maakt t niet echt uit, ze kunnen ook gewoon vrienden worden met alle twee xd. 't is trouwens coupé ^^ *reactie hierboven* x]

    {hmm, wacht nee! stop!
    Ik stuur Chad en Chase bij jou en Faery komt bij...kate en co

    NIET REAGEREN IK VERANDER HET!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [met z'n alle in één coupé haha gezellig =D]