• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Minos topicos


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmm, wanneer wilt Camp zijn cadeau ^^ want als hij het wilt kan George het hem nu geven if sttaks bij Ralf en Fred of daarna beneden wasr iedereen erbij is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hmm, wanneer wilt Camp zijn cadeau ^^ want als hij het wilt kan George het hem nu geven if sttaks bij Ralf en Fred of daarna beneden wasr iedereen erbij is.


    verras me maar x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    verras me maar x')


    Hm, dan geeft hij het nu om Campbell weer wat blijer te maken :') en dan komen ze naar Fred en aralf, echt ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Het gaat goed met mij; George. Als er iets is vertel je het me toch wel?’
    Ik knikte met mijn hoofd en voelde mijn schouder wat meer ontspannen toen het naast mijn lichaam bungeld.
    'Natuurlijk Campbell; het gaat echt beter het was maar een flinke val.' Zei ik. Hij deed alsof ik van een vijfhonderd meter hoge toren naar beneden viel en ik zo op de grond kwam waardoor mijn arm uit mijn lichaam gegloept was. Maar het was maar een halve meter hoge bed. Ik liep even weer terug om de bed op te maken en mijn ogen vielen op een rode doosje verstopt achter de gordijnen die ik opentrok. Het had een witte strik en Campbell zijn naam was erop gegraveerd. Ik glinlachte die ik pakte die op en liep terug naar Campbell toe.
    'Laten we onze ochtend niet zo beginnen.' Fluisterde ik en drukte een kleine kus op zijn lippen en trok mijn ongewonde arm tussen ons in waar de doosje in zat en scheidde onze lippen weer.
    'Laten we het zo beginnen; fijne kerst, Campbell.' Glimlachte ik zachtjes en hield de doosje voor hem. Hopelijk vond hij het leuk; toen hij in slaap viel kreeg ik het per uil binnen en probeerde ik het om te toveren naar een George-product.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh god haat me maar ik weet niet hoe ik hier op moet reageren :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oh god haat me maar ik weet niet hoe ik hier op moet reageren :'x


    Het hoeft niet perfect te zijn; hou het simpel als je niets anders weet :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Het hoeft niet perfect te zijn; hou het simpel als je niets anders weet :]
    '

    Ik heb ook nog niks bedacht voor George.. zucht >.<' ik heb geen flauw idee wat George leuk vind om te krijgen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)'

    Ik heb ook nog niks bedacht voor George.. zucht >.<' ik heb geen flauw idee wat George leuk vind om te krijgen.


    Doe dan dat hij het heeft vergeten ^^ ik weet al wat Geirge kan gaan zeggen dan en het is echt beter dan een blijdschap voor een cadeau :') ook wat kleine drama voor camp :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Doe dan dat hij het heeft vergeten ^^ ik weet al wat Geirge kan gaan zeggen dan en het is echt beter dan een blijdschap voor een cadeau :') ook wat kleine drama voor camp :p


    Nee ik voel me zo lullig en zeker als ik campbell was als mijn vriendje me een cadeau gaf en ik had niks voor hem xd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee ik voel me zo lullig en zeker als ik campbell was als mijn vriendje me een cadeau gaf en ik had niks voor hem xd..


    Ah, ik heb ook geen cadeau voor Fred van Ralf waarop ik zit te brainstormen tot Campb en George terug naar hun kamer gaan.. ):

    Maar echt: george hoeft eigenlijk niets. Zijn aller grootste cadeau heeft hij al; en dat is Campbell zelf. Hij hoeft niets meer in zijn leven aangezien hij dat al heeft, en het staat recht voor hem (:

    (Oké misschien is zijn tweede wens een fopshop opstarten met Fred x') )


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ah, ik heb ook geen cadeau voor Fred van Ralf waarop ik zit te brainstormen tot Campb en George terug naar hun kamer gaan.. ):

    Maar echt: george hoeft eigenlijk niets. Zijn aller grootste cadeau heeft hij al; en dat is Campbell zelf. Hij hoeft niets meer in zijn leven aangezien hij dat al heeft, en het staat recht voor hem (:

    (Oké misschien is zijn tweede wens een fopshop opstarten met Fred x') )


    zucht... Ik weet niks x.o' ik weet niets voor alles waar ik moet op reageren :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zou ik Camp anders George Fopartikelen geven ohgod wat een stom cadeau maar ik weet niks :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Natuurlijk Campbell; het gaat echt beter het was maar een flinke val.’ Hij liep weg en ik bleef roerloos stil staan terwijl ik nerveus naar mijn handen keek die met elkaar aan het friemelen waren tot ik George lippen op die van mij gedrukt voelde worden die ik maar al te graag beantwoorden. ‘Laten we onze ochtend niet zo beginnen; fijne kerst, Campbell.’ Ik voelde wat tegen mij aandrukken en keek naar onder waar ik een klein doosje met een witte strik waar sierlijk Campbell op gegraveerd stond. Ik kon het niet laten om hem nerveus aan te kijken terwijl mijn hart van angst ging bonzen. Wat nu gebeurd hoort niet. Dit kon niet en dit mag niet. Ik wil niet eens geloven wat het is; ik durf het niet eens te benoemen in mijn gedachtes. ‘wc’ murmelde ik snel en voordat George nog een poging kon doen greep ik naar mijn tas en beende de deur uit naar de badkamer. Ik deed de deur snel dicht en draaide hem op slot terwijl ik nerveus op de grond gleed en meteen allerlei herinneringen van de dag daarvoor naar boven vlogen terwijl ik het gevoel van verstikking even hard als gister voelde en automatisch mijn hand naar mijn keel bracht terwijl het beeld wazig werd.


    Oke dit klinkt allemaal heel erg maar het is het niet (x maar ik wilde wel alles posten maar ik wil George de kans geven om naar beneden te gaan of naar Fred en Ralf ofzo xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar Campie heeft zijn keting niet gekregen :'(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••