• Maar deze keer echt één persoon.
    Lang geleden -kuch, vorig jaar, kuch- ben ik begonnen aan een verhaal voor NaNoWriMo. Vele mensen vonden mijn idee toen goed, alleen ik ben er nooit mee doorgegaan. Laatst vond ik het document terug en kreeg ik (sinds een lange tijd) weer schrijfkriebels en wilde ik doorgaan. Helaas is het document na een crash compleet van mijn laptop verdwenen en daarom ben ik opnieuw begonnen.
    Nu zoek ik dus iemand die mijn verhaal van tijd tot tijd wil lezen, kritiek wil leveren, mij aan wil moedigen en eventueel wil helpen als ik vast zit. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat diegene mijn verhaal gaat schrijven, haha, maar wel met handige tips komt of me eventueel een duwtje in de rug geeft.

    Ik zoek dus iemand die:
    - Graag leest
    - Genoeg tijd heeft > Daarmee bedoel ik dus niet ieder moment van de dag. Ik zet expres 'genoeg' en niet 'veel', omdat ik het zelf ook druk heb! (joehoe)
    - Zich voor een langere tijd wil inzetten
    - Eerlijk, maar op een beleefde manier, opbouwende(!) kritiek durft te geven
    - Iemand aan kan moedigen
    - Tips heeft tegen een writersblock
    - Zelf ook graag/veel schrijft
    - Mensen graag helpt en aanspoort

    Natuurlijk kan dit ook wederzijds zijn, mocht jij ook met een 'project' bezig zijn. Als je zo lief bent om mij te willen helpen, plaats dan alsjeblieft niet alleen een reactie met 'ik wil wel', want ik neem dit alles best serieus (het verhaal komt dan ook niet op Quizlet) en wil dus wel een goed iemand hebben, om het bij gebrek aan betere woorden even zo te beschrijven. (:

    Edit: Lijstje om jullie beter te leren kennen, dat werkt makkelijker voor mij!

    Naam:
    Leeftijd:
    Opleidingsniveau/opleiding:
    Hobby's:
    Ervaring met schrijven:
    Ervaring met lezen:
    Noem drie goede en drie slechte eigenschappen van jezelf.(nerd) > die hoeft niet serieus hoor, haha.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:50 ]


    everything, in time

    Ik heb helaas geen tijd, anders had ik je graag geholpen!(krul)


    •*• Lululu •*•

    Ah, dat is niet erg hoor. Toch bedankt!*O*


    everything, in time

    Interceptor schreef:
    Ik heb helaas geen tijd, anders had ik je graag geholpen!(krul)

    Veel succes met het vinden die wel genoeg tijd heeft! c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Merci! Ik heb 't tijd gedeelte wat aangepast, want 't is geen dagtaak of zo hoor! :'D


    everything, in time

    Ik wil je wel helpen (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zou het wel willen proberen, maar aangezien ik nog best jong ben moet ik nog veel leren op het schrijfniveau. Ik denk dat je dus niet heel veel aan mij zal hebben(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mjeh. Ik wil het wel doen, maar ik ben bang dat ik dan een tijdje niets lees en dan in een keer weer heel veel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou graag willen helpen, maar ik weet niet zeker of ik het red met school. Hoeveel tijd denk je dat het ongeveer in beslag gaat nemen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sowieso niet veel, als ik niets nieuws geschreven heb, heb jij natuurlijk ook niets nieuws om te lezen. Bij de tijd gaat het er meer om, dat je beseft dat het een langdurig proces is en niet zomaar iets van een paar weekjes. :3

    @Maaike: ik snap echt niet wat jij bedoelt. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:36 ]


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Sowieso niet veel, als ik niets nieuws geschreven heb, heb jij natuurlijk ook niets nieuws om te lezen. Bij de tijd gaat het er meer om, dat je beseft dat het een langdurig proces is en niet zomaar iets van een paar weekjes. :3

    @Maaike: ik snap echt niet wat jij bedoelt. (cat)

    Dan wil ik graag helpen ^^ Ik ben wel pas dertien, dus misschien wil je liever een ouder iemand. Wel zit ik nu in 3VWO, waardoor ik ook veel met oudere mensen omga en me ook wel wat volwassener gedraag, vind ik. Als ik het druk heb met andere dingen moet je misschien even op een reactie wachten, maar het lijkt me leuk om te doen (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Dan wil ik graag helpen ^^ Ik ben wel pas dertien, dus misschien wil je liever een ouder iemand. Wel zit ik nu in 3VWO, waardoor ik ook veel met oudere mensen omga en me ook wel wat volwassener gedraag, vind ik. Als ik het druk heb met andere dingen moet je misschien even op een reactie wachten, maar het lijkt me leuk om te doen (:

    Ik ben niet de enige dertienjarige in 3VWO, yay. :3
    OT; ik zou je erg graag willen helpen, hoewel ik denk dat je je kandidaat al gevonden hebt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb nog niemand, ik ga goed kiezen. :Y)
    'T is alleen moeilijk omdat ik jullie niet echt ken. xd


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Ik heb nog niemand, ik ga goed kiezen. :Y)
    'T is alleen moeilijk omdat ik jullie niet echt ken. xd

    Stel een vragenlijstje op en aan de hand daarvan kies je iemand uit? Een lijstje met de belangrijkste criteria of zoiets?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou je heel graag willen helpen, ik heb zelf veel schrijfervaring omdat ik het allang doe. Ook op het gebied van grammatica zou ik een vraag kunnen beantwoorden. Zou ik a.u.b. je hulp mogen worden?

    xxx


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Ex-bèta hier die een jaar ervaring heeft. :Y)
    Genoeg tijd, ik hoef maar twee keer per week naar school en ik ga nu een hele rustige periode in. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"